Postitused: 3,116
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
Mure klaasipesupaagiga, mis kronsteini alt katki (libiseb \"käppade\" vahele). Proovisin algul kergemalt, \"Super lätaki\", moment ja EPO liimidega. Aluspinda sai liivapaberiga kratsitud, lahustitega puhastatud. Ei nakku pinnaga. Proovisin jootekolviga peale sulatada, aga materjal õhuke ja eriti rohkem ei üritanud. Ainus mis kauem kestis oli pehme silikooni baasil hermets. kohe kui paak välja tõsta kronsa vahelt, siis on jälle lahti.
Räägivad miskist spets liimist, aga esimeses paaris poes pakuti ainult nn Super Atakke.
Millega parandada?
Alrternatiivpaagid/pumbad jätaks viimaseks võimaluseks.
Postitused: 173
Teemad: 30
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Piisavalt hea tulemuse võid saada,kui kasutad n.ö kuumliimi,liimipulki on erineva koostisega.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Osa plaste on justkui õliga läbi imbunud. Neid ei liimi mingi väega. Puhasta palju puhastad aga ikka nagu rasvane ja liim annab lahti.
Postitused: 3,116
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
liimipüstolit proovisin, nüüd jääb veel neid erinevaid segusid/pulki otsida.
Klaasiliimi proovin järgi, see veel proovimata.
Vahepeal kuulsin miskist spetsliimist, homme asun asja kallale.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Kõige odavam on jootekolviga õhukest võrku sisse sulatades, aga see nõuab vilumust.
Plastile kasuta Terocal kahekomponendilist liimi (saadaval autovärvipoodidest) tahaküljele kleebi klaasriiet. Jääb väga hästi pidama
Postitused: 448
Teemad: 99
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Klaasimastiks ja klaasiliim on kaks erinevat asja. Mastiksit kasutatakse tihendamiseks ja siis kui salongis hakkab vesiseks minema. Liimimiseks ikka klaasiliim ja võtmesõnaks on krunt.
Postitused: 3,116
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
08-11-2004, 21:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2004, 21:38 PM ja muutjaks oli
hulgus.)
Aluspind puhastatud nitrolahusti ja silikoonipesuga. Karestatud 80 liivapaberiga. Ilma krundita. Eraldus, see klaasiliim, kui polekski olnud.
Kuigi peab mainima, et hoidis kõvemini kui mistahes liim siiani.
Mõra on 1-2cm pikk, 1-2mm lai. Tekkib juba sportlik huvi, kas koduste ja käepäraste vahenditega seda kinni ei saa.
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Mis auto paagiga tegu on ? Kas seda siis romulast kuskilt saada pole ...sa oled siin vähemalt ühe paagi jagu raha \"kokku hoidnud\" nende liimide katsetamisega.
kui sa nii väga tahad seda paaki parandada leia kuskilt sarnane vigane paak lõika sealt paras tükk plasti ja sulata jootekolviga.
M 411 60.a.,M410 60.a.,M401 56.a.,M403 64.a.,
M 424 64.a.,M423 62.a.,GAZ M20 48.a.,Opel Kadett B 71.a.,
Postitused: 173
Teemad: 30
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Kuumliimi võtmesõna on piisavalt soe-tuline aluspind,lihtne seletada,raske teha aga saab.See traatvõrguvärk ka täiesti tegija+kuumliim,pulga koostis ligikaudu sama plast,millest \"Salvo\" kelke tehakse.Jõudu!
...ne meshai mehhanizmu rabotat.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
al Kirjutas:Kenu Kirjutas:Plastile kasuta Terocal kahekomponendilist liimi (saadaval autovärvipoodidest) tahaküljele kleebi klaasriiet. Jääb väga hästi pidama
eee.... ma küsisin selle liimi hinda, ~250 eek, parem käin pudelist akna peale vett pritsimas. Mis muidugi ei välista, et kallimate/ilusamate asjade liimimiseks seda ei kasutaks.
igasugu plastide ja sulatamisega ikka see jama, et kinni ei jää. On seal enne mind juba sulatatud, tulemus 0.
Kui nüüd klaasimastiks kinni ei võta, siis proovin veel klaasriide ja pehme EPO-ga.
Katsetamine on tarkuse vanaema.
paremates poodides 200 kr
Aga seda liimi läheb imevähe, mul oli ca 5 cm pragu, liimi kulus alla kümnendiku, seega u. 15 kr eest ja peab ideaalselt, proovisin ka varem parandada silikoniga, EPO-ga, Momendiga -- nendega oli ainult närvi- ja ajakulu