Teema on suletud

VW Iltis?
#1

Pakutakse müügiks ilma paberiteta isendit. Kas kellegil kogemusi selle masinaga? Arvele ei tahaks võtta, muidu oleks vägev metsa vahel lammutamas käia. Pidi liikuma, edaspidi üritaks teise korralikult remontida. Kuidas juppidega? Paluks teadlikumate kodanike abi.
#2

Vist oli see eelmine aasta kui uurisin ARKist arvel olevate Iltiste kohta. Siis oli neid arvel 5 tükki.
Kui saladus pole, siis palju hinda tahetakse?
#3

Iltisele ei saa tavaliste Volksude juppe panna üldiselt, käigukast ja sillad on täiesti erinevad ,mootor üldiselt ka, võibolla mingeid pisividinaid annab asendada.Originaaljupid suht kallid.Maanteel sõitmiseks liiga kallis pidada,kuna bensiinimootor pole just kokkuhoidlik ,diislit pole kohanud.Ilmselt ei saa sinna ka mingit muud diislit panna ,mis tuleneb käigukasti ,siduri ja jaotuskasti iseärasustest.Läbivus üsna hea, kui sillad ja blokid töötavad, aga tänu terasest põhjakaitsele ,mis on peaaegu terve põhja all , on auto oma mõõtude kohta väga raske ja seetõttu läheb väga hästi \"maasse\" ,kui ratta ringi tõmbab ja pinnas tiba pehmem on.Ja ratta ta tõmbab ringi ,sest bensiinimootor madala pöördega ei vea ja vähe suurema pöördega ongi ratas ringi.Kui saaks sinna diisli aiste vahele ja kaalu kõvasti vähemaks ,siis oleks see täitsa kobe aparaat.
#4

Olen mobile.de näinu 2 diisel Iltist. Üks oli 1980 aasta oma, mis maksis 4500 eurot ning teine 1988 aasta (51Kw) ja see maksis 8000 eurot.
#5

Omanik pipardab, ei oska hinda küsida. Mis oleks reaalne pakkuda? Aastat praegu ei tea, kuid tegu igati töökorras isendiga. Hiljuti tiriti teisega küttepuid metsast välja. Papreid ei ole, tundub, et tegu kunagi kaitsevägedest kätte saadud autoga. Masinal pole tendi vaid plastik katus. Bensu mootoriga.
Veel üks võhiku küsimus, kas kaunitaril 24V elektrisüsteem?
Loomulikult kõik viited interneti avarustes oodatud. Ise ei suutunud tunnikese jooksul küll midagi olulist leida.
#6

Iltisele minu teada diisleid tehases ei aretatud,selle mudeli ajaloost rääkides võiks mainida,et Audi kasutas Iltise nelikvedu esimese Quattro jaoks ning rootslane Freddy Kottulinsky võitis Iltisega 1980.aasta Dakari ralli.
#7

sass Kirjutas:Iltisele ei saa tavaliste Volksude juppe panna üldiselt, käigukast ja sillad on täiesti erinevad ,mootor üldiselt ka, võibolla mingeid pisividinaid annab asendada.Originaaljupid suht kallid.
see osa jutust on tõsi mis tõsi. Mootor 1.7bensiin (55kW kanti). Hinnanäitena amort - 2000eek.
sass Kirjutas:Maanteel sõitmiseks liiga kallis pidada,kuna bensiinimootor pole just kokkuhoidlik ,diislit pole kohanud.
...
Läbivus üsna hea, kui sillad ja blokid töötavad, aga tänu terasest põhjakaitsele ,mis on peaaegu terve põhja all , on auto oma mõõtude kohta väga raske
sellega ei ole nõus. Ma küll ei mäleta, palju Iltised kütet võtsid, aga sinna 7-9 kanti keskmiselt.
mis krdi põhjakaitse??? Iltis on amfiib, s.t. juhul, kui kõik põhjakorgid on olemas, võib omal jõul ca 5km/h vee peal liikuda. Tänu kergele kerele liigub ka väikese mootori kohta asjalikult edasi ega rüüpa liigselt kütust. Räägiti isegi alumiiniumpõhjast midagi, aga see mind ei huvitanud toona.
#8

Ei ole küll nii kompetentne ,et vaidlema hakata ,aga minu arvates amfiib see Iltis küll ei ole ja põhjakaitset olen ise keevitanud ,alumiiniumist ei ole see kohe kindlasti.Täismass on kas 2200 või 2000 kg.See Iltis ,millega mina kokku puutusin ,võttis väga ettevaatlikult sõites bensiini 10 l/100 km ja metsas mitte vähem kui 15.
#9

http://www.histomobile.com/1/Volkswagen/....htm?lan=1
Siin Iltise kohta andmeid .paistab.et täismassiga panin mööda, siin näitab kõigest 1300 kg ,aga see on pehme katusega, minul oli plekist+ tagaistme taga raadiojaamad,amfiibist ei leia küll midagi
#10

Iltise juppide tootmine on lõpetatud, ka kaitsevägi seisab selles suhtes lõhkise küna ees. Auto EI OLE amfiib, kütuse normkulu kaitseväes on vist 13-14, maastikul 18, elektrisüsteem 24V. Kuna nende kõigi ressurss on juba 4-5 kordselt ületatud, siis on Iltis kõige halvem auto, mida erakasutaja endale üldse osta võib, sest näiteks vahekasti vahetus ( ja need on neil sageli läbi) kujuneb auto turuhinnast kordi kallimaks, kui selline asi üldse kätte on võimalik saada.
#11

