Moskvits 2141 1.5 1992
#1

Suve lõpul sai Saaremaalt ostetud 92a. Mosse 2141. Tehniliselt täiesti korras, kuid pisivigadega - juhipoolne ukseklaasi tõstuk oli puruks ja spido tross samuti. Auto sai ostetud praktiliselt võileivahinna eest- 2000 krooni!
Sügise lõpul sai väike äpardus ka läbi tehtud - riivasin vasaku küljega võsa. Seega vasaku külje peegel läind ja plekid kergelt mõlkis. Kui keegi oskab soovitada, mida nendega ette võtta, siis võiks teatada...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#2

Kui metall väljas, siis värvi üle, kui vaid mõlgid, siis jäta nii nagu on.

Kerge mõlgindus ei sega üldjuhul sõitmist.

Asp
mõlkidega diival, katuses ja esipõllel

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

nojah, sõitmist ei sega, aga kole on ju...
Vasak esitiib on 5cm võrra sees ja tagant rattakoopa juurest ka. Uksed lükkasin jalaga seespoolt enam-vähem sirgeks.
Vasta
#4

Kui kole on ja segab siis vaheta ära jupid vöi tao välja+pahtel ja värv, mis siin ikka muud osata soovitada Big Grin

174 Jaapanlast kapoti all
Vasta
#5

Nujah...esteetiline välimus on asi, mis mu arust sõitmist ei sega. Kardetavalt läheb korralik tegemine maksma rohkem, kui see masin väärt.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

Eks see olegi maitse asi ja milleks masin on, kui lihtsalt vahend millega liikuda siis töesti ei tundu väga oluline vist, ei tea pole kunagi mõlkis autoga liigelnd.Aga kui segab ja häirib siis kehtib vast see mida ma eelnevalt kirjutasin Wink

174 Jaapanlast kapoti all
Vasta
#7

ega mõlgid leiba ei küsi küll, välja arvatud siis, kui tarvis ülevaatuselt läbi saada.
Üks mu endine auto kogus igasugu mõlgikesi lausa magnetina, kokku oli 15 lohukest üle kere, ja ainult üks suurem ärritas ülevaatajaid. Õnneks oli seegi nii imelikus kohas ja naljaka kujuga, et ülevaataja naeru pidada ei suutnud ja ainult äramärkimisega piirdus.
Vasta
#8

tundes seda marki autosid lähemalt, siis ainult 1 soovitus: ära pikka armastust plaani. Ma jõudsin 3 aastat kahte te autot näha/kasutada ja hea meelega rohkem ennast ei seoks. Iseasi, kui plaanid seda nõukogude autotööstuse imena säilitada.
Mõlgid lõppkiirusele ja kütuse kulule ei mõju.


Vasta
#9

mis sel siis viga on?
Vasta
#10

See tegemine on küll ehk kallim kui masin väärt ,kuid kui teed seda enda jaoks ,siis vast esteetilisuse poole pealt võiks ka vene tehnika kena ja mõlkideta välja näha.
Selle võrra võiksid investeerida masinasse,mille võrra sa ta odavamalt kätte said! Ehk säärane seaduspärasus kompenseerib mõttelaadi ja lükkab ikka autot tegema ,mitte teda lohkudega jätma!!!
Jõudu ja pealehakkamist meisterdamisel !!!
Vasta
#11

Müüa 2500 kr.
Vasta
#12

Nii, selle auto elutee on nüüdseks läbi. Viimased 3a. seisis hoovinurgas ja oli jupidoonoriks teisele samasugusele aastast 88 - ja igati heas korras olevale.
Viimase sõidu küla teise otsa garaasi ette tegi omal jõul, kuigi tagaots väändus igas augus nagu marmelaad Big Grin
Sellega seoses ongi saadaval täiesti heas korras mootor, mille tõstsin täies komplektsuses maha.
http://www.youtube.com/watch?v=X8BiyAvyuzo
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne