mis on viga?
#1

Mure siis selline, et mu mitsukas on muutunud peale esimest libeda nautimist imelikuks. Sooviks teie arvamust ja soovitusi kuulda. Probleemid siis sellised:
1. jõudu on nigu vähem
2. Mootor kipub kuumaks minema
3. surve on radikas, pressib korgi vahelt välja
4. kui peale sõitu õli kork maha võtta tuleb auru, kuid ei tule survega välja
5. õlivarrast pole vaadanud

Mis te arvate, on plokikaane tihend ära või ei? Või koguni plokokaan kõver??

hansson@hot.ee

55 15 177
Vasta
#2

Täpse diagnoosi saad siis panna kui oled kaane maha võtnud. Mõlemat võiks eeldada.
Vasta
#3

Ses mõttes, et kui keegi arvab et mõni lihtsam viga on siis sellised vastused on ka teretulnud.Smile Ega see tihendi vahetus või kaane lihvimine mind eriti ei imponeeri. Muidu pole midagi, aga see rihmade peale panek on pärast keerukas. Muidugi tark mees teeb enne maha võtmist märgid peale.

Selline rumal küsimus veel, et kui tihend või plokikaan ära on kas siis lööb surve radikasse või karterisse??

hansson@hot.ee

55 15 177
Vasta
#4

Ega hiljaaegu pole jahutusvedelik vahetusse läinud. Sel juhul kipub vahest õhukork sisse jääma ja kipub ka vett välja keetma.Kui vesi(loe tosool) õli sisse satub hakkab viimane vahutama ja muutub nagu piimaks. Endal on plokikaane vead andnud järgmisi märke:
summutist tilgub tosooli
radikas on rõhk ja tosool on õline
õli vahutab ja muutub nagu piimaks
Kipun ise arvama et viga on kusagil plokikaane tihendis.
Jõudu vea otsingul: terv.Jaanus
Vasta
#5

Jaanus Kirjutas:Endal on plokikaane vead andnud järgmisi märke:
summutist tilgub tosooli
radikas on rõhk ja tosool on õline
õli vahutab ja muutub nagu piimaks
\"summutist tilgub tosooli\" tähendab töötava mootoriga jõledat aurupilve masina taga.
\"vahutav õli\" torkab silma kohe õlikorki maha keerates, õlikork on siis hallika möga all.
...ja ka õline tosool paistab hästi välja - kasvõi paisupaaki ladestuva õli kaudu

kui ühtegi \"Jaanus\"e poolt loetletud tunnust pole täidetud, ei ole mõtet plokikaant/tihendit kahtlustada. Surve jahutussüsteemis on täitsa normaalne asi, see peabki olema. Vaata igaks-juhuks termostaadid jms üle - kui avastad mingeid \"punne\", on need suure tõenäosusega jahutussüsteemi õhutamiseks; ka mina arvan, et sul lihtsalt üleliigne õhk kusagil.
Vasta
#6

Tõsi sõites on aurupilv taga küll. Ei ole sinine nii et rõngastes ja klapisääre tihendites asi pole. Kui radika kork maha võtta siis kork ei ole lögane kuid jahutusvedaliku pinnal on küll õli läige ja paisupaak on ka seest tumedaks värvunud.

Kardan et pean siiski mootori lahti kakkuma.

hansson@hot.ee

55 15 177
Vasta
#7

Nii, lugu nüüd nii, et plokikaas oli kõver. Võeti 0,35 maha, uus tihend on ka. Nüüd kui ükskord käima panen loodan, et meie HEA eesti kütusega detoneerima ei hakka. Tihendeid oli ainult ühes mõõdus. Kaant peale pannes suutsin 2 polti sisse ära murda. Peale teise poldi ära murdmist võtsin sõbra käest tareeritud momendivõtme ja kolmandal korral sain siis ilusti peale. Muide väga mõnusad asjad on need väljakeerajad. ainus jama on poldi sisse auk saada, karastatud ju raisk. Nüüd on veel jäänud klapid reguleerida, hammasrihm uus panna, jahutus ja karter ära pesta ja siis kui detoneerima ei hakka on paugupill jälle sõiduvees :duh.

Muide maru huvitavalt käib sellel plokikaane peale panek, mitsubishi galant 93-96 a, 1,8, 16V (muide 1 nukkvõll) 92kW
Kuus astet:
1. 35 Nm kinni
2. 75 Nm kinni
3. 360 kraadi lahti
4. 20 Nm kinni
5. 90 kraadi kinni
6. 90 kraadi kinni

Klappide reguleerimine: sisselase 0,2 mm ja väljalase 0,3 mm sooja mootoriga

Lihtsalt teadmiseks kui keegi samasugust isendit nokitsema juhtub. Varsti siis annan teada kuda asi lõpeb.

hansson@hot.ee

55 15 177
Vasta
#8

Peale lihvimist kaane kanalid üle puhusid loputasid?


Vasta
#9

Krt meelest läks. Aga pole vast hullu sest kui käima läheb siis pesen kõigepealt jahutuse läbi, panen süsteemi pesuvahendit täis ja lasen nats käia ja siis seista ja nats jälle käia ja siis lasen tühjaks ja õli välja ja uus mant sisse. A raisk jahutusse võib ikka metallipuru sisse jääda - tõenäoliselt jääb ka krt. Oh pael, kas ma pean tõesti kaane jälle maha kakkuma....Sad

hansson@hot.ee

55 15 177
Vasta
#10

jahutusest suht savi, aga kaane sees on ka mõned õlikanalid nuka ja klaveri jaoks...?

ise selle lollusega A 80 mootori jäädavalt piixu keeranud. sodi jätkus nii vända kui nuka vahele, õlipumbast rääkimata.
Tegelikult peaks lihvijad selle töö ilma küsimata ära tegema ja tavaliselt teevad ka.


Vasta
#11

Siis ma küsin lihvija käest kas ta tegi seda või ei. Muide eile hakkasin ma siis klappe reguleerima, mõtlesin et panen algul need lahti keeratud klapid (lihvida mudu ei saanud kui pidi lahti keerama) teiste järgi paika ja siis kui mootor koos siis lasen soojaks ja panen kõik paika ja mis ma avastan - peaks olema sooja mootoriga 0,2 ja 0,3 need vahed klapi otsa ja nookuri vahel, mul külmal mootoril 0,15 ja 0,25. Mis arvate kas jätta nii või muuta ära??? Iseenesest see vahe soojal mootoril olematuks ei muutu ja äkki ongi parem täpsem lülitus.

hansson@hot.ee

55 15 177
Vasta
#12

Tere

Kas sellel masinal hüdrotõukuritega ei ole klapireguleering?
Vasta
#13

Huvitaval kombel ei ole, keera aga kruvikeerajaga kas peale või vähemaks.

hansson@hot.ee

55 15 177
Vasta
#14

Nüüd on mootor koos, sõidab ja puha...........KUID on tekkinud mõned küsimused ja probleemid.

1. Vabakäigu pöörded on kõrgemad kui varem (enne 800 nüüd 1100). Kui eelsüütenurgast vabakäigu pöörded alla keerata läheb süütenurk liiga hiliseks ja jõud kaob ära. Lähen järgmine nädal DIA-sse ja lasen süüte ära reguleerida. Millest veel tõusevad vabakäigu pöörded?

2. Nüüd minu jaoks täiesti arusaamatu probleem kui nii saab öelda. 98 kütust võtab 2x rohken kui 95. Kusjuures proovisin 2 korda ja tankisin erinevatest tanklatest - sama pull. Kusjuures jõud ei kao ära. Ma küll ei saaks aru miks, aga kui annaks 98 rohkem peale siis peaks ju küttesegu liiga rikkaks minema ja jõud ära kaduma. OK mul on klapivahed 0,05mm väiksemad. 98ga on töötemp suurem, paisumine ka. Kui siis klapid täielikult ei sulguks kaoks ju ka jõud ära. Oskab keegi midagi pakkuda?

hansson@hot.ee

55 15 177
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne