Talvel mure võrriga
#21

vota magnet ja pane pulgale vastu ja hakka ettevaatlikult väljapoole tõmbama või kui nii ei tulé siis keera veohammakas äraa ja löö võll sealt välja ja aruta sidur lahti ja keeras sidurihammakas ära ja võta võll eraldi siis keea võllilt vedruotsast muttrimoodi asi ära (ainult ühelt poolt tuleb) teiselt poolt vedru olevast peaaegu samast asjalt löö väike võll ära ja siis löö ettevaatlikult kummalegipoole ned pulgad välja ja ongi korras...Smile
Vasta
#22

mul ka talvel tavaline laks et tagu rattas ei haaku mitte ometi et kärn taga ostsin suitsu pakki eest vändatega raami mingi 50 aastat vana oli teine ja oligi mure lahendatud ja mis jutt see on et talvel käima ei lähe see ikka rohkem gaasikeeraja kui võrri häda mina sõitan juba aasta ilma parandamata talvel käib ka kohe kui mootor üle veab, lihtsalt natsa tuleb vaeva näha

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#23

Minu võrr eriti kapriisseks muutunud. Jõuan siis maakohta pärast 9km kõndimist, puhkan tsipake ja siis garaaziriided selga ja võrri näppima. Valasin paaki bensiini ja kohe lükkama, käima läks laksust ja sõitis ka pärsis hästi, aga kuna sooja oli 7 kraadi ja tee oli enne kinnisõidetud lumi siis see oli ühtlaseks massiks muutunud aga peal kannatas sõita. Sõitsin mnt-ni ja siis tagasi, kui jõudisin üle silla ja hakkas see ühtlaselt tugev/pehme/libe/märgmass. Gaas oli koguaeg põhjas ja hakkas hirmsasti loopima tagumist otsa, tean seda et tagumisel rattal kodarad läbi ja ratas loksub ühele poole 1cm ja teisele poole sama palju. Pärast kui tagasi sõitsin selgus hoopis see et ratas oli lihtsalt vabalt ringi käinud ja selle pärast viskas. Sõita sain sel korral(ajahetkel) ainult 1km kui viisin garaazi tagasi, enne viimist katsusin silindrit ja see oli täitsa leige nagu poleks peaagu üldse sõidetud. Imelik tunne oli sest kui ratas käib tühja siis ju pöörded suuremad ja jahutus halvem kuna erilist liikumist ei toimu.

Mõtlesin et lasen tal jahtuda ja üritan uuesti. Teinekord lükkan ja kohe mitte ei lähe käima, taipasin et olekisn enne rohkem sõitma et mootor oleks kuumaks saanud aga polnud kusagil sõita, tee oli lihtsalt nii s..t. Lõpuks sain käima aga mingit erilist jõudu enam ei olnud, näppisn karburaatorist aga midagi erilist ei saavutanud. Algul kui käima läks siis tõmbas jõudsalt ja järgmisel hetke surivälja. Algul mõtlesin et düüs on umbes, see puhastatud proovisin uuesti, ikka sama jama, kuidagi ei läinu enam pöördesse ja jõudu ka polnud.

Tekkisid igasugused kuri-kavalad mõtted: kahtlustasin et on ehk äkki ära kulunud kolvirõngad ja kompressioon selle tõttu muutunud ja jõud kadunud. Teine mõte oli et sidur raibe libisema hakanud. Läksin garaazi kus on jube väha ruumi, keerasin võrri külili ja võtsin sidurikaane maha, siis keerasin selle mutri lahti mis hoiab \"taldrikut\" klotside peal, selgus et sidur ongi märg aga väga väha ja ei libise veel. Kohe tekkis kahtlus et jälle pronkspuks ära kulunud, aga kuidas kui bensiinis on õli? Panin siduri kokku tagasi ja võtsin silindri maha. Kolb oli pealt kaetud umbes 2mm paksuse tahma kihiga, selle hõõrusin liivapaberiga maha. Küünal õli \"õiget\" värvi ja seega süüte probleem olla ei tohiks. Märkasin veel seda et väntvõll on kohati roostes, millest see tuleneb kui mootor on kinnine süsteem?
Mingitl eritingimustel sain siduri ka tööle aga käega tuleb seda hooba liigutada sest sa on nii ebardlikus asendis võrreldes tavalisega. Sain siduri lahutama töötava mootoriga, imestama pani see toss mis sumbutist välja tuli, nimelt oli see hallikas-sinine, ei kujuta ette mida see tähedada võib?
Kui see midagi loeb siis bensiin millega sõidan on 91.

Kuidas on see nii et eelmine kord(1,5nädalat) tagasi sõitsin sellega umbes 10km(5+5, viis kilomeetrit järjest) ja nüüd enam ei taha kuidagi korralikult tööle hakata? Igasugused soovitused teretulnud.
Vasta
#24

91 kinnitab sõita küll tavaliselt toos tähendab seda et keegi on bena sisse liast õli valanud ja selle pärast ta sul korralikult käia ei tahagi vala bena juurde tee karbuss ka puhtaks kui viitsid ja proovi uuesti Smile

miks osta kalleid plassmass junne kui vana venetehnika ka kohale veab?
Vasta
#25

Martti Kirjutas:Minu võrr eriti kapriisseks muutunud. Jõuan siis maakohta pärast 9km kõndimist, puhkan tsipake ja siis garaaziriided selga ja võrri näppima. Valasin paaki bensiini ja kohe lükkama, käima läks laksust ja sõitis ka pärsis hästi, aga kuna sooja oli 7 kraadi ja tee oli enne kinnisõidetud lumi siis see oli ühtlaseks massiks muutunud aga peal kannatas sõita. Sõitsin mnt-ni ja siis tagasi, kui jõudisin üle silla ja hakkas see ühtlaselt tugev/pehme/libe/märgmass. Gaas oli koguaeg põhjas ja hakkas hirmsasti loopima tagumist otsa, tean seda et tagumisel rattal kodarad läbi ja ratas loksub ühele poole 1cm ja teisele poole sama palju. Pärast kui tagasi sõitsin selgus hoopis see et ratas oli lihtsalt vabalt ringi käinud ja selle pärast viskas. Sõita sain sel korral(ajahetkel) ainult 1km kui viisin garaazi tagasi, enne viimist katsusin silindrit ja see oli täitsa leige nagu poleks peaagu üldse sõidetud. Imelik tunne oli sest kui ratas käib tühja siis ju pöörded suuremad ja jahutus halvem kuna erilist liikumist ei toimu.

Mõtlesin et lasen tal jahtuda ja üritan uuesti. Teinekord lükkan ja kohe mitte ei lähe käima, taipasin et olekisn enne rohkem sõitma et mootor oleks kuumaks saanud aga polnud kusagil sõita, tee oli lihtsalt nii s..t. Lõpuks sain käima aga mingit erilist jõudu enam ei olnud, näppisn karburaatorist aga midagi erilist ei saavutanud. Algul kui käima läks siis tõmbas jõudsalt ja järgmisel hetke surivälja. Algul mõtlesin et düüs on umbes, see puhastatud proovisin uuesti, ikka sama jama, kuidagi ei läinu enam pöördesse ja jõudu ka polnud.

Tekkisid igasugused kuri-kavalad mõtted: kahtlustasin et on ehk äkki ära kulunud kolvirõngad ja kompressioon selle tõttu muutunud ja jõud kadunud. Teine mõte oli et sidur raibe libisema hakanud. Läksin garaazi kus on jube väha ruumi, keerasin võrri külili ja võtsin sidurikaane maha, siis keerasin selle mutri lahti mis hoiab \"taldrikut\" klotside peal, selgus et sidur ongi märg aga väga väha ja ei libise veel. Kohe tekkis kahtlus et jälle pronkspuks ära kulunud, aga kuidas kui bensiinis on õli? Panin siduri kokku tagasi ja võtsin silindri maha. Kolb oli pealt kaetud umbes 2mm paksuse tahma kihiga, selle hõõrusin liivapaberiga maha. Küünal õli \"õiget\" värvi ja seega süüte probleem olla ei tohiks. Märkasin veel seda et väntvõll on kohati roostes, millest see tuleneb kui mootor on kinnine süsteem?
Mingitl eritingimustel sain siduri ka tööle aga käega tuleb seda hooba liigutada sest sa on nii ebardlikus asendis võrreldes tavalisega. Sain siduri lahutama töötava mootoriga, imestama pani see toss mis sumbutist välja tuli, nimelt oli see hallikas-sinine, ei kujuta ette mida see tähedada võib?
Kui see midagi loeb siis bensiin millega sõidan on 91.

Kuidas on see nii et eelmine kord(1,5nädalat) tagasi sõitsin sellega umbes 10km(5+5, viis kilomeetrit järjest) ja nüüd enam ei taha kuidagi korralikult tööle hakata? Igasugused soovitused teretulnud.
Kuule kui siduri hoob on kuskil vales kohas siis keera hoovapealtse kinnitus muter ära ja pane asend õigeks . Siis pane muter tagasi
ja kui kolvipeal on tahma siis on se hea sest siis suureneb komprekas.
selle tossukohta võin ma öelda et pane vähem õli.
Vasta
#26

Õli on suts rohkem kui olema peab, et asi täiesti kindel oleks. Sidur töötas pärast seda kui \"taastasin\" selle võrri, vahepeal oli veel vaja üks kord mootorile kap. teha ja siis sattusid valed puksid sinna sidurisse ja nii ta jäi.
Imelik lihtsalt see et 2 nädalat varem sõitsis suurepäraselt, mis sest et külmakraadid olid, ja nüüd lihtsalt keeldub korralikult sõitmast ja jõudu ka pole.
Eks järgmine kord kui lähen maale siis vaatan karburaatori ja õhufiltri üle.
Vasta
#27

Kusjuures minu võrriga sama jama.
Et sai ükspäev oma 15 kilti maha kärutatud ja järgmine hommik enam käima ei läinud. Puhastasin samuti karpa ja proovisin. Topkaga läks käima korra ja siis suri kohe välja. Lõpuks kakkusin silku maha ja kolb pealt suht põlenud. Panin siis ühe rõngaga kolvi. L- kujuline rõngas peal ja silku peale, kuid sama jama. Topkaga läheb korraks ja peale uputades ka. Säde on ka olemas.

Silkut maha võttes tuli sumpast kahtlast halli plöga.
Bensiiniks Venemaalt toodud 80 ja kahetaktilise segu.
Vasta
#28

Mikk15 Kirjutas:Kusjuures minu võrriga sama jama.
Et sai ükspäev oma 15 kilti maha kärutatud ja järgmine hommik enam käima ei läinud. Puhastasin samuti karpa ja proovisin. Topkaga läks käima korra ja siis suri kohe välja. Lõpuks kakkusin silku maha ja kolb pealt suht põlenud. Panin siis ühe rõngaga kolvi. L- kujuline rõngas peal ja silku peale, kuid sama jama. Topkaga läheb korraks ja peale uputades ka. Säde on ka olemas.

Silkut maha võttes tuli sumpast kahtlast halli plöga.
Bensiiniks Venemaalt toodud 80 ja kahetaktilise segu.
See hallollus kattis ka minu võrri silindri sisemust ja kolbi, näpuga tõmmates tuli kohe maha. Jätab mulje nagu oleks hästi peenikest rauapuru sees või saab kuskilt tolmu...
Vasta
#29

Silindrit ja kolbi ei katnud mul aga sumpa oli küll seda täis.
Näis järgmine nädalavahetus proovin midagi ette võtta.
Vasta
#30

krt vanasti oli mul ka mingine võrr, riga 11 raam oli, sellel peal oli D8 mootor ja siis see pikema variandi sumps ka! Talvel ikka sõitsin üpriski palju! KUna kodu juures on kitsas tee ja lage maa siis on see talvel tavaliselt kinni tuisand! Ehkki on seal peenikesed rööpad mille teinud sinna autod! Sai siis mööda neid sõidetud, ning peris mitu korda tõmbas lenksu käest. Smile igatahes elamusi on iga ilmaga. minu rekord on -27C. Siiski enamus ajast panin asja jala peal käima, läks hästi (lumega lükata ju ei saa)! Aga jah pean tõdema, et võrrist ei oska kunagi midagi oodata, vahel sõidab - vahel mitte. Ilma võtmeteta ei julgend kordagi sõitma minna! Smile Hetkel enam ple võrri (kahjuks), sai maha müüdud mingi 300EEK -u eest.

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#31

Talv möödas ja karburaator ka vahetatud, probleem aga selles et nüüd koguaeg \"uputab.\" Võtsin ujukikaane maha ja lasin seal sees oleva bensiini välja, panin ujuki uuesti paikaja kaas peale. Nii kui keerasin bensiini kraani lahi hakkas jälle uputama, enne sellist probleemi ei olnud? Ujukil pole vedelikku sees ja karburaatori vahetasin aga ujuk jäi samaks. Kas siis on tõestu ujukikambrid neil erineva suurusega et sellist nalja teeb. Selle pärast pole juba 2 kuud käima saanud.
Vasta
#32

Tundub et ühe võrri lugu hakkab jälle lõppema, samas ei välista et ta saab \"uue elu\" mõne teise võrri koosseisus. Praegused probleemid: Karburaator(), tagaratas ja rehv. Karburaator uputab ikka, kuigi puhastasin ära ja panin ujuki paika, vajab uut vist.
Rattal on kodarad nii lõdvad et tunne on selline nagu sõidaks lidedal jääl ja mootori võimsus on nii suur et kuidagi ei taha edasi minna vaid käib tühjalt ringi.R
Rehv on nii kulunud et isegi täitsa tugevalt täis pumbates on pehme nagu oleks tühi ja võtab seega mootorilt veojõu täitsa ära.
Minul maal enam eriti aega ei ole temaga tegeleda aga eks vaatan äkki saan kuskilt korraliku rehvi ja ratta.
Võrr
Vasta
#33

Martti Kirjutas:Talv möödas ja karburaator ka vahetatud, probleem aga selles et nüüd koguaeg \"uputab.\" Võtsin ujukikaane maha ja lasin seal sees oleva bensiini välja, panin ujuki uuesti paikaja kaas peale. Nii kui keerasin bensiini kraani lahi hakkas jälle uputama, enne sellist probleemi ei olnud? Ujukil pole vedelikku sees ja karburaatori vahetasin aga ujuk jäi samaks. Kas siis on tõestu ujukikambrid neil erineva suurusega et sellist nalja teeb. Selle pärast pole juba 2 kuud käima saanud.

On endal ka olnud selliseid probleeme. Tekkis see probleem siis 2 karbussi kombineerimisel üheks. Nimelt ujukil oli see metallosa pikem kui teisel, see tõigi esile selle, et uputas kogua aeg... Sai siis pandud õige ujuk ja asi sai lahenduse selleks korraks! Olid vist erinevate mootorite karbussid ka...

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#34

agent007 Kirjutas:On endal ka olnud selliseid probleeme. Tekkis see probleem siis 2 karbussi kombineerimisel üheks. Nimelt ujukil oli see metallosa pikem kui teisel, see tõigi esile selle, et uputas kogua aeg... Sai siis pandud õige ujuk ja asi sai lahenduse selleks korraks! Olid vist erinevate mootorite karbussid ka...
Eks ma vaatan oma varud üle, ehk õnnestub midagi leida ja saab talvel jälle paar kiiremat tiiru teha. Koht kus varem käisin juppe otsimas veeti vanarauast(võrri juppidest) tühjaks, nüüd vaja uusi kohti otsida.
Vasta
#35

Tundub et nädalavahetusel on soodne