Postitused: 30
Teemad: 6
Liitus: Jul 2002
Maine:
0
Mure siis selline, et mu mitsukas on muutunud peale esimest libeda nautimist imelikuks. Sooviks teie arvamust ja soovitusi kuulda. Probleemid siis sellised:
1. jõudu on nigu vähem
2. Mootor kipub kuumaks minema
3. surve on radikas, pressib korgi vahelt välja
4. kui peale sõitu õli kork maha võtta tuleb auru, kuid ei tule survega välja
5. õlivarrast pole vaadanud
Mis te arvate, on plokikaane tihend ära või ei? Või koguni plokokaan kõver??
hansson@hot.ee
55 15 177
Postitused: 79
Teemad: 13
Liitus: Nov 2003
Maine:
0
Täpse diagnoosi saad siis panna kui oled kaane maha võtnud. Mõlemat võiks eeldada.
Postitused: 251
Teemad: 49
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Ega hiljaaegu pole jahutusvedelik vahetusse läinud. Sel juhul kipub vahest õhukork sisse jääma ja kipub ka vett välja keetma.Kui vesi(loe tosool) õli sisse satub hakkab viimane vahutama ja muutub nagu piimaks. Endal on plokikaane vead andnud järgmisi märke:
summutist tilgub tosooli
radikas on rõhk ja tosool on õline
õli vahutab ja muutub nagu piimaks
Kipun ise arvama et viga on kusagil plokikaane tihendis.
Jõudu vea otsingul: terv.Jaanus
Postitused: 30
Teemad: 6
Liitus: Jul 2002
Maine:
0
Tõsi sõites on aurupilv taga küll. Ei ole sinine nii et rõngastes ja klapisääre tihendites asi pole. Kui radika kork maha võtta siis kork ei ole lögane kuid jahutusvedaliku pinnal on küll õli läige ja paisupaak on ka seest tumedaks värvunud.
Kardan et pean siiski mootori lahti kakkuma.
hansson@hot.ee
55 15 177
Postitused: 30
Teemad: 6
Liitus: Jul 2002
Maine:
0
Nii, lugu nüüd nii, et plokikaas oli kõver. Võeti 0,35 maha, uus tihend on ka. Nüüd kui ükskord käima panen loodan, et meie HEA eesti kütusega detoneerima ei hakka. Tihendeid oli ainult ühes mõõdus. Kaant peale pannes suutsin 2 polti sisse ära murda. Peale teise poldi ära murdmist võtsin sõbra käest tareeritud momendivõtme ja kolmandal korral sain siis ilusti peale. Muide väga mõnusad asjad on need väljakeerajad. ainus jama on poldi sisse auk saada, karastatud ju raisk. Nüüd on veel jäänud klapid reguleerida, hammasrihm uus panna, jahutus ja karter ära pesta ja siis kui detoneerima ei hakka on paugupill jälle sõiduvees :duh.
Muide maru huvitavalt käib sellel plokikaane peale panek, mitsubishi galant 93-96 a, 1,8, 16V (muide 1 nukkvõll) 92kW
Kuus astet:
1. 35 Nm kinni
2. 75 Nm kinni
3. 360 kraadi lahti
4. 20 Nm kinni
5. 90 kraadi kinni
6. 90 kraadi kinni
Klappide reguleerimine: sisselase 0,2 mm ja väljalase 0,3 mm sooja mootoriga
Lihtsalt teadmiseks kui keegi samasugust isendit nokitsema juhtub. Varsti siis annan teada kuda asi lõpeb.
hansson@hot.ee
55 15 177
Postitused: 3,117
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
Peale lihvimist kaane kanalid üle puhusid loputasid?
Postitused: 3,117
Teemad: 60
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
jahutusest suht savi, aga kaane sees on ka mõned õlikanalid nuka ja klaveri jaoks...?
ise selle lollusega A 80 mootori jäädavalt piixu keeranud. sodi jätkus nii vända kui nuka vahele, õlipumbast rääkimata.
Tegelikult peaks lihvijad selle töö ilma küsimata ära tegema ja tavaliselt teevad ka.
Postitused: 30
Teemad: 6
Liitus: Jul 2002
Maine:
0
Siis ma küsin lihvija käest kas ta tegi seda või ei. Muide eile hakkasin ma siis klappe reguleerima, mõtlesin et panen algul need lahti keeratud klapid (lihvida mudu ei saanud kui pidi lahti keerama) teiste järgi paika ja siis kui mootor koos siis lasen soojaks ja panen kõik paika ja mis ma avastan - peaks olema sooja mootoriga 0,2 ja 0,3 need vahed klapi otsa ja nookuri vahel, mul külmal mootoril 0,15 ja 0,25. Mis arvate kas jätta nii või muuta ära??? Iseenesest see vahe soojal mootoril olematuks ei muutu ja äkki ongi parem täpsem lülitus.
hansson@hot.ee
55 15 177
Tere
Kas sellel masinal hüdrotõukuritega ei ole klapireguleering?
Postitused: 30
Teemad: 6
Liitus: Jul 2002
Maine:
0
Huvitaval kombel ei ole, keera aga kruvikeerajaga kas peale või vähemaks.
hansson@hot.ee
55 15 177
Postitused: 30
Teemad: 6
Liitus: Jul 2002
Maine:
0
Nüüd on mootor koos, sõidab ja puha...........KUID on tekkinud mõned küsimused ja probleemid.
1. Vabakäigu pöörded on kõrgemad kui varem (enne 800 nüüd 1100). Kui eelsüütenurgast vabakäigu pöörded alla keerata läheb süütenurk liiga hiliseks ja jõud kaob ära. Lähen järgmine nädal DIA-sse ja lasen süüte ära reguleerida. Millest veel tõusevad vabakäigu pöörded?
2. Nüüd minu jaoks täiesti arusaamatu probleem kui nii saab öelda. 98 kütust võtab 2x rohken kui 95. Kusjuures proovisin 2 korda ja tankisin erinevatest tanklatest - sama pull. Kusjuures jõud ei kao ära. Ma küll ei saaks aru miks, aga kui annaks 98 rohkem peale siis peaks ju küttesegu liiga rikkaks minema ja jõud ära kaduma. OK mul on klapivahed 0,05mm väiksemad. 98ga on töötemp suurem, paisumine ka. Kui siis klapid täielikult ei sulguks kaoks ju ka jõud ära. Oskab keegi midagi pakkuda?
hansson@hot.ee
55 15 177