Wartburg aastast 1957
#1

Üks väga stiilne auto Saksa DV autotööstuse toodangust:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#2

DDRi autoehituse ilusam pool,sellele järgnes ju kuubikujuline W353.Mudeli 311 (mis ka pildil) baasil tehti 50.aastate lõpul muuhulgas ka päris ilusat kupeevarianti,mis aga osside jaoks liiga kallis ning wessidele oma 2-taktilise mootoriga liiga aeglane...
Vasta
#3

Ja selline 311 on Eestis? Originaalmootor ja puha. Aga miks kaks õhupuhastit?

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#4

smolin Kirjutas:Ja selline 311 on Eestis? Originaalmootor ja puha. Aga miks kaks õhupuhastit?
Nagu siit näha, pole kumbki originaal.
[Pilt: s4-1.jpg]

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#5

Kui ma ei eksi,siis seisis see sama auto Tartus Tammelinnas suvel natuke aega.
Vasta
#6

Kapoti alt avaneb vaade, nagu oleks keegi täis peaga mootorit ehitanud. Kolm süütebooli???
Vasta
#7

See mootor on kahetaktiline, jagajat ei ole.

Keevitaja Kirjutas:Kolm süütebooli???
Vasta
#8

Mul oleks sellele autole eraldada kaks korralikku DDR-i talvediagonaalrehvi \"Pneumant\" 5,60X15. Kuhu ma need postitada võiks?

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#9

Piibur Kirjutas:Mul oleks sellele autole eraldada kaks korralikku DDR-i talvediagonaalrehvi \"Pneumant\" 5,60X15. Kuhu ma need postitada võiks?
Püüan selle info omanikule edasi anda.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#10

kapotialune on tõesti huvitav. Huvitav on ka originaali ja \"kättesaadavatest vahenditest\" kokkuklopsitut võrrelda.
eitea, mille karbuss vahele pistetud on? Radika asukoht paneb küsima, kas see on järsku (salongi)soendus+jahutus üheskoos?
Vasta
#11

13piisab Kirjutas:eitea, mille karbuss vahele pistetud on? Radika asukoht paneb küsima, kas see on järsku (salongi)soendus+jahutus üheskoos?
Originaali horisontaalvoolukarbuss on jah asendatud mingise langevvoolu omaga. 1957 oli õhupuhasti \"purk\" veel eespool radiaatorit, hiljem kolis radiaatori taha, kus sellel eksemplaril on too teine õhupuhasti. Kütteseade on radiaatori taga olev kast, mille peal paistab kaks mutrivõtit. Odavam variant oli hoopis ilma kütteseadmeta. Saksa keele oskajad saavad siit lugeda päris palju Wartburgide kohta.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#12

See põlvkond on kõige ilusamad Warred! Eriti kupee ja kabriolett!
Oleks veel neid Eestis!

Just a man!
Vasta
#13

smolin Kirjutas:
13piisab Kirjutas:eitea, mille karbuss vahele pistetud on? Radika asukoht paneb küsima, kas see on järsku (salongi)soendus+jahutus üheskoos?
Originaali horisontaalvoolukarbuss on jah asendatud mingise langevvoolu omaga. 1957 oli õhupuhasti \"purk\" veel eespool radiaatorit, hiljem kolis radiaatori taha, kus sellel eksemplaril on too teine õhupuhasti. Kütteseade on radiaatori taga olev kast, mille peal paistab kaks mutrivõtit. Odavam variant oli hoopis ilma kütteseadmeta. Saksa keele oskajad saavad siit lugeda päris palju Wartburgide kohta.
Vahepeal natuke pilte uurind ja paistab, et karbuss on lihtsalt pisut hilisema Wartburgi oma. Pildil on näha ka jäme voolik kahe õhupuhasti vahel, nii et mõlemad tõesti tegevuses.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne