Üks kastiga Gaz 24
#1

Kuskil Venes seisab selline http://wwwboards.auto.ru/retro/177324.html
keegi arvas, et neid tehti Riias kus olnud ka küljeplekkide pressid.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#2

On selliseid Eestiski olnud, kuid ilma kongita.

Just a man!
Vasta
#3

See küll ei tohiks olla Riias tehtud. Riia omadele pandi RAF-i küljeplekk koos rafi ümmarguste tagatuledega. Sellel paistavad Volga tuled olevat Rolleyes
Vasta
#4

Moskvitshi tehases kasutati sisetranspordiks kastiga 2141-d. Mingil ajal, NSVL lõpus, saadeti neid Eestisse KEK-i süsteemi, mingi barter tehingu katteks. Oli ikka v..djas, kirvega tahutud, tagauksed pooleks lõigatud ja kinni keevitatud, keevitus oli räme. Siin tehti asi natuke kenamaks, kaeti vähemalt tagauste praod kinni ja ehitati 2715 furgoonist katus peale. Taha \"furgooni\" kauba laadimine käis üle orig. kõrguse pakiruumi serva.
Aga ei kestnud need leiutised kauem kui paar aastat.

Kõik need isetehtud asjad iseloomustavad hästi nõukogude tehnika puudujääki \"kaubikute\" klassis, tehti sobivaks mis kätte saadi ja kasutati lõpuni.


Vasta
#5

Kastil oli kaartega kate,kummid kinnitusid tiiva üles äärde.Luuk ei tahtnud kinni püsida kuna tiivad vajusid laiali.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#6

24 variante kastiga tehti ka Eestis omal käel asutustes. eraisik sellist masinat ei tohtinud omada oli ka Moskvitše ja VAZ-e.
Vasta
#7

Vaata: varjupaik.jjts.ee!
Vasta
#8

al Kirjutas:Moskvitshi tehases kasutati sisetranspordiks kastiga 2141-d.
2141-st on olemas ka ametlik \"kaubik\" versioon, millel on tunduvalt korralikum tegumood - pole mingeid kinni keevitatud uksi, vaid tagaosa on ikka selle jaoks tehtud ja luuk avaneb alla välja.
Vasta
#9

http://www.volga.nl/images/m21plaz.JPG

natuke vanem versjoon...
Kes keegi leiaks sellest autost tagantvaate???
Vasta
#10

vootele Kirjutas:
al Kirjutas:Moskvitshi tehases kasutati sisetranspordiks kastiga 2141-d.
2141-st on olemas ka ametlik \"kaubik\" versioon, millel on tunduvalt korralikum tegumood - pole mingeid kinni keevitatud uksi, vaid tagaosa on ikka selle jaoks tehtud ja luuk avaneb alla välja.
Vähemasti esimesed sellised, mis Tartu KEK sai (2 tk) olid just kinnikeevitatud tagumiste ustega. Seisid teised ilmatu aja Füüsika Instituudi poolse suure värava juures. Tea, mis nende saatus ka oli?
Vasta
#11

Kastiga GAZ 24 müügis:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Vasta
#12

Enam pole Smile
Volgaklubi foorumis, Sm.Tihhonovi sõnade järgi olevat juba ära müüdud.
Väidetavalt jäi nö. siseringi ja võibolla ka mõnel Volgade kokkutulekul saab siis seda autot vaadata.
Kelle omandusse ta siis konkreetselt läks, eks aeg näitab.
Vasta
#13

Tundub et tegemist on labase degradeerumisega.

Volgaklubi on oma aateid ja eesmärke tutvustaval lehel üsna uhkes lausestuses deklareerind et igasugused GAZ baasil ehitatud kaubikud-bussikud-maasturid nende klubisse ei kuulu ja ei hakka ka kunagi kuuluma. Ja nüüd ostetakse sihuke käkk. Ja näidatakse teema suhtes üles vaimustust. Erinevalt mõnest ülalmainit kaubikust on tegemist asjaga, millega ükski enesest lugupidav seltsimees tegemist ei tee. Või peate reageerimis- ja ostmisväärseks ka näiteks mõnd Tšaikast tehtud sadulveokit?

Rohkem printsipiaalsust, härrad!



Vasta
#14

GAZide (nende agregaatide) baasil ehitatud sõidukite all peetakse volga.ee-s silmas autosid nagu Nysa, žuk, JerAZ, RAF jne. Erinevalt sellest sinisest pikapist ei ole nende puhul tegemist otseselt Volgadega ega "samaväärsete" GAZ-sõiduautode/limusiinidega.
Muide, Tšaika-sadulale paneks võimalusel kohe käpa peale Smile

Veel Volgadest ehitatud tööloomi:
http://www.volga.ee/modules.php?name=For...highlight=




Mir!
Sm. Metalliotsija
Vasta
#15


Kõikide wõimaluste maal on tõesti kõik wõimalik.Tolle 4 weolise isendiga tahaks küll sõita.
Vasta
#16

myrakaru Kirjutas:Tundub et tegemist on labase degradeerumisega.

Volgaklubi on oma aateid ja eesmärke tutvustaval lehel üsna uhkes lausestuses deklareerind et igasugused GAZ baasil ehitatud kaubikud-bussikud-maasturid nende klubisse ei kuulu ja ei hakka ka kunagi kuuluma. Ja nüüd ostetakse sihuke käkk. Ja näidatakse teema suhtes üles vaimustust. Erinevalt mõnest ülalmainit kaubikust on tegemist asjaga, millega ükski enesest lugupidav seltsimees tegemist ei tee. Või peate reageerimis- ja ostmisväärseks ka näiteks mõnd Tšaikast tehtud sadulveokit?

Rohkem printsipiaalsust, härrad!

Myrakaru rahustuseks võib öelda, et mitte keegi Volgaklubi huvilistest ei saanud selle palju kõneainet tekitanud nn. pick-up "Volga" omanikuks Smile
Ei esimesed kohaletormanud ega ka viimased, kes puhtast uudishimust asja vastu huvi tundsid.
Ütleme nii et käkist on asi kaugel. Tegu on vähemalt Eesti mastaabis suht haruldase masinaga, kuna Koerus ehitati neid suht vähesel arvul.
Ma arvan et kunagi, kui ehk see paljuräägitud-arutletud tehnikamuuseum ükskord tekib, siis sealsete eksponaatide seas oleks ta (minu arust) kindlasti üks paljudest vaatamis-uurimisväärsetest objektidest Smile
Vasta
#17

On au endalgi sarnase kastikaga kokku puutuda. Tagantpoolt vaadates on teine igas mõttes "ise tehtud - hästi tehtud". Suvaline Respo käru on selle kõrval igati esteetiline ning, julgeks öelda, lausa ilus. Egas ilmaasjata mainit piirkonnast fotod puudu ole. Küllap ostis selle aparaadi mõni Koeru tehase - või laiemalt võttes - kogu Eesti NSV autotööstuse autoriteedist huvitatud isik, eesmärgiga peletis maamunalt pühkida.  

Käkk terminina sisaldab eelkõige emotsionaalseid hinnanguid, mille üle vaidlemine on üsna mõttetu.

Mismoodi aga see siis volga baasil tehtud tarbesõiduk pole?

Olgu, ma saan aru et diskrimineerimise alla ongi paigutatud konkreetselt volga.ee-s loetletud margid ja muu GAZ kraamil põhinev fantaasiatoodang, nähku ta välja ükskõik kui õudne ning mõttetu, kõlbab suurepäraselt sordi alla.
See kõik on kurb ja arusaamatu, sest volgaklubi pingutustest enamik näikse sealse foorumi põhjal just neidsamu esteetilisi ja emotsionaalseid kvaliteete otsivat.



Vasta
#18

Minuarust selgitas Metalliotsija üpris selgelt olukorda. Kui jäi segaseks, saab ka teist korda lugeda.

Millest selline mõnitav ja kibestunud alatoon, härrased? Ei saagi nüüd aru, et kas ollakse "asjast üleolemise" pärast uhked?

Vasta
#19

Ma näen et olen asjassepuutuvaid seltsimehi oma arvamusavaldustega pahandanud. Siiski paluksin täiendavalt selgitust, miks lause Metalliotsijalt võrdsustab antud sinise pikapi Volgadega ning "samaväärsete" GAZ-sõiduautode/limusiinidega."

Palun väga vabandust, aga minu isiklik arvamus on, et see võrdusmärk ei ole kuidagi adekvaatne. Kõnealune sinine pikap on ebaesteetilise väljanägemisega auto. Põhjuseks lohakalt ning saamatult tehtud ümberehitus, mis ei vasta isegi tarbesõidukilt nõutavale tasemele. See, et kirjeldatud kahetsusväärne lugu on seotud meie koduse autoremondisüsteemiga ei vabanda veel valitud kursilt kaldumist.

Volgaklubi selgitab kodulehel oma noorsootööd nii: "tuningu, striitreissi ja kanepi asemel ilusate ja väärikate asjade hoidmine ning korraliku seltskonnaga suhtlemine, mis kokkuvõttes on kasuks noore enda arengule ning aitab saada korralikuks inimeseks."

Pean oma kohuseks juhtida Volgaklubi taas õigele teele. Siinkohal pole sünnis rääkida isegi enam noorsootöö olemasolu puudumisest. Lohakuse ja saamatuse sattumine väärikate ja lugupeetud klubiliikmete tähelepanu- ja imetlusobjektiks on äärmiselt kahetsusväärne tendents.

Palun veelkord vabandust kui ma kedagi pahandasin. Ma ei soovi muud, kui taas au sisse seada seda, mida klubi eesmärk nõuab "- ilusate ja väärikate asjade hoidmist."
Vasta
#20

myrakaru Kirjutas:Palun veelkord vabandust kui ma kedagi pahandasin. Ma ei soovi muud, kui taas au sisse seada seda, mida klubi eesmärk nõuab "- ilusate ja väärikate asjade hoidmist."

Ma kirjutaks ka omapoolse arvamuse.
volga.ee propageerib minu silmis enamasti sõiduautosid volga, pobedal on pobiklub ja ladal on ladaklubi, kõik on toimivad ja toredad ühendused.
See, et volgaseltsi lehel leidub ka Tšaika kohta infot ja meie üritusi külastavad ka seda tüüpi autod on seotud mitmete aspektidega, puudub Tšaikaklubi, Tšaika omanikud kellega meie selts suhtleb on toredad inimesed ja Tšaika on seotud oma juurtega volgagagi või vastupidi, lisaks veel ajalooline taust jpm.
Gaz tehase kogu tootevaliku vastu pole volgaselts kunagi suurt vajadust tundnud, seepärast ei ole me rõhku pannud gaz69 ja gaz 53 sõidukitele.
Igaühele oma.
See lõik oli inspireeritud myrakaru algsest küsimusest.

Mis puutub konkreetset kastikat, siis jah, hetkel on auto seisund alla keskmise esteetiline. Samas pole volgaselts kunagi plaaninudki koledaid autosid eksponeerida. Kõigepealt tehakse masin korda, esteetiliseks ja siis tuleb kõik muu. Kastiauto kui isend on aga väärtus omaette, tükike ajaloost ja rariteet.
Paraku nagu sm. Volgahuviline rõõmsalt tõdes ei saanud seda kstikat omandada esimesena kohale tormanud huvilised (siinkohal ei hakka ma rõõmasnäolist kakukest teksti sisse paigaldama).
Ja myrakaru soov saab ka täidetud.

lõpp hea kõik hea.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne