liikurid Tallinna 1978.a. pildialbumis
#1

Nüüd siis liikurite (pms autod ja bussid) värvifotod 1978. aasta Tallinna albumist. Kokku sain 21 pilti.

Suur tänu PETSS\'ile albumi laenamise eest!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#2

teine ports pilte...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

kolmas ports


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

... ja neljas ports


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Linn iludusi täis! :duh
Kõige koledam osa piltidel - need moodsad (sel ajal siis) kivilinnakud kõrguvad oma endises koleduses, ilusad autod aga... Sad
Vasta
#6

Tänud Valdole kellel oli aega tegeleda nende piltidega.Mul ports must-valgeid ja diakad ka.Kas leidub huvilisi kes noid näha sooviks.
Vasta
#7

PETSS Kirjutas:Tänud Valdole kellel oli aega tegeleda nende piltidega.Mul ports must-valgeid ja diakad ka.Kas leidub huvilisi kes noid näha sooviks.

Kui vaja, küll ma aegapidi sisse võtan oma kiirete tööde vaheaegadel nii mõnenädalase ooteajaga Smile Tehnika osas niipalju, et olen võimeline pea suvalisel kandjal pildid kvaliteetselt digisse võtma - paber, raamat, negatiiv, slaid, suuremõõtmeline negatiiv, klaasnegatiiv, mis iganes. Pluss korralik profipilditöötlus otsa (värvid, teravus, kontrastsus vms) kui vaja.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

kus on tehtud teise ploki neljas pilt?
Vasta
#9

kylaline Kirjutas:kus on tehtud teise ploki neljas pilt?

Kaarli puiestee Vabaduse väljakule viiv suund. Asukoha reedavad taustal paistva hoone esimese korruse kaaraknad (algselt Kommertsgümnaasium, hiljem merekool, praegu Inglise Kolledz). Pildi tegemise ajal kandis tänav küll Suvorovi puiestee nime Smile

Segadust tekitab ehk asjaolu, et kaasajal on vastassuuna piiklus suunatud teispoolt laia puiesteed, mis tollal nii ei olnud. Tollal olid erinevalt praegusest parempoolsel rajal veel ka bussipeatused.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#10

PETSS Kirjutas:Tänud Valdole kellel oli aega tegeleda nende piltidega.Mul ports must-valgeid ja diakad ka.Kas leidub huvilisi kes noid näha sooviks.

Minu poolt taas suur ja sügav kummardus Valdole!!

Mina olen väga-väga igast ENSV ja üldse nostalgilistest piltidest huvitatud, ise pildistasin ka kunagi tohutul hulgal, kuid ühe katastroofi tagajärjel kaotasin 99% oma piltidest!! Sad

Seega on huvi ülisuur!

Just a man!
Vasta
#11

valdo Kirjutas:
kylaline Kirjutas:kus on tehtud teise ploki neljas pilt?
Kaarli puiestee Vabaduse väljakule viiv suund. Asukoha reedavad taustal paistva hoone esimese korruse kaaraknad (algselt Kommertsgümnaasium, hiljem merekool, praegu Inglise Kolledz). Pildi tegemise ajal kandis tänav küll Suvorovi puiestee nime Smile
Segadust tekitab ehk asjaolu, et kaasajal on vastassuuna piiklus suunatud teispoolt laia puiesteed, mis tollal nii ei olnud. Tollal olid erinevalt praegusest parempoolsel rajal veel ka bussipeatused.
SUURED TÄNUD! Lõpuks ometi sai lahenduse mind 20 aastat vaevanud küsimus. Küll olen nii ja naa nuputanud, aga alati on kahesuunaline liiklus mind segadusse ajanud. Lapsepõlves oli üks mu lemmikraamatuid Smile

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#12

valdo Kirjutas:
kylaline Kirjutas:kus on tehtud teise ploki neljas pilt?

Kaarli puiestee Vabaduse väljakule viiv suund. Asukoha reedavad taustal paistva hoone esimese korruse kaaraknad (algselt Kommertsgümnaasium, hiljem merekool, praegu Inglise Kolledz). Pildi tegemise ajal kandis tänav küll Suvorovi puiestee nime Smile

Segadust tekitab ehk asjaolu, et kaasajal on vastassuuna piiklus suunatud teispoolt laia puiesteed, mis tollal nii ei olnud. Tollal olid erinevalt praegusest parempoolsel rajal veel ka bussipeatused.
See pilt tundub olevat tehtud 1975 suvel. Bussidel on juba uued numbrid (2xxx). Paremas servas on 11. liini Ikarus-280, mis tulid 1975 veebruaris. Taga vasakul Ikraus-260 nr. 2666. Paremal buss 2488 (20-57 EAH) tundub olevat 36. liinil (seal ta ka iga päev sõitis), ehk siis käimas on remont Pärnu maanteel ning autod ja bussid teevad ümbersõitu.
Samas on raamatus tunduvalt vanemaid pilte. Ikarus-180 tagaots (nr. 518, 66-14 esi) on aasast 1971 või 1972, samuti 40. liini valge Ikarus \"Viru\" ees (nr. 610, 40-02 esl, roolis Tarmo Kaurit). Troll \"Estonia\" ees on ilmselt nr. 19, ainus seda värvi troll aastal 1976.
Vasta
#13

Mina viibisin igastahes veel 1978. aastalgi puna-valge Ikaruse reisijate hulgas ja seda liinil nr 40. Teistelt liinidelt meenuvad siiski ka veel need puna-valged lõõtsad. Kodu ja lasteaia vahet sõitsin 70-ndatel nr 10 liinil juba kollase Ikarusega. Kuigi mul olid nr 10 liinil kõik peatused peas, ei ole minust kahjuks siiani bussijuhti saanud.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#14

Aitäh, Petss ja Valdo! Jätkake!

Piibur Kirjutas:Mina viibisin igastahes veel 1978. aastalgi puna-valge Ikaruse reisijate hulgas ja seda liinil nr 40. Teistelt liinidelt meenuvad siiski ka veel need puna-valged lõõtsad. Kodu ja lasteaia vahet sõitsin 70-ndatel nr 10 liinil juba kollase Ikarusega. Kuigi mul olid nr 10 liinil kõik peatused peas, ei ole minust kahjuks siiani bussijuhti saanud.
Meenub minu viimane sõit Ikarus 620-ga Nõmme teel (seega vist nr. 17). Aasta ei saanud olla kuidagi varasem kui 1976. Või ajan midagi segi? Ikarus 180-ga sai veel 1980-ndate algul päris palju sõidetud (Kadaka teel - vist 36)
Vasta
#15

Minu teada oli mõni 180 80 aastate alul llinil küllaga ainult enne 83.Siis seiid bussipargis 2 wiimast 180.Nei olid aga juba 260 istmed sees.
Vasta
#16

PETSS Kirjutas:Minu teada oli mõni 180 80 aastate alul llinil küllaga ainult enne 83.Siis seiid bussipargis 2 wiimast 180.Nei olid aga juba 260 istmed sees.
Viimased Ikarus 180-d olid minu teada 1982.a. 20.liinil (bussiliin, mis töötas enne 9.trolliliini käikuminekut). Kahjuks pole käepärast pabereid, kus kirjas bussinumbrid (midagi 24... vist), ega ka täpseid kuupäevi.
Vasta
#17

Volli Kirjutas:
PETSS Kirjutas:Minu teada oli mõni 180 80 aastate alul llinil küllaga ainult enne 83.Siis seiid bussipargis 2 wiimast 180.Nei olid aga juba 260 istmed sees.
Viimased Ikarus 180-d olid minu teada 1982.a. 20.liinil (bussiliin, mis töötas enne 9.trolliliini käikuminekut). Kahjuks pole käepärast pabereid, kus kirjas bussinumbrid (midagi 24... vist), ega ka täpseid kuupäevi.
Ametlikel andmetel kanti viimane valge lõõts maha 22.11.1983. See oli 2426. Tegin tast pilti 7.11. paraadilt koju tulles, 20. liinil. Viimane juht oli sellel Ilja Tsernega, sama mees, kes sõitis lõpuni viimase Ikarus 280-ga (sini-valge 1042, Schwerinist pärit)! Septembris 1983 kadusid 20. liinilt 2427 ja 2428, augustis lahkus viimane 28. liinilt (2282).
Vasta
#18

Ma läksin kroonu 17.11 83.Paar nädalit enne käisin weel bussipargis siis ma nägingi neid 2 180.Tuled olid juba eest ära aga klaasid olivad weel ees ja istmedki sees.Meelde jäidki vist tänu noile 260 istmetele.Gr numbreid enam ei mäleta.PS.Nood viimased arutelud peaks vist IKARUSE teema alla minema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne