IZ 56\'e taastamine
#1

Niisiis, on vaikselt käsil ühe suhteliselt sandis seisus IZ 56\'e taastamine. Varsti on plaan hakata värvimistöödega tegelema ja selle kohapeal tekkisidki mõned küsimused.

Nimelt, kunagi tahaks selle nii originaalilähedaseks saada, et omale see nn. must numbrimärk taotleda. Aga kui tähtis on selle juures originaalvärv? See on kindel, et üle tuleb ta värvida, sest vana värvikiht on nii halvas seisukorras, et sealt ei õnnestu midagi säilitada. IZ 56\'e originaaltoon on vist midagi sellist?, selline hele salatiroheline. Olen veel mõndasid selliseid näinud ning endal tuli ka mõnest kohast sellist tooni välja. Uuesti samasuguseks ei tahaks küll hästi värvida, uus värv võiks olla näitkes tume kirsipunane või tumesinine. Aga mind huvitab just see, et kas omalajal tulid kõik IZ 56\'d sellise värvilahendusega või oli neid veel? Ja kas originaalsusprotsendi hindamisel on see oluline, et värv oleks samuti originaalilähedane, või vaadatakse rohkem tehnilist seisukorda ja juppide originaalsust?

Seoses sellega veel paar küsimust:
Mis värvi peaks olema IZ\'i logo paagil ning soonte põhjad küljekarpidel?
Kas esi- ja tagaratta veljed ja rummud on kerega ühte värvi, kas kodarad on värvitud või kroomitud?
Kas esitule korpus on kindlalt musta värvi?

Huhh, palju küsimusiSmile loodan, et keegi viitsib vastata. Superhea oleks, kui kellelgi oleks pilte originaalkorras 56\'st, sest sinna värvi peale peavad ju veel mingid triibud ka tulema. Hea oleks neid ka näha

Suured tänud juba ette, kes viitsib kirjutada.Wink
Vasta
#2

Kui masina mustaks värvid siis kindlasti mööda ei pane.
Vasta
#3

KIEVJANEZ Kirjutas:Kui masina mustaks värvid siis kindlasti mööda ei pane.

arvan, et eksid. musta 56 pole vast tehasest tulnud.
Vasta
#4

ärgu nüüd selle helerohelise sikli omanik solvugu, aga sellel siklil on küll esmapilgul jämedaid möödapanekuid rohkem kui ühel käel sõrmi.
Vasta
#5

lisaks tuli meelde veel see, olen kohanud ka helesiniseid sikleid tumepunaste triipudega.
Vasta
#6

http://www.hot.ee/cxc/iz/v2rv.jpg
Silinder on planeta4 või 5 oma,
esimene poritiib planeta1 kuni planeta 3-ni
paak on planeta1 või planeta2 oma
iste on planeta 1 või 2 oma
sumpsid on ka planeta või jupiteri omad
Jalatoed(tagumised) on jawa omad...
esimesed amordid on ka planeta omad, sellest võib järeldada et terve esimene hark on planeta oma
Kindlasti on seal veel palju kurja tehtud, ära mitte mingil juhul võta seda nn. iz56-t enda iz-le eeskujuks!
Vasta
#7

Mina olen kokkuvõttes aru saand ,et värv peab olema täpselt sama mis tehasest tuli või siis otsida ,selle aasta teisi originaal värve, isegi kui masinal on peal orig. värv ja kui see pleekind, ei loeta ka originaaliks ja musti numbreid ei saa sel juhul.
Vasta
#8

lööb tagasi Kirjutas:Silinder on planeta4 või 5 oma,

väike täpsustus: silinder/silindripea on siiski 3. seeria.

Vasta
#9

See mitteoriginaal IZ 56 oli Auto24-s müüa :

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/+IZ+56/id=83256

17 000.- Valus hind mitteoriginaalse ratta eest.
Vasta
#10

iz350 Kirjutas:Pilte võid näiteks leda soomlaste IC RAIDERS leheküljelt.

Äkki annad lingi vms.!?
ei suutnud ise iz´i pilte leida
Vasta
#11

silverMR Kirjutas:See mitteoriginaal IZ 56 oli Auto24-s müüa :

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/+IZ+56/id=83256

17 000.- Valus hind mitteoriginaalse ratta eest.
See oli tõepoolest sellise soolase hinnaga seal müügis, aga tundub, et kaubaks ta läksToungue Selle konkreetse ratta puhul ei ole jah palju asjad originaalid aga see pilt oli mul ainult värvinäidiseks mõeldud.

Aga helesinine koos tumepunaste triipudega tundub vaimusilmas päris kenaSmile Aga see värv peaks siis vist olema mati pinnaga?? Sest sel ajal ei läikinud need tsiklid nii väga.

IZ\'i kodulehelt õnnestus leida selline pilt, kui kahjuks mustvalge:

[Pilt: 10353.jpg]
http://www.izhmoto.ru/default/history4

See peaks olema vast 100% originaal siis, kuradi ilus näeb ta ikka sellisena väljaWink Aga pildilt on näha et sumpad on kroomitud, mitte värvitud, mis on ka minu meelest palju ilusam. Pildilt neid triipe küll ei erista kahjuks...

Aga eks ma saadan siis sarnase maili UNIC\'usse ja küsin järgi, et kuidas selle originaalvärviga lood on...
Vasta
#12

Täielik ikaldus. Üritasin kirju saata ja järele küsida, et kudas selle värviga ikkagi lood on aga kumbki aadressidest unicmoto@unic-moto.ee ega mail@unic.ee ei tööta.Sad Oskab keegi veel öelda mõnda kohta, kust saaks järele küsida?
Vasta
#13

iz350 Kirjutas:Restaureerimisel võib tsikli värvi muuta,aga ainult teise,sama marki tsiklil kasutatud värvi vastu.Võid küsida neid\"musta numbri\"küsimusi ka minu käest.Olen \"UNIC-MOTO\" hindamise komisjoni liige.
Ahhaa, väga toreSmile Eelpool mainiti. et neid toodeti siis ka helesinisena ja punaste triipudega. Leidsin arvutist ka sellise pildi:

[Pilt: m56.jpg]
(kuna pilte on kõvakettale suurem hulk tekkinud, siis ei mäleta kahujuks täpselt, kust ma selle sain. See peaks olema siitsamast foorumist pärit ning vabandan ette, et kellegi teise pilti kasutan. Aga vast ei ole sellest probleemi)

See ratas pildil peaks siis olema üsna originaali välimusega? Mulle see meeldib ja arvan et teeks ka siis midagi sarnast. Aga kui mul on värvi tuvastamiseks ainult pilt siis õiget tooni 1:1-le niikuinii kätte ei saa. Kuidas siis sellega lood on? Kas piisab sellest kui värv on lihtsalt \"silma järgi\" helesinine koos punaste triipudega?
Vasta
#14

-Siim- Kirjutas:See ratas pildil peaks siis olema üsna originaali välimusega? Mulle see meeldib ja arvan et teeks ka siis midagi sarnast. Aga kui mul on värvi tuvastamiseks ainult pilt siis õiget tooni 1:1-le niikuinii kätte ei saa. Kuidas siis sellega lood on? Kas piisab sellest kui värv on lihtsalt \"silma järgi\" helesinine koos punaste triipudega?

Selliseid asju nagu värvitoon silma järgi pildi pealt ei määrata. Kui sul natuke rohkem aega ja kannatust on, siis ürita leida mõni originaal seda värvi IZ-56 keredetail, lihvi ja poleeri ära ning vii mõne värvimüüja juurde, kes väikese vaevaga koodi kindlaks teeb. Kui kellelgi on vaja IZ-49 tumesinist värvikoodi, võtku minuga ühendust, nõus jõu ja nõuga aitama. Aga kui eelnevalt selgub, et mootorratas nadis seisukorras ja plaan viia Unic-Moto korüfeedele hinnata, siis julgen arvata, et värvimiseks ei lähe veel niipea.


Vasta
#15

kuidas neid triipe tehakse
Vasta
#16

martines Kirjutas:kuidas neid triipe tehakse

Mõned mehed tõmbavad pintsliga ja asi on väga korralik jäänud. Kui need joone kontuurid on ka plekki sisse pressitud, siis ei ole vaja vast teipi ka äärtesse panna. Ehk sulle selline asi ei sobi aga nii on igaljuhul üks võimalus.
Vasta
#17

eeskujuks selline 56? http://www.pilt.ee/view/372718/1/
Vasta
#18

Tziklivend Kirjutas:eeskujuks selline 56? http://www.pilt.ee/view/372718/1/

Antud tsiklil tagumine iste puudu ja karburaatorit kattev ilujupp puudu ja ültse originaal õhupuhastaja puudu, mis nii nagu mina piltidelt aru saan on asendatud koonusfiltriga!
Summutid ja esiporikas isegi õiged!
Värvitöö tundub pildilt hea, kui ka tegelikult selline kvaliteet siis hea, mulle meeldib selline värvilahendus!

\"Don\'t ride faster than Your angel can fly\"....
Vasta
#19

Tziklivend Kirjutas:eeskujuks selline 56? http://www.pilt.ee/view/372718/1/

pildid on kaugelt, aga mulle tundub, et kodarad on värvitud. kui ma eksin, siis palun vabandust, aga kui mitte, siis on see viga.

veidi valesti tehtud triibud, mõlkis summutid, valed peeglid ja õhupuhasti viivad punkte veidi alla. hea on see, et omanik pole asja meeletult \"tuunima\" hakanud, siit on kerge ilusat originaali välja meelitada.
Vasta
#20

Päevast. Klaabul on õigus kodarad on värvitud. See on minu IZ. Värvisin sell talvel ja nädal tagasi ajasin garazist välja. Karpa tatteid pole kuskil saada, selle pärast neid ei ole, kui kellelgil on müüja siis hea meelega arutaks seeda teemat, kuna kasutan tsiklid tava elus, mitte ainult nurgas seismiseks, siis selline õhufilter on parem lahendus kui origenaal õli filter, kuigi se on mull olemas, taga pink on ka antut hetkel tegemises. värvi valisin origenaal tooni järgi, aga seda ei ole kerge teha kui rattas on aastast 1958. suurem osa värvi oli pleekinud, leidsin istme all koht ,mis pole saanud päikest ja selle järgi valisin. aga hiljem paagi kummi kattete all oli veelgi rohekam värv, aga mull oli värv juba ostetud. Jooned tegin pintsliga ja paaki lasin kuntstnikul teha.
leegitorud on ka vanad ja roostes. minu eesmärk oli lihtsalt rattas ülevärvida, kokku kulis selleks umbes 1k. Joon
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne