Vjatka 1963a.
#1

                Panen ka mõned pildid oma pooleli olevast projektist. Pildid on oskamatult, laenatud kaameraga tehtud ja see kajastub kvaliteedis.
Tegemist on kõigile tuntud VP-150 e. pardipersega vjatka 150 ccm jne.jne. . Ei ole just eriti keeruline ja algajale paras projekt, sest mootori-käigukasti osa üsna lihtne (saab ilma spravotsnike joonisteta vabalt hakkama) ning keretöid ikka natuke rohkem teha, kui mootorratta paak, raam, porikad... .
Otsimis \"rõõmu\" pakuvad tavaliselt sellise detailid nagu: tulede-süüte lüliti ja eriti võti, rutska kummid, tagumine tuli, embleemid, kontaktid.
Võtsin ta mingi paar aastat tagasi algosadeks. Edasi tuli liivaprits, krundid, värvid, mootori remont, uute osade otsimine jms. teate isegi.
Seoses garaazi ehitusega (nüüdseks lõpetatud aga ees ootab suvila) on tööd projekti kallal visad edenema. Kroomitud osad ootavad oma kroomimise järge, sadula nahk on õmmeldud vajab neetimist.
Puudu on: süütevõti, äärmised alumiiniumribad kerel, üks rutska kumm (sinine, nagu jubinate pildil).
Võiks leida veel uued kontaktid, spidokatrossi ja spravotsniku.
Nüüd siis- kus viga näed laita seal tule ja ... !

Tom.
Vasta
#2

Ülikõva asi Big GrinBig GrinBig Grin Selgelt on näha, et aega pole selle taastamiseks kokku hoitud, tubli töö!
Vasta
#3

Täpselt mulle ka ei meeldi üldse praegused rollerid,pole neil stiili ega väljanägemist, sellel aga on stiili, mulle julmalt meeldivad vanad rollerid!!
praegu üritangi sugulasele auku pähe puurida et rolleri mulle korda tegemiseks annaks!!

Aga see roller on ikka väga ilus silm kohe puhkab,ilusti tehtud.
Edu ja ainult edu selle taastamisel!!!!

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta
#4

Ilus masin! Soovin siis omaltpoolt jõudu edaspidiseks ehitamiseks!

Kuidas värvitud on? Mõtlen just neid poriplekke mis on kahevärviga tehtud.
Vasta
#5

Erik Kirjutas:Ilus masin! Soovin siis omaltpoolt jõudu edaspidiseks ehitamiseks!

Kuidas värvitud on? Mõtlen just neid poriplekke mis on kahevärviga tehtud.

Värvitud nagu enamasti ikka taolistel puhkudel- põhivärviga üleni, peale kuivamist katsin mitte teise värvi alla mineva osa kinni ja matistasin teise värvi alla mineva pinna, värvimine.
Hõbedased triibud olid originaalis pintsliga tõmmatud, kuid mina ei suutnud neid oma jõududega küll talutavalt tõmmata. Nii siis katsin jällegi kogu rolleri peale hõbedase triibu ala kinni jne..
Lisasin värvile ka matistit, kuid värv sai ikkagi liiga läikiv. Ei julgenud vist piisavalt palju lisada, kogemused selles osas puuduvad.

Tom.
Vasta
#6

Ehk oled juba foorumi otsingut kasutanud aga ma leidsin midagi sellist:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=565

Selline vjatkade vaatamine ajab endale ka isu peale. Smile
Vasta
#7

väike-tom Kirjutas:
Erik Kirjutas:Ilus masin! Soovin siis omaltpoolt jõudu edaspidiseks ehitamiseks!

Kuidas värvitud on? Mõtlen just neid poriplekke mis on kahevärviga tehtud.

Värvitud nagu enamasti ikka taolistel puhkudel- põhivärviga üleni, peale kuivamist katsin mitte teise värvi alla mineva osa kinni ja matistasin teise värvi alla mineva pinna, värvimine.
Hõbedased triibud olid originaalis pintsliga tõmmatud, kuid mina ei suutnud neid oma jõududega küll talutavalt tõmmata. Nii siis katsin jällegi kogu rolleri peale hõbedase triibu ala kinni jne..
Lisasin värvile ka matistit, kuid värv sai ikkagi liiga läikiv. Ei julgenud vist piisavalt palju lisada, kogemused selles osas puuduvad.

Tom.
ilus masin kyll! MIna tahtsin enda oma samasti varvida, nagu originaalis oli, aga kuna ei teadnud, kuidas pidid kuidas peavad valja nagema mootori kate ning bagaznik, siis otsustasin, et varvin yhe varvida. tahtsin veel kameleooniga varvida, aga see on natsa kallis.
naita veel piste oma Vjatkast
Vasta
#8

siga lahe pill sul. soetasin endale ka hiljuti vjatka 150-ne aga pisut juppe puudu ja kulunud. äkki oskab keegi soovitada kust võiks leida trosse ja kõrisid, tagatuld, küljeplekke ja kenekakatet
Vasta
#9

selle pilli proportsioonid on täiuslikud ja vana VP on 1 mu lemmikuid. Lisaks ka kõva töö sul tehtud - maru, et viitsitakse ikka jässata! mul on neid pille kokku olnud 2 - esimene, ´1965, sai üles klopitud ja sirelilillana 30-kordse ostuhinnaga edasi müüdud (tegelikus elus tähendas see ühe paraja kärnakoti, 100 EEK eest ostetud, 3K eest edasi müümist peale elustamist-vuntsimist, mis juhtus juba ammu-ammu. teine pill on 1959, rooliluku ja silumiin-lipuga. (mõned paganama jubinad on puudu, ja ausalt öeldes otsin juba aastaid soodsa hinnaga \"vanat uut\" või hästi korralikku mootorit, ´1959 pill jääb kindlasti endale - nõuka Vespa ikkagi). aga - kummalgi neist ei ole kohanud süütelukku (´1965 oli tõsi küll saanud ka \"külasepa kätt\" ja praegane 1959 on osalt riiulitel osalt kastidessse pakitud)... kas tõesti kõigil olid süütelukud?
Vasta
#10

Mootoritest nii palju, et Kurtnas laadal oli mitu täiesti uut Vjatka elektroni mootorit (hinnad 2000-4500eek.), erinevuseks siis ainult elektronsüüde ja minimaalsed muudatused gaasijaotus süsteemis. Süütelukud olid kindlasti kõigil ka kõige varasematel vjatkadel. See toimis ju ka tulede lülitina (parktuli ilma süüteta, parkt. süütega, lähit. ,kaugtuli - oli vist neli asendit. 1959a. Vjatkal peaks olema veel ilma võtmeta variant, siis lihtsalt lülitina toimiv, üsna raske hankida ja seda suurem rõõm leida. Ma enda oma komplekteerin juba 5-6 aastat, sest soovin võimalikult originaali ja hakkab juba nagu saama ka. Proovin kuskilt pildid üles otsida sealt näed täpsemalt milline lüliti vanemal Vjatkal on.

Tom.
Vasta
#11

mul see olemas, kui sa pead silmas seda kopsakat kroomitud kaanega värki, kroomgi veel hea. kuid seda tekstoliidist vms-st alust pidin taastama - oli pooleks, armeerisin ja epovaiguga ühildasin pooled kokku tagasi. aga st ikkagi ju et ei olnud võtmega süütelukku? ma mäletan et mu 1965 a omal olid 2 väikest lülitut lenksu tulekorpuse piirkonnas üleval osas, kuid need võisid olla eelnevate külaseppade töö. praegusel ei ole seal midagi. võrreldes 1965 1959-ga tundub et 1965 oli ka õhemast plekist, aga võibolla on see ettekujutus. mul on puudu veel originaalsumpa , originaalõhupuhasti, ebakomplektne on tagavedruamort, kindlasti veel pudipadi, aga mõnda asja on ka topelt. äkki võiks kunagi arutada - ehk saaks midagi \"vorst vorsti vastu\" vahetada ...
Vasta
#12

Leidsin üles selle venekeelse artikli kus väga head illustratsioonid. Vaata kindlasti, siis see lülitite asi kohe selgem.
http://autobuy.ru/nite.php?aid=157&aform=3

Tom.
Vasta
#13

Kui tohib siis segan korra vahele.Mul on käsil enamvähem sama projekt,kuid taastan muraveid.Puudu on laadimise relee(RR-45).Kui see on määrav siis mul on see 1984.a oma.
Muide palju sa oma vjatka eest maksid,kui see saladus pole ja kas see on sul elktron või tavaline?
Vasta
#14

no vaata pilte eestpoolt - kus ta´s eletron on, VP ikka ju.
Vasta
#15

Peale ümmarguse Vjatka tehasenimega VP150 on mul veel paar järgmise kandilise kerega mudeli Vjatkat ehk V-150M lahti võetult ja ka Vjatka3 \"elektron\" on olemas, mootor hetkel maas. Muravei saaks ka tööle kui leiaks kusagilt silindri, -kaane, kolvi rõngaste ja puksiga. Üks väga ront Tuula200 on ka. Mingit aimu neist saab minu pildialbumist all servas.
Maksnud olen neist 400-1500eek kuna kõik on osadena või poolikuna saadud.
Kahjuks aega väga vähe praegu nendega tegeleda, aga on vähemalt kindla katuse all ja hullemaks nad ka ei lähe.

Tom.
Vasta
#16

peab tunnistama et see on väga ilus asi mul endal on ka IZ iga veel t6id nata kroomimist ja raam vaja värrvida ning hea oleks kui kuskilt saaks uued velljed Big Grin aga selle pilli kohta siin retsept Big Grin ilus t66

minu püssi saate siin näha www.pilt.ee/wairus
Vasta
#17

taastame kah hetkel ühte vjatkat aga elektroni
Mõni pilt kah http://www.fotoalbum.ee/photos/shutupfool/sets/145135

Äkki mõni tore inimene teaks ka kust uusi tagaamorte saada elektronile Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne