Lugu sellest kuidas Paugu-onu tallinna emexis käis
#1

Nüüd on asutusel nimeks juba \"Kuusakoski\" aga mis sellest....

Läksime sõbraga kohale ja nagu ikka esimesel korral, ei olnud kursis kuidas asjad käivad.
Kassatädi oli lahke ja juhendas - ütles, et minge ja turnige palju tahate. Auto jätta aia taha. Et punase kiivriga onu on vastuvõtja, ning temaga peame rääkima siis kui midagi tahame.

Kolasime siis ringi, rauda oli nagu löga, kuid kuna see oli suurteks hunnikuteks kuhjatud, siis jäi suure tõenäosusega nägemata 99,9% kogu kraamist.
Esimese asjana jäi silma aiakäru ratas koos tutika 16tolli kummiga(delta), jalgrattaid oli nagu löga, kuid enamus vene uuema ajastu rattad, kuigi hakkas silma ka üks jalgratas, millel oli lenksu jäikuse regulaator - tõenäoliselt miski (enne)sõjaaegne aparaat. Kellel huvi, siis võin asukohta kirjeldada.

Siis hakkas silma mingi mootorratta raam, mis oli vist K55. see oli hunnikus paari meetri kõrgusel. aparaadi juurde ronides hakkas silma järgmine aparaat - M1M, sedapuhku veel kõrgemal hunniku otsas.

Nende aparaatide hunnikust allasaamisega nägime päris kaua vaeva, ning lõpuks saime veel ühelt kohalikult võtta, et hunniku otsas turnida ei tohi.
Noh ega niisama poleks sinna küll ronima läinud....

Nägime veel üht vana mopeedi paaki (kujult meenutab riga 5-t),
delta ja riga 9 raami, kuid need meile erilist huvi ei pakkunud, raha oli ka vähe.

Otsisime u. 15 minutit taga \"punase kiivriga onu\", kes osutus lõpuks ilma kiivrita kollases helkurvestis onuks. Tema siis seletas meile, et need vaja käsimüüki vedada, sealt saab välja osta. Käsimüük asub tallinna emexis värvilise metalli kokkuostus.

Seal siis kaaluti meie asjad üle, vormistati arve ning kui olime selle \"musta metalli kokkuostu\" väravas ära maksnud saimegi tulema.
Samas värvilisemetalli kokkuostus hakkas silma paar konteinerit (kohe ukse kõrval), mis sisaldasid igasugu mootorrataste karteripooli, siduri/gene kaasi, karpasid, kolbe, silindripäid jne. mõned võrri silindrid hakkasid kah silma. enamus tikkpolte oli küll välja keeratud kuid paljud asjad olid seal kasutatavad. Markidest hakkas silma d5,d8,v-50,s-58,voshod, IZ planeta sport (katkine võistluskolb tervete (!!) kitsaste rõngastega), IZ 56/planeta jpm.

Ja pisut infot veel hindadest. Metalli müük toimub kahekordse hinnaga.
Moskva raamid arvestati klassi TERAS 3 müügihind 2200EEK/tonn,
mõned v50 mootori osad klass ALUMIINIUM 4B müügihind 25000EEK tonn.

Nendele hindadele lisandub veel käibemaks 18%.

Näiteks K55/M1M raamid kaalusid kokku üle 100 kilo ning läksid maksma oma 300 eek. Kuigi ma neist ise huvitatud ei olnud, ei lubanud südametunnistus neid sinna ka jätta....
Ja abiks oli - nüüd on need juba kasutaja IAN omad.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#2

jajah täitsa lahe:duh
ise olen ka juba päris mitu viimast kuud iž\'i juppe kuusakoskist kilohinnaga koju tassinud
a ja 2 tuula mootorit läksid sealt ka lisaks.

esimest korda sisse astudes ristisime asja vanarauaarmastaja paradiisiksBig Grin
Vasta
#3

tore kuulda, et vanarauast midagi huvitavat leiab. Smile

ise vast ei hakka minema, sest usun, et sellise teksti peale tekkis nii mõnelgi mõte \"vanarauaarmastajate paradiisi\" minna Toungue
Vasta
#4

Mõned aastad tagasi sattus väike-tom vanaraua kokkuostu suurt palvankat treimise jaoks otsima ja leidis plekihunnikust ühe mustade kätega poisi. Nagu hiljem selgus, see meie Romka siit kes võrride osas üsna kodus ja kelle teadmisi ma nüüd oma gauja projekti juures saan ära kasutada.
Loo moraal selles, et võib ka häid tutvusi sealt rauahunnikust leida ja äkki Romka kunagi loovutab mulle gauja kettikaitsme kui ma teda siin kiidan.

Tom.
Vasta
#5

Ei hakka oma memuaare kirja panema, sest sellest saaks terve raamatu. Olen kokkuostus käinud peaaegu iga päev, kõige harvemal juhul kord nädalas ja näinud nii mõndagi: alustades kompleksest küljeplekkidega Gaujast, mis juba \"kullinokkade\" poolt lömastadud ja lõpetades omal jalal kohale sõitnud IZ 56 või Opel Asconaga.
Täna näiteks suur tagasilöök: läksin järgi haruldasele Riia krossimopi raamile, mida eile õhtul nägin, kuid mis oli hommikul 8:00 ajal juba \"kullinokkade\" poolt kuhugi mäe alla maetudSad
Vasta
#6

Romka Kirjutas:Ei hakka oma memuaare kirja panema, sest sellest saaks terve raamatu. Olen kokkuostus käinud peaaegu iga päev, kõige harvemal juhul kord nädalas ja näinud nii mõndagi: alustades kompleksest küljeplekkidega Gaujast, mis juba \"kullinokkade\" poolt lömastadud ja lõpetades omal jalal kohale sõitnud IZ 56 või Opel Asconaga.
Täna näiteks suur tagasilöök: läksin järgi haruldasele Riia krossimopi raamile, mida eile õhtul nägin, kuid mis oli hommikul 8:00 ajal juba \"kullinokkade\" poolt kuhugi mäe alla maetudSad
Emexi(Kuusakoski, Eesti Metalli ormth) juures ongi see kõige tähtsam ,et mite midagi ei tohi lükata järgmisele päevale. Ise tahtsin ühelt muhult tip-top Export rooli ja spidot maha kruvida ,aga polnd vajalike riistu kaasas ja ei tahtnud asja ära lõhkuda otsustasin protseduuri päevaks edasi lükata, järgmine päev oli muhk juba 10 m kõrgusel autohunnikusSad
Vasta
#7

Ma olin Pärnu emeksis suht igapäevane külaline a siis ühel päeval kukkus seal mingi kohalikutähtsusega võll kisama et kao minema siit me ei müü mitte midagi välja sest see on uus seadus meil. Nüüd pole seal enam ca kuu aega käind a nagu ma aru saan siis mujal müüakse. Kas see võis siis olla mingi mehekese hetkeemotsioon vai mis?
Vasta
#8

ilmselt tuleks võlle ja mutrikesi aeg-ajalt määrida, eriti just külmal ja niiskel aastaajalWink On märgatud kasuteguri suurenemist ja hõõrdumise vähenemistRolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne