Kirovets ja teised end. Nõuk. Liidu päritolu liigendraamiga suurtraktorid

6st MAZi panid juba vene ajal paljud masinamehed oma 150tele. Parem vääne tühikäigu madalatel pööretel ja starterkäivitus (mis küll nõudis korralikke akusid) olid vast peamised eelised... Neid liigub eestis tänapäevalgi. Hobujõududes suurt vahet polnudki...
Paar aastat tagasi sirvisin 150 tehase kataloogi, seal oli mootorivariante päris palju (paar lääne päritolu, erinevad 6sed ja 8sed Kamazi ja Mazi omad, vana malli mootor SMD-62 ja veel mingid).
Vasta

Tehase sait annab nüüdki päris mitut masti mootoreid oma traktoritele. Näiteks osa HTZ traktoreid tarvitab Deutzi mootorit http://www.xtz.ua/rus/production_and_man...17021.html , mis küll ridamootor on.
Vasta

-AsjaPulk- Kirjutas:Päris lahe on uut T-150K'd näha. Muidu vene masin nagu ikka, ajast maas. Imelik on see, et põrandal mingit matti polegi, lihtsalt plekk? Või pole jõutud külge panna...
Matt oli ajutiselt välja võetud et põranda luugi lahti saaks. Nagu vene (tegelt siiski ju Ukraina) masin ikka, vaja ju ikka üle kontrollida et poldid voolikud ikka kinni. Tänaseks ka selgunud et kontroll pole mitte asjata. Traktori põhilised uuendused võrreldes vanaga on täishüdrauliline rool ja rooli silindrid ka teistsugused. Gardaaniristid on suuremad. Kabiini alla paremale poole on pandud akud, seega õlipaak teistpidi keeratud. Hetkel rohkem ei meenu.

Jamz mootor muidugi ka. Selle paigaldus käib tehases umbes samade võtetega nagu kodustes tingimustes nagu näha juuresolevalt pildilt. Kui ikka muidu ära ei mahu siis gaasilõikaja kätte ja raam õigesse mõõtu, käiamiseks aega ei jätkunud.

Et kellelgi ei tekkiks vale arusaama siis tüübikinnitust T-150K ei oma.
Ametlikult on tegu tehase kap.remondiga.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Sellist asja poleks küll arvanud, et gaasikeevitusega raami niimoodi lõigutakse... Ok, lõikamine lõikamiseks, aga kaubanduslik välimus asjal puudub!
Vasta

Tegelane5 Kirjutas:Aga mingi detail kuidagi ära täksitud juba viimasel pildil rooli kõrval paremat kättSad
See detail on lisatud juba kohalikus töökojas. Originaal lülitid asuvad lihtsalt armatuurlausas suht kaugel juhist. Elektrisüsteemis nüüd releed juba tehase poolt. Vanadel kippusid lülitid ära põlema

Edit: Kõige olulisema unustasin. Sillad on automaatse diferentsiaali blokeerumisega
Vasta

tiit Kirjutas:Kõige olulisema unustasin. Sillad on automaatse diferentsiaali blokeerumisega

Kas see ikka toimiv asi? Paberi peal oli sarnane asi küljes ka vanematel, nimeks oli sel "suurhõõrde diferentsiaal" (otsetõlge venekeelsest 1986 aasta T-150k käsiraamatust). Praktikas kippusid sellised difrid ikka ühe poole ratast rõõmsalt ringi laskma. Varuosakataloogi piltide järgi selline. http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=124_10356
Kas jõuvõtuvõlli lülitus sel juba suruõhuga?
Vasta

CORRADOg60 Kirjutas:Kas see ikka toimiv asi? Paberi peal oli sarnane asi küljes ka vanematel, nimeks oli sel "suurhõõrde diferentsiaal" (otsetõlge venekeelsest 1986 aasta T-150k käsiraamatust). Praktikas kippusid sellised difrid ikka ühe poole ratast rõõmsalt ringi laskma. Varuosakataloogi piltide järgi selline. http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=124_10356
Kas jõuvõtuvõlli lülitus sel juba suruõhuga?

Asi ju praktikas veel täiesti katsetamata. Sillad igatahes on vähemalt dokumentide järgi uut tüüpi, eks näis.
Jõuvõtt on sama mis vanal - lõpplülitus hüdroga. Kiiruse vahetuseks ka endiselt vaja hammasratas vahetada.
Vasta

vant Kirjutas:Mõni päev tagasi nägin Tartumaal toredat pilti, kus "Kirovetsile" 1-e teljeline käru sappa oli pandud.

