(Seda postitust muudeti viimati: 29-11-2004, 18:04 PM ja muutjaks oli Mikk89.)
Umbes 2 aastat tagasi sain sõitma vanaisa Riga- 11- ne,millel oli peal D- 6 mootor ja mis oli eelnevalt umbes 3 aastat seisnud ning peale kolvi ja rõngaste vahetust sain masina liikuma. Sain vast paar kuud sõita, kui mootorist kadus jõud ja ostsin naabrimehe käest D- 8 mootori. Peagi hakkas seegi streikima ja otsustasin mootori raamilt maha kakkuda ja teha remondi. Sai pandud uus silinder, kolb, rõngad ja veel mõningad jupid, kuid käima ei saanud ja lõpuks läks see mootor foorumis kodanik Vootelele.
Paari päeva eest tekkis isu masin ümber ehitada, kuna raam ja rattad olid alles ja raami olin juba ise ümber teinud. On plaanis raam värvida HAMMERITE värviga metallik siniseks ja poritiivad ja paak kuldse sprayga üle lasta. Samuti otsin praegu mootorit!
Üritan pilte ka panna, siis kui värvitöö valmis.
Tekkis paar küsimust, et kas kellegil on kogemust spray värvidega tsikli värvimisest ja kuda tulemus jääb ja kas keegi on kasutanud velgede taastamiseks spray kroomi?
Kui sprayvärv veel mingitki kriitikat kannatab (ise värvin muidugi ainult püstolig, aga eks see olene iga inimese nõudmistest kvaliteedile), siis spray kroom on küll täiesti mõttetu leiutis. Effekt on healjuhul saama, mis metallik hõbedasel värvil, kuid peal püsib kordades sitemini. Hoia eemale!
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2004, 21:12 PM ja muutjaks oli Mikk89.)
Üks küsimus veel, et ehk kellegil on istme ehitamises kogemusi ja on nõus neid jagama, kuna tahan ise mingi mugava istme teha, mitte panna mingit originaali. Laupäeval lähen maale ja karestan raami ära ja siis hakkaks vaikselt istet ehitama, sest värvima ei saa veel hakata, kuna endal pole sooja garaazi ja pean rääkima kohalike külameestega.
Üldiselt need \"Spray kroomid\" ja kroom värvid üldjuhul üldse ei jäta kroomi muljetki. Kui viimati värvimistöökojas käisin, siis seal töömees näitas mulle ka seda \"kroomi\", isegi pulbervärvi töökojas paistis see väga nigel. Rohkem selline lakitud hõbedane värv lihtsalt.
Värvimisest veel nii palju, et kui eeltööd teha viitsid, siis soovitan soojalt pulber värvi. Saad tugeva värvikihi ja ilusa ka veel peale kauba. Endal lasin raami värvida ja kui korralik eeltöö ära teha saab tulemuse väga hea. Arvestama peab sellega, et juppin mis värvimisse läheb peab kannatama 20min 180kraadi kuumust. (ka pahtel)
Tore kuulda!
Vahetasin korduvalt magneetosid ja ühegagi ei töötand ja ei viitsind eriti jamada ka. Nüüd tagantjärele on kahju, et ära müüsin aga kas said mootori nüüd valmis ja kuda minek on?
Olin eile ja täna maal ning rallisin oma Stadioniga ringi ja täna sai võrri kallal ka mässatud. Raam sai täiesti pulkadeks võetud ja hakatud juba üksikuid osi lihvima. Spray katsetasin ka ära ja päris ilus läikiv jäi. Liivapaberit kulub lihvimisel ikka sitaks
Raami kavatsesin niimoodi puhtaks lasta, et panen trellile traatharja otsa.
Ootan endiselt istme koha õpetusi!
Jaa trelli otsas olev traathari on tore asi ,mul läks Riga-7 kõigi värviall olevate detailide metallini puhtaks saamiseks kokku u. 12 h (4 päeva käisin harjamas) ja kulus 4 traatharja 3 suurt ja üks väike.
(Seda postitust muudeti viimati: 06-12-2004, 18:51 PM ja muutjaks oli Mikk89.)
Tänud soovituste eest, kuid mul see raam on värvitud mingi kahtlase nitrovärviga, mil oli vana värv alla (tehase värv) ja ilma karestamata. Osadelt juppidelt juba võtsin selle maha liivapaberiga ja see tuli ikka vägagi kergelt maha. Sellepärast arvangi, et ehk saab traatharjaga hakkama
Hetkel käimas paagipuhastus! 15 mintiga oli pool paaki puhas.
Ainus abivahend: pahtlilabidas
(Seda postitust muudeti viimati: 08-12-2004, 20:16 PM ja muutjaks oli Mikk89.)
LÕPUKS OMETI SAIN MOOTORI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mootoriks D- 6, millel traktori magneeto.
Mootor küll ullult sitane aga see pole probleem. SÄDE on olemas (suu kõrvuni endal)
Nüüd tuleb veel kolb ja väntvõll ja silinder üle vaadata.
Kui need korras, siis ehk saab kevadeks masina taas kokku.
Ei hakanud mootorit laiali kiskuma, kuid sai teda veitsa puhtamaks nühitud. Säde kaob vahepeal ära, kuna piip \"laseb kuskilt läbi\". Esmaspäeval lähen ja ostan uue piibu.
Paak sai ka täiesti haljaks nüüd ja ootan juba jõule, et saaks maale ja hakata raami kallal tööle
NB! Otsin uut originnaalmõõdus Riga- 11 esivelge, millel oleks korralik kroom peal, kuna enda velg on täiesti rooste läind.