26-11-2004, 20:30 PM
Alates eilsest võib siis rapla vahel aegajalt näha liiklemas sitakarva kollast taunust Masina toomine võrust raplasse on muidugi omaette teema, aga sellel praegu pikemalt ei peatuks.
Tegu siis 77\'ndal aastal valminud masinaga, tehnilised näitajad järgmised:
kere tüüp: kupee
töömaht: 1593 cm3
võimsus: 54 kW
tühimass: 990 kg
Hetkel on teda kõvasti kõpitseda vaja... Elekter tegutseb täiesti omasoodu, kohati suunad töötavad, kohati mitte, valgustusseadmed samamoodi. Pihta pole veel saanud, millest see sõltub. Umbes 30 km enne finishit otsustas ka käigukang oma pesast lahkuda, õnneks sai veel kuidagi läbi häda koju jõutud Kangil on nimelt pesasse keeramise vint maas, kui kellelgi on korraliku käigukangi pakkuda, võtku ühendust. Käsipidur ei tööta absoluutselt, ilmselt on tross lõtvunud või pole seda seal üldse. Pidurid võiksid üldse paremini töötada.
Interjööriga peab ka vaeva nägema, keegi on ilusatesse nahkpolstritesse pirakad augud lõikanud, tõeneaoliselt \"tümaka\" jaoks Istmed on ka vanale autole kohaselt suhteliselt rääbakad, ideaalis tahaks sinna mustasid veidi toekamaid nahkistmeid, aga arvestades oma rahalist olukorda, on see praegu ulme. Hea uudis on see, et kere paistab väga kobe. Taga paremas nurgas on küll väike kõks, aga selle kõpitseb lihtsalt ära. Seoses sellega otsin ka parempoolset tagatuld, kui kellelgi pakkuda on oleksin väga tänulik
Praegu on plaanis esimese asjana anda värvkattele uus noorus. Värv ei tuleks just kõige tavalisem - täiesti matt must. Peaks kroomstangedega kenasti sobima Täielikuks kereremondiks vajadust ei näe hetkel ja kahjuks pole see praegu ka rahaliselt võimalik. Järgmine eesmärk oleks mootoriruumis 1.6 vahetada taunuse 2.3 või 2.6 V6 mootori vastu. Kast samuti sest praegune ei paista just kõige kabedam olevat. Keegi, kellel konkreetselt sellise asjaga kogemusi olnud, võiks sellest lähemalt rääkida. Kaugemale eriti mõelda ei taha, saaks kõigepealt sellegagi hakkama oleksin väga rahul.
Pilte saab näha lähiajal.
Tegu siis 77\'ndal aastal valminud masinaga, tehnilised näitajad järgmised:
kere tüüp: kupee
töömaht: 1593 cm3
võimsus: 54 kW
tühimass: 990 kg
Hetkel on teda kõvasti kõpitseda vaja... Elekter tegutseb täiesti omasoodu, kohati suunad töötavad, kohati mitte, valgustusseadmed samamoodi. Pihta pole veel saanud, millest see sõltub. Umbes 30 km enne finishit otsustas ka käigukang oma pesast lahkuda, õnneks sai veel kuidagi läbi häda koju jõutud Kangil on nimelt pesasse keeramise vint maas, kui kellelgi on korraliku käigukangi pakkuda, võtku ühendust. Käsipidur ei tööta absoluutselt, ilmselt on tross lõtvunud või pole seda seal üldse. Pidurid võiksid üldse paremini töötada.
Interjööriga peab ka vaeva nägema, keegi on ilusatesse nahkpolstritesse pirakad augud lõikanud, tõeneaoliselt \"tümaka\" jaoks Istmed on ka vanale autole kohaselt suhteliselt rääbakad, ideaalis tahaks sinna mustasid veidi toekamaid nahkistmeid, aga arvestades oma rahalist olukorda, on see praegu ulme. Hea uudis on see, et kere paistab väga kobe. Taga paremas nurgas on küll väike kõks, aga selle kõpitseb lihtsalt ära. Seoses sellega otsin ka parempoolset tagatuld, kui kellelgi pakkuda on oleksin väga tänulik
Praegu on plaanis esimese asjana anda värvkattele uus noorus. Värv ei tuleks just kõige tavalisem - täiesti matt must. Peaks kroomstangedega kenasti sobima Täielikuks kereremondiks vajadust ei näe hetkel ja kahjuks pole see praegu ka rahaliselt võimalik. Järgmine eesmärk oleks mootoriruumis 1.6 vahetada taunuse 2.3 või 2.6 V6 mootori vastu. Kast samuti sest praegune ei paista just kõige kabedam olevat. Keegi, kellel konkreetselt sellise asjaga kogemusi olnud, võiks sellest lähemalt rääkida. Kaugemale eriti mõelda ei taha, saaks kõigepealt sellegagi hakkama oleksin väga rahul.
Pilte saab näha lähiajal.