Steelrider jutu peale vist nüüd \"lõhkise küna\" ees. Aastaid tagasi sai leitud Gaz 69. Puhtalt originaal, seisnud raadiojaamana vastavas garaazis. Sai sellega pruudiga sõitmas käidud, jee olid ajad, kui mägedes turnides masina aknast vaid taevas paistis, Eric Clapton-i - Tears in Heaven-i saatel. Kurat, müüsin teise maha kuna maja tarvis oli katelt vaja. Nüüd pole väärt masinat ja see pruut ka ammu läinud. Praegu tahab omanik Iltise eest 4000.- Võib-olla see hea võimalus vanu häid aegu meenutada?
#12

Ronib ta küll hästi, kuigi päris palju sõltub kummivalikust ja mehest roolis. Hoolimata kõrgest ja kipakast välimusest kannatab ka päris hästi külgkaldeid, samas kiiretes kurvides kipub külili minema ja rool on tuimavõitu, selles on oma süü küll reeglina kulunud liigenditel ja karbil.
#13

vabanda, sass - rääkisin, nagu teaksin asjast midagi - aga nagu välja tuleb, ei ole masinatega üldse kursis!
(Eestis kasutusel olevad) Iltised polegi amfiibid. Ju see siis mu ajal mingi linnalegend oli. Seda võis ka eeldada Iltise kõrgete uste ning \"tagurpidi-haisulukuga\" summutiotsa järgi.
mass läks kah täitsa puusse. See 1.3t ongi neti andmeil tühimass, täismass on 2t kanti. Aga mootor jaksab teda sellegipoolest väga hästi edasi viia!
ümbermineku kohta: ka meie ajal suudeti üks külili keerata. \"Operatiivse tegutsemise\" tõttu jäi see fakt aga vaid ajateenijate teadaWink

aga nüüd päriksin ise: kuidas on Iltised korrosiooni eest kaitstud? Sidepati \"vanakesed\" just suurema roostega silma ei paistnud.
#14

YYY Kirjutas:Omanik pipardab, ei oska hinda küsida. Mis oleks reaalne pakkuda? Aastat praegu ei tea, kuid tegu igati töökorras isendiga. Hiljuti tiriti teisega küttepuid metsast välja. Papreid ei ole, tundub, et tegu kunagi kaitsevägedest kätte saadud autoga. Masinal pole tendi vaid plastik katus.
Plastikkatus viitab väga tema varasemale seotusel piirivalvega. Juppe võid küsida selle autole ka Citroën\'i esindusest! Võlusõnaks on Citroën C44. :duh

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
#15

Iltisega on vähem või rohkem edukalt ka offroadi sõidetud. Seda nii Piirivalve, kui Kaistevägede poolt.

Eriti edukas oli see auto omaaegsetel Saku Safaritel.

Pilte võistlustelt osti www.4x4offroad.ee galeriidest ja foorumitest

Stiilinäide:
[Pilt: full120_2018.JPG]

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
#16

Kevadel oli kaitseministeeriumil riigihange Iltiste veermikuosadele (piduriklotsid vm.???) Uurisin siis veidi asja ja meelde jäi, et teda toodeti paar aastat Saksamaal ja umb. 1980 viidi tootmine Kanadasse, kus toodeti vist kaheksakümmnendate teise pooleni.
#17

Nüüd siis asi nii kaugel, et teisipäeval võtan treileri sappa ja toon Iltise ära. Lgp. kodanikud kes privas ostu soovi avaldasid: auto ei ole müügiks ja tule müüki, kas või juba eespool kirjeldatud nostalgilistel põhjustel.


Landy Kirjutas:Plastikkatus viitab väga tema varasemale seotusel piirivalvega.

Just, sealt kandist ta pärit on.
#18

Olen oma silmaga näinud 1.6 td iltist, oli vist mereväelaste oma. Sõjaväes oli minu teenistusauto. Mootor on aretatud 1.6, 1.8 vw tavamootorit, seega läheb peale täiesti tavaline golfi/passati mootor. Ise vahetasin 1.7 kokkujooksnud mootori 1.6 vastu, sobis ideaalselt. Seega arvatavasti täiesti sobilik ka golfi diisel. Elekter jah 24v. Kinni ei ole taga ei jäänud, kuid pehmel maastikul mootor tsipake nõrk. Sillad ees ja taga identsed, mis puudutab õõtshoobi, vedrusid ja amorte. Vist niipalju oli vahet, et tagasilla omadel oli piduril auk käsipiduri trossi jaoks. Poolassi otsad tavaline VW, poolassi endaga asjad vist kehvemad.
Roostekindlus tuli sellest, et aastas ikka korra anti ajateenijale pintsel kätte ja lasti uued laigud peale maalida.
Paberitega tsiviili neid ei saagi, kuna vähemalt meie garaaziülema andmeil on autode kinkelepingus sees, et eraisikutele müük keelatud, ehk siis sõjaväest otse emexsisse. Kasutada saab vaid kaitseliit ja kaitsejõud.
Läbi on nad selle pärast, et ega neil ju õiget omanikku pole ja eks siis vajutab igamees palju saab.
#19

Ah jah, veel esisild oli lülitatav, tagasillal lülitatav difrilukk. Lülitus viis on eriti humoorikalt lahendatud. Tõmbad kangi ülesse ja keerad. Kõrvad, mis kangi nn lukustasid kippusid aga ära murduma ja siis oli abiks õige pikkusega puutükkBig Grin Suurim puudus aeglustuskasti puudumine.
#20

iltis täitsa olemas ja võib ainult kiidusõnu öelda masina kohta.
   
   
   

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne