Küsimus kerevenituse kohta
#1

Tean ja olen näinud, et vastavates pinkides aetakse autode keresid peale avariid jälle enam-vähem sirgeks. Mul nüüd selline küsimus, et kuna mu cabriol on tuuleklaasi raam ühelt poolt kõvasti paindes ja ei võimalda enam esiklaasi ette panna, siis kus seda asja sirgeks saaks Tartu kandis ajada, mis see maksta võiks ja äkki võiks hoopis ise üritada mingite võtetega seda ornungisse ajada? Näiteks kinnitaks piisava tugevusega trossi ühe otsa tuuleklaasi raami nurga külge ja teise otsa puu külge ning üritaks tasapisi auto enda jõuga raami paika tõmmata? Olen kuulnud, et viimasel viisil on mõnikord peale avariid autot taastades ühte-teist oma paika tagasi tõmmatud. Kommentaarid?
Vasta
#2

Kerevenituspinki pole sellise väikse asjaga mõtet minna, sind aitab ehk \"hüdrosilinder\", millega ka väiksemaid asju autodejuures sirgeks lükatakse. Seda puuteooriat küll ise nii ei prooviks--parem lase spetsialistil teha on närvi ja kindlasti kokkuvõttes ka rahakulu väiksem.

Äkki leidub mõni pilt hetkeolukorrast?
Vasta
#3

Tee kindlaks, mida ja kui palju on vaja deformeerida. Tuuleklaasi raam peaks küll käsitsi deformeeritav olema. Võta kahe käega kinni j tõmba või suru, kuidas mugavam on. Väikeste tõmmetega, vahepeal kontrolli olukorda ukseklaasi järgi.
Jõudu tööle, 10 min hirmu ja korras!

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#4

Pilti pole ja pildilt oleks võimalik asja siis tabada, kui klaas oleks raamile lihtsalt peale asetatud, siis on ühest nurgast vahe näha.
Hetkel on mingisugune vana klaas ette vägistatud ja tänu raami kõverusele ka nurka mõrad sisse tõmmanud. Mees kes auto värvis lõhkus nõnda tuttuue klaasi ära ja siis surus kuidagi mingi vana klaasi ette. Probleem nüüd selles ongi, et see mõranemine toimub järjest edasi ja nii pole enam asjal mõtet. Katsetan kindlasti nüüd käsitsi ja kui käsitsi ei jõua (tal seal vist mingi toru või asi tugevduseks sees) siis proovin ettevaatlikult autotungi ja lauajuppidest tehtud rakisega.
Vasta
#5

Vot esiklaasi raami kohta ei tea, aga oma galandil tõmbasin küll esiotsa ise sirgeks. Trossi ei kinnitanud küll puu külge vaid transiti tagasilla ümberSmile. Vaadates küll ei ütle, et kellelegi tagant sisse oleks kütnud. Kõik vahed sai paika ja ühtlaseks. Tõmmates peab aint gaasiga ettevaatlik olema.

hansson@hot.ee

55 15 177
Vasta
#6

Ei hakka kohe kerevenitajaid netist otsima ja valimatult tüütama - kas keegi neist vaevub (kas Tallinnas või Virumaal) ka "käib kah" mentaliteediga sajandivahetuse igapäevasõidukitele lähenema?
(Sellise tagant sissesõidu vopsu puhul, mis tundub esiti isegi "poolraamid puu külge ja gaasi"-lähenemisega ravitav, mis aga päris nii ei käi)

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#7

(01-07-2020, 18:25 PM)13piisab Kirjutas:  Ei hakka kohe kerevenitajaid netist otsima ja valimatult tüütama - kas keegi neist vaevub (kas Tallinnas või Virumaal) ka "käib kah" mentaliteediga sajandivahetuse igapäevasõidukitele lähenema?
(Sellise tagant sissesõidu vopsu puhul, mis tundub esiti isegi "poolraamid puu külge ja gaasi"-lähenemisega ravitav, aga mis vähemasti 5t rihmadega küll ei õnnestu Smile )
Kolm-neli aastat tagasi nägin allolevat kogemust kerevenitusega. Samaoodi oli tegu odava autoga, millel pidi hoolega arvestama, et kus ja kas on asjal mõtet:

Kogemus kõrvalvaatajana ühe karbi nurga ja ukseposti väljatõmbamisega esiukse juurest ( auto kohtus külg ees puuga) 17 aastat vanal autol. Ametlikult hinnapakkumist küsides ükski firma alla 1000 euro pakkumist ei teinud kere venituseks. Üks erategija tegi 400 euri pakkumise ning seal sai ka kohe lastud asi ära teha (olenemata kaugest asukohast kuna hinnavõit ju nii suur). Lisainfoks, et antud kerevenituse saanud autol polnud eelnevalt niisama arusaadagi eriti et kere kõver. Alles siis kui uks lahti teha sai aru, et esimene uksepost natuke liiga sees.

Kui on soovi võin selle erategija kohta kontakti küsida. Antud hind on muidugi 3-4 aasta tagune.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne