K-750 61 a.
#1

Sai siis muretsetud eelmine suvi selline isend.Ostes oli väga armetus seisus.Lahti võetuna pool tsiklit oli karbis.Talvel sai taastamistöödega pihta hakatud.
Mootoril sai vahetatud kõik tihendid,rõngad.Üle sai käidud ka käigukast ,kus läks vahetusse paar hammasratast.
Raam sai üksi pulki lahtivõetud,vajalikud kohad määritud ning värvitud.Kõik trossid said vahetatud,sest väliselt polnud nad ilusad.
Kuna ostes summutid puudusid,siis said leegitorud uued ostetud ning pütid ise tehtud.Nii esi kui tagumised amordid lahti võetud ning uued õlid sisse.Kõik võimalikud poldid ja mutrid on uued,mida poest ei saanud need on uued treitud.Kõik võimalikud kohad nagu rattarummud,käigukasti kaan ja veel mõned mootori detailid on lihvimispastaga poleeritud.
mõned pildid
http://pilt.ee/jan555
Vasta
#2

Väga pro töö,edu tegemisel!


Märt
Vasta
#3

Mulle kah su ratas VÄGA meeldib, tõeline kaunitar!
Vasta
#4

Ilus tegu tõesti.Natuke poriseda,siis tagumise porilaua tugi on Dnepri jagu,M oma on kõverate torudega.Aga see on pisiasi.
Kuidas sumpad tegid?Millest ja mismoodi?
Vasta
#5

jah porilaud pole originaal,aga see muutub varsti.tegelt on veel paar pisiasja ,mis originaalid ei ole,aga eks vaikselt nokitseb.
sumbutid on tehtud roostevabast torust kohalikus tehases.täpselt ei oska öelda.
Tegelt varsti peaks saama korda,sest see talv üks M1M ootab oma järge.
Vasta
#6

Tjah aga ehk täpsustaksid-kus see kohalik tehas on?Kas saaks tellida?Mis maksab?
Vasta
#7

sumbutid tehtud haltuura korras ning ei usu ,et veel viitsitakse selline töö ette võtta.Aga mul tehti uued viled ka sisse,et võib olla ilma nendeta,aga tõesti ei oska öelda.
Vasta
#8

sumbutid tehtud haltuura korras ning ei usu ,et veel viitsitakse selline töö ette võtta.Aga mul tehti uued viled ka sisse,et võib olla ilma nendeta,aga tõesti ei oska öelda.
Vasta
#9

Masin väga ilus, näha et vaeva nähtud.

Kaldub küll teemast natuke kõrvale, aga äkki räägiksid natuke sellest lihvimispastast, kas pind millele kanda peab olema kroomi/nikkli kohapealt täiesti korralik, et kas näiteks väikeste roostetäppidega sumpadele ei või seda kanda ja kuidas täpsemalt toimida ning mis on täpne mark ja kas seda ültse saada on?

Tekkis lihtsalt väike huvi.

Ainult loll teab seda, mida ise näinud ei ole.
Vasta
#10

to janar 555
Kui Sul viitsimist on-ehk uuriksid,huvi on.Need kataloogides pakutavad on kuidagi ebamäärased ja ei sobi 7,5 tsiklile mitte.
Vasta
#11

Lihvimispasta marki peast ei oska öelda,aga võin uurida.Aga peale kandsin ma tavalise lapiga,lasin kuivada ja siis hõõrusin maha.Igal juhul lenks ja hoovad,mis ennem olid päris suure roostekihi all said ikka päris uue taoliseks.aga kui teha suuremat pinda,siis kanna lapiga peale,oota ja poleerimismasinaga maha.Aga väiksemad roostetäpid eemaldas täielikult.
Aga sumbuteid võin uurida,kui tahad täpselt samasuguseid,siis arvan,et võib isegi saada.Aga kui mingeid teise kujuga,siis kindlasti mitte.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne