Plastmassi remont?
#1

Mure klaasipesupaagiga, mis kronsteini alt katki (libiseb \"käppade\" vahele). Proovisin algul kergemalt, \"Super lätaki\", moment ja EPO liimidega. Aluspinda sai liivapaberiga kratsitud, lahustitega puhastatud. Ei nakku pinnaga. Proovisin jootekolviga peale sulatada, aga materjal õhuke ja eriti rohkem ei üritanud. Ainus mis kauem kestis oli pehme silikooni baasil hermets. kohe kui paak välja tõsta kronsa vahelt, siis on jälle lahti.
Räägivad miskist spets liimist, aga esimeses paaris poes pakuti ainult nn Super Atakke.
Millega parandada?

Alrternatiivpaagid/pumbad jätaks viimaseks võimaluseks.


Vasta
#2

Piisavalt hea tulemuse võid saada,kui kasutad n.ö kuumliimi,liimipulki on erineva koostisega.
Vasta
#3

Osa plaste on justkui õliga läbi imbunud. Neid ei liimi mingi väega. Puhasta palju puhastad aga ikka nagu rasvane ja liim annab lahti.
Vasta
#4

Proovi klaasiliimiga, eelnevalt tuleb pinnad korralikult puhastada ja kruntida . Peale selle, et klaasiliimiga saab hästi klaase liimida(Big Grin), saab seda edukalt ka mujal kasutada - spoileritest kuni katkiste radikateni(plastdetailid).
v.a. motamehe viidatud variant.

Kui asud Tallinnas, võin abiks tulla Smile
Vasta
#5

liimipüstolit proovisin, nüüd jääb veel neid erinevaid segusid/pulki otsida.
Klaasiliimi proovin järgi, see veel proovimata.

Vahepeal kuulsin miskist spetsliimist, homme asun asja kallale.


Vasta
#6

Kõige odavam on jootekolviga õhukest võrku sisse sulatades, aga see nõuab vilumust.

Plastile kasuta Terocal kahekomponendilist liimi (saadaval autovärvipoodidest) tahaküljele kleebi klaasriiet. Jääb väga hästi pidama
Vasta
#7

al Kirjutas:Klaasiliimi proovin järgi, see veel proovimata.
klaasiliimiga on muidugi see küsimus, et kas ta ilma krundita nakkub.

plasti lapitakse muidu kuumaõhufööniga (aeg-ajalt minagi stangesid-peegleid lappinud). Aga sellega on oht, et võid kogu paagi vormist välja ajada. Kui leiad/teed föönile hästi peenikese otsiku, võid ju proovida - aga alles siis, kui muu ei aita.
Vasta
#8

Kenu Kirjutas:Plastile kasuta Terocal kahekomponendilist liimi (saadaval autovärvipoodidest) tahaküljele kleebi klaasriiet. Jääb väga hästi pidama

eee.... ma küsisin selle liimi hinda, ~250 eek, parem käin pudelist akna peale vett pritsimas. Mis muidugi ei välista, et kallimate/ilusamate asjade liimimiseks seda ei kasutaks.
igasugu plastide ja sulatamisega ikka see jama, et kinni ei jää. On seal enne mind juba sulatatud, tulemus 0.
Kui nüüd klaasimastiks kinni ei võta, siis proovin veel klaasriide ja pehme EPO-ga.
Katsetamine on tarkuse vanaema.


Vasta
#9

Klaasimastiks ja klaasiliim on kaks erinevat asja. Mastiksit kasutatakse tihendamiseks ja siis kui salongis hakkab vesiseks minema. Liimimiseks ikka klaasiliim ja võtmesõnaks on krunt.
Vasta
#10

Aluspind puhastatud nitrolahusti ja silikoonipesuga. Karestatud 80 liivapaberiga. Ilma krundita. Eraldus, see klaasiliim, kui polekski olnud.
Kuigi peab mainima, et hoidis kõvemini kui mistahes liim siiani.

Mõra on 1-2cm pikk, 1-2mm lai. Tekkib juba sportlik huvi, kas koduste ja käepäraste vahenditega seda kinni ei saa.


Vasta
#11

Mis auto paagiga tegu on ? Kas seda siis romulast kuskilt saada pole ...sa oled siin vähemalt ühe paagi jagu raha \"kokku hoidnud\" nende liimide katsetamisega.

kui sa nii väga tahad seda paaki parandada leia kuskilt sarnane vigane paak lõika sealt paras tükk plasti ja sulata jootekolviga.

M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Vasta
#12

Kuumliimi võtmesõna on piisavalt soe-tuline aluspind,lihtne seletada,raske teha aga saab.See traatvõrguvärk ka täiesti tegija+kuumliim,pulga koostis ligikaudu sama plast,millest \"Salvo\" kelke tehakse.Jõudu!

...ne meshai mehhanizmu rabotat.
Vasta
#13

al Kirjutas:
Kenu Kirjutas:Plastile kasuta Terocal kahekomponendilist liimi (saadaval autovärvipoodidest) tahaküljele kleebi klaasriiet. Jääb väga hästi pidama

eee.... ma küsisin selle liimi hinda, ~250 eek, parem käin pudelist akna peale vett pritsimas. Mis muidugi ei välista, et kallimate/ilusamate asjade liimimiseks seda ei kasutaks.
igasugu plastide ja sulatamisega ikka see jama, et kinni ei jää. On seal enne mind juba sulatatud, tulemus 0.
Kui nüüd klaasimastiks kinni ei võta, siis proovin veel klaasriide ja pehme EPO-ga.
Katsetamine on tarkuse vanaema.

paremates poodides 200 kr

Aga seda liimi läheb imevähe, mul oli ca 5 cm pragu, liimi kulus alla kümnendiku, seega u. 15 kr eest ja peab ideaalselt, proovisin ka varem parandada silikoniga, EPO-ga, Momendiga -- nendega oli ainult närvi- ja ajakulu
Vasta
#14

ints Kirjutas:Mis auto paagiga tegu on ? Kas seda siis romulast kuskilt saada pole ...sa oled siin vähemalt ühe paagi jagu raha \"kokku hoidnud\" nende liimide katsetamisega.

kui sa nii väga tahad seda paaki parandada leia kuskilt sarnane vigane paak lõika sealt paras tükk plasti ja sulata jootekolviga.

Mnjah, tegu BJ45 ga, Eestis vist veel paar sellist isendit ongi lammutamiseks. Aga need üle Eesti laiali. Siiani on eelarve piirdunud imeväikse summaga, võrdne paari mobiilikõne hinnaga, sest enamus asju mida katsetanud, on kodus riiulis olemas. Klaasiliimi sain naabritelt värske tuubipõhja. ainus jama tuleb laste Super Attakiga, mis sai jälle ära kasutatud ja peab asemel tooma.
Lõpplahenduseks jäigi praegu jälle jootekolb+plast, suurema vahe jaoks ja pärast Super attack gel, mida mõni kiht peale. Ei julge painutada, aga vähemalt servad on kinni. Eelmine kord kestis sama lahendus aasta, esimese paagi liigutamiseni.

Edit: märkasin veel Kenu posti ja tõenäoliselt järgmine kord ostan ikkagi selle liimi ära. Sellele 200+ kroonile lisandub veel \"soovitatav\" lahusti 50 eek millega eeltöö teha.


Vasta
#15

al Kirjutas:Mnjah, tegu BJ45 ga, Eestis vist veel paar sellist isendit ongi lammutamiseks. Aga need üle Eesti laiali. Siiani on eelarve piirdunud imeväikse summaga, võrdne paari mobiilikõne hinnaga, sest enamus asju mida katsetanud, on kodus riiulis olemas.
Kas tal siis BJ 40-ga sama paak pole? Viimaseid vurab/seisb ju üsna palju siinmail? Kui pole tegu just 100% taasatud isendiga, siis oleksin selle jamamise asemle läinud LADA varuosade poodi ja selle liimiraha eest uue paagi koos pumbaga ostnud. Võimalus ju võtts suvaline 5L kalssipsesu vedeliku kanister ja sinna külge panna LADA poest väline pump koos voolikuga. (35.-?)

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#16

Landy Kirjutas:Kas tal siis BJ 40-ga sama paak pole? Viimaseid vurab/seisb ju üsna palju siinmail? Kui pole tegu just 100% taasatud isendiga, siis oleksin selle jamamise asemle läinud LADA varuosade poodi ja selle liimiraha eest uue paagi koos pumbaga ostnud. Võimalus ju võtts suvaline 5L kalssipsesu vedeliku kanister ja sinna külge panna LADA poest väline pump koos voolikuga. (35.-?)
40;42;45 on kapoti all identsed (v.a. 40 kone). peaks leidma küll, aga asjaga oli hetkel suht kiire ja kõik mis on asub Tartust kaugemal.
Asi on originaali lähedane ja Ladaks ümberehitus kavas ei ole (loe esimest posti). Kui oleks tegu võistlus/igapäeva autoga oleks ammu see pisike mannetu pumbake kõrvalt esitule pesuri pumba/paagiga asendatud Wink

a,
ps. tegu veel 24V süsteemiga, seega peaks KAMAZ-iks ehitama.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne