Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Arvuti kõrval laual praegugi Autoleht nr 20(21.10.04)Jutt Ford -Escordist.
Tsitaat artikli osast mootor-\"...Tühikäigu kõikudes võib hädale kergesti lahenduse leida tühikäigumootori läbipesemisega...\"
Kuidas ja millega ma seda pesema peaksin.Võtan selle mootorilt maha ja edasi? Kõlbab selleks bensiin,või on selleks mõni edevam vahend olemas? Tegu pole küll Escordiga,küll aga Fordiga ja sellelgi selline vigur olemas.
Flanagan
Postitused: 3,144
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
35
Kui seal plastikut, ega kummi ei ole, siis soovitaks BRAKE CLEANER´it. Erinevatel tootjatel sama asi. See on küll keemia, mis igasuguse kinnipõlenud, settinud jms sodi maha peseb.
STP-l on väga hea karburaatori puhastusvahend, mina kasutan seda.
Postitused: 3,631
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
pestakse tavalise lakibensiiniga või WhiteSpiritiga. Loputad lihtsalt läbi.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 88
Teemad: 15
Liitus: Nov 2003
Maine:
0
ise pesin karburaatoripesu vahendiga, tegin tühikäigumootoril selle siibri lahti ja lasin siis survega sinna sisse, siis veidike ootasin--et liguneks ja kordasin uuesti protseduuri, kokkuvõtteks sai param küll :d
Postitused: 424
Teemad: 19
Liitus: Feb 2002
Maine:
3
U jälle pajatab oma kogemusest fordiga. niisiis kah tühikäiguprobleemid (ikka veel jah!). kunagi ammu süüdistasin ka tühikäigumootorit ja õhuklappi, kuid nende puhastamine tulemust ei andnud. tõsi, andis kuid ainult 2-x päevaks ning süsteem on samas puhas -> pesin kõigepealt bensiiniga, siis selle spets \"sussuga\", mida õhuklapi vahelt sisse lased ning siis lõpuks veel nitrolahustiga ...ilus ja särav sai. siis teine asi, mida süüdistama hakati oli õhukulu lugeja. see oli läbi omadega, kuid vahetus miskipärast tühikäigule ei mõjunud. küll aga läks paremaks kõrgetel pööretel käimine ja kütusekulu vähenes. siis leiti vigane karterituulutuse voolik (keskelt kokku murdunud) ning selle vahetus muutis auto tühikäigu normaalseks (ahjaa, minu probleem oli see, et pärast käivitamist u 10 sek auto ei tea, mis pöördeid ta tahab ja kõigub 300 - 700 vahemikus, kuni lõpuks 750 peale tõuseb, vahest sureb välja ka) .. olen 3 päeva sõitnud sedasi, eks näis mis saab. kuid praegu on korras! ahjaa, kindlasti tuleb aju ära nullida pärast siukste asjade vahetust. esimese raksuga jäi see tegemata ning efekti polnud - ju ta mäletab siis vana ja vigast informatsiooni...
Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com