Seda kollast putukat koos sama käruga olen tartus õppesõidu platsil ussi ja boksi ajanud. Õppesõiduks tartu linnas täiesti sobilik.
Vasta

http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuul...t_id=10829
Masin jälle müügis, keegi normaalne inimene võiks ära osta.
Vasta

Tiit, avalda saladus, mis suurusjärgus see nn "kapremont" maksma läks? Viimane teema mis tean, oli see et kapremondi mootor oli koos paigaldusega 28 tuh krooni. Kuigi asjad oluliselt kallimaks läinud, siis usun et endiselt on teatud tööde jaoks kasulik vene tehnikat käigus hoida.

Sass1
Vasta

Sass1 Kirjutas:Tiit, avalda saladus, mis suurusjärgus see nn "kapremont" maksma läks? Viimane teema mis tean, oli see et kapremondi mootor oli koos paigaldusega 28 tuh krooni. Kuigi asjad oluliselt kallimaks läinud, siis usun et endiselt on teatud tööde jaoks kasulik vene tehnikat käigus hoida.

Sass1
ca pool miljonit
Vasta

Kaitseväe kodulehelt Kevadtorm 2008 albumist leitud selline tore pilt:
http://www.mil.ee/~fotek/gallery/view_ph...008&id=aap
Vasta

sellise isendiga siis, vabandan pildi kvaliteedi pärast, silo sõkkumas anneküla piim oü 27,05,2008[attachment=28117][attachment=28116][attachment=28118]
Vasta

Kui ma mõõda ei pane siis on ka üks põltsamaal nagu mainitud aga täpsemalt Eskus (koha nimi) isend ise tallas seal minu mälu järgi sila ühes suurfarmis. Aga ma usun et te teate seda juba (vist)Big GrinToungue
Vasta

Täna oli masin jälle aktiivses liikumises (hommikul nägin töötamasToungue) ja õnnestus teha sellest 2 pilti. Vabandust veidi kehva kvaliteedi pärast
[Pilt: 325537033a24a.jpg]

[Pilt: 32553709feba8.jpg]
reymo1995 Kirjutas:Midagi uuemat ka:
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/sets/399141/
Vasta

Lisan siia rodnas.ee foorumi kasutaja v2ndag2nxster tehtud pildid
http://www.album.ee/album/30049145/50116170
Vasta

http://www.reporter.ee/index.php?fbc&id=31951
Vasta

Sillu Kirjutas:Teeme siis vahekokkuvõtte teadaolevalt säilinud K-700-dest Eestis:

1.)Viljandi
2.)Põltsamaa
3.)Põlva
4.)Kanepi
5.)-6.)Maarja
7.)Valguta
8.)Laatre
9.)Elva
10.)Märjamaa
11.)Alatskivi
12.)Käina
13.)Valdo poolt Kudina kandis kohatud isend
14.)Eesti Maanteemuuseum
15) raikküla farmer
P.S: Osa asukohti on antud üsna ligikaudselt ja meelega jätsin ära omanike nimed, ehkki mõne isendi puhul on need konkreetsete isendite piltide juures olemas.
Ei leidnud siit täna Aravete kandis kohatud K-700-t. Esmapilgul tundus komplektne, kuid ilmselt mitte kasutuses. Kui see masin juba üles on tähendatud, siis minupoolsed vabandused. Vabandan, et ei olnud võimeline masinat pildile jäädvustama...
Kurb uudis on see, et ilmselt võib siit nimekirjast Laatre isendi maha tõmmata. Paar nädalat tagasi sealkandis liikudes enam seda suht õnnetus seisus isendit ei kohanud. Asja uurides selgus, et see masin on väidetavalt(väidavad sama firma masinamehed) oma elu lõpetanud Kuusakoskis...Sad Rahu tema rauale...
Vasta

Aravete kolhoosil oli veel 80ndate päris lõpus K-700 küll ja töötas sellel masinal omaaegne tuntud künnimeister Jaak Martin, kes osales sama masinaga ka 1989. aasta samas Aravete kandis peetud vabariiklilel künnivõistlustel, olles ainuke K-700 tollal juba üldlevinud K-700A/701 seeria masinate hulgas... (Vahemärkusena: tegu oli muide teadaolevalt viimaste künnivõistlustega Eestimaa pinnal, kus K-700/700A/701, niisamuti ka DT-75/T-150K klassi masinad üldse osalesid...) Seega võib CORRADO nähtud masina puhul olla tegu sama isendiga, mis lisatud pildil hr. Martini selja tagant paistab.

   

Pilt on pärit ajakirja "Sotsialistlik Põllumajandus" 1987. aasta 17. numbrist; autor Arvi Kriis.

Muidugi, antud nimekirjas ei kajastu ka Sinu enda poolt Järva-Jaani varjupaika organiseeritud isend.Smile

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta

Võrumaal on K 700 kasutusel silo sõtkujana ja paar talve tagasi ajas teed talvel lahti. Mõnda 700 võib ikka näha võrumaal liikudes.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne