Paagi taastamine
#1

Tere,
mul ja kaaskannatajatel mure:sai paak(dnepr&yamu) korralikult co-ga ära paigatud,krunt ja vuntsvärv peale aga:x aja möödudes ilmus pizike kublakene,mis arenes korralikuks mulliks.
Targemad ütlesid,et co keevisõmblus jääbki ebatihe,bensiin tikub kohe välja.Mismoodi ma nüüd asja asjalikuks saan?

...ne meshai mehhanizmu rabotat.
Vasta
#2

äkki tasuks kinni joota ..on küll töömahukas tegemine,kuid tulemus peaks olema hea.seda ma ei tea kui hästi sinna pärast värv peale hakkab.
Vasta
#3

Keevitusõmblused tuleks üle joota, et ei hakkaks süsinikku eralduma ja asi rooste ei läheks. Äkki tekkis mull sellest. Krunt alla siis jääb värv ilusti peale. Joota tuleks muidugi korraliku tinaga.
Vasta
#4

Kena kõik kuid kas keegi ei õpetaks,kuda see jootmine käib?Peenemat-õhemat plekki on kokku aetud kuid paksemaga tekkisid probleemid-ei jookse nii nagu tahad.
Vasta
#5

Joota tuleks ikkagi vasega mitte tinaga , tinaga on see jama ,et siis peab seda paaki talvel toas hoidma, kuna - 15 Celsiuse kraadi juures muutub tina rabedaks ja sellisel temperatuuril paagi säilitamine või koguni kasutamine tekitab tinajoodisesse praod.Tinajoodiseid kasutatakse vaid liidestes ,millede ekspluatatsioon jääb +temperatuuridesse.Vähemalt nii mulle koolis õpetati.
Vasta
#6

sass Kirjutas:Joota tuleks ikkagi vasega mitte tinaga , tinaga on see jama ,et siis peab seda paaki talvel toas hoidma, kuna - 15 Celsiuse kraadi juures muutub tina rabedaks ja sellisel temperatuuril paagi säilitamine või koguni kasutamine tekitab tinajoodisesse praod.Tinajoodiseid kasutatakse vaid liidestes ,millede ekspluatatsioon jääb +temperatuuridesse.Vähemalt nii mulle koolis õpetati.

Aga... ometi on vanemate liikurite (Pobi, ZIM jt) kered tinapahtliga kaetud, mille kiht on osalt üsnagi paks? Ja vägagi tihti on kere \"teravad\" ja \"järsud\" nurgad tinapahtliga üles kasvatatud.
Kas see ei pragune ega murene maha?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#7

Tere Valdo.
Mis värk selle tinapahtliga on?Pobidel(ka 401)on tõesti uskumatult paks kiht tina peal,kuid kuidas seda parandada?Kas ainult keemilise metalliga?Sobiks see ehk paagile ka?Keegi pakkus variandi,et ehk sobib n.ö. plastkrunt?
Vasta
#8

Kui sealt tina alt bensiini peale tungimas ei ole ,siis ei juhtu nende mikropragudega mitte midagi, aga bensiin tungib pragudesse ja hakkab seal pahtli ja värviga reageerima ning keerab kõik p*****e.Vähemalt teoreetiliselt on see nii.
Vasta
#9

tina on küllalt plastne ja vähemalt meie lahjades talvedes ei tohiks midagi juhtuda, minul küll tinaga paigatud paak läbi ei lase, pead õiget räbustit kasutama: sooolhape+tsink ja vaatama , et joodis ilusti augu kinni mataks.
pronks on muidugi tugevam, aga eeldab paagi tugevamat kuumutamist, mis pleki struktuuri rikub ja korrosiooni soodustab
Vasta
#10

Tere.
Leidsin Eesti VW klubi foorumit lugedes tinapahtlist loo(kere ja sisu,lk.5) aga kas mina või mu arvuti ei suuda seda lahti sikutada.Kas keegi viitsib asja uurida?
Tänud ette.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne