EMEX lasi hinnad alla.
#1

Auto vrakk 850.- tonnist ...

Dad.
Vasta
#2

Jumal tänatud!

1. Vrakid/jäänused/projektid vast hakkavad senisest harvem EMEXisse liikuma (mis veel alles), sest nende eest ei paista suurt raha!

2. Uunikumlased saavad vast vrakke/jäänuseid/projekte seniselt odavamalt kätte. Ehk siis vanarauahinnaga jätkuvalt Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

See 850.-/t on komplektse auto eest, aga kui puhtaks teed (ei tohi olla polstreid, istmeid, klaase, kumme jne.) siis on hinnaks 1400.-/t.Kahjuks enamus vanu masinaid ongi ilma sisuta ja rattaid alt ära võtta ja klaase puruks lüüa ei ole mingi küsimus, mida ma kahjuks kohanud olen ja mida ohtralt tehakese.Tänagi lähen 2-te liikurit ära viima, aga need ei oma erilist väärtust ja nende masinate juures nägingi sellist eelmainitud tegutsemist.
Vasta
#4

@UM: ega pole üks Volvo ja teine Vaz

MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Vasta
#5

To:North
Üks oli tõesti Vaz 2104 (sinine) ja teine Fiat (beez).
Muidugi nii mõnigi mees oleks sealt saanud omale juppe.Vaz-il olid korralikud esi- ja tagatuled ning põrkerauad.Fiatilt oleks saanud lisatuled (vist olid udukad) ja lisa stopptule, oli ainult mahakeeramise vaev.Kahjuks endal polnud aega ja kohta kuhu neid panna.Ise võtsin ära rattaristi, heebli, ja tutikad \"krokodillid\". Kui nii edasi läheb, siis hakkan varsti siin foorumis asju tasuta jagama.Nii mõndagi on juba kogunenud mitu.Omanikel tundub silme ees olema ainult $$$. Autodesse jäetakse igasugu asju ja siis olen need sealt ära võtnud omaniku loal.Imekspandavalt läksid mõlemad kered 1400.-/t .
Vasta
#6

UM Kirjutas:Autodesse jäetakse igasugu asju ja siis olen need sealt ära võtnud omaniku loal.Imekspandavalt läksid mõlemad kered 1400.-/t .

Kõik võtmed ja tööriistad on alati mõistlik sealt ikka välja korjata. Usun, et 99% vrakkidest on seda omanik teinud, kuid ka see 1% on väärtuslik.

Nt ise keeran ikka aeg-ajalt võtmeid vanatehnika juures puruks. Juba paar komplekti vanu veneaegseid lehtvõtmeid on saanud komisjonkadest juurde osta Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

Kui mõni maasturi (4x4) vraaak teepeale ette jääb, siis olen pea, et iga kell kättesaadav GSM:5010599. Huvitaud kõigist vihjetest nii vene (UAZ, NIVA, LUAZ), kui lääne autodest.

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#8

Tuleb välja et vanarauakokkuostus ei saa komplektse auto eest praktiliselt midagi. Käisin täna Jõgeva kokkuostus uurimas. Hakkame siis pihta: sõiduauto eest (ka külmkapid) saab vaid 300 krooni tonnist, millest läheb veel maha 50 kg ühe ratta pealt + 10% kogukaalust salongi sisustuse eest. Seega kui auto kaalub 1000 kg siis lahutada 200 kg (arvestame et tagavararatast pole) rataste pealt ja 100 kg salongi eest, jääb järgi 700 kg. Korrutades selle 300 kr tonnihinnaga saab sõiduauto eest vaid 210 krooni! Kui rattad ära kruvida ja salong alles jätta tuleb hinnaks 270 kr.
Aga kui viimseni puhtaks rappida saab asja eest pleki hinna mis tänase seisuga on 1150 kr tonn. Kahjuks ei oska ma öelda palju jääb tonnisest autost järgi puhast metalli.
Vasta
#9

Romka Kirjutas:Tuleb välja et vanarauakokkuostus ei saa komplektse auto eest praktiliselt midagi. Käisin täna Jõgeva kokkuostus uurimas.

Jõgeva kokkuost ei kuulu vist Kuusakoskile? Vähemalt nende kodukal seda küll üles tähendatud ei olnud...
Vasta
#10

pppp Kirjutas:Jõgeva kokkuost ei kuulu vist Kuusakoskile? Vähemalt nende kodukal seda küll üles tähendatud ei olnud...
Selle objekti nimeks on Eesti Metall - http://em.ee/2.htm
Tegelikult vahet pole, ühed emexid kõik.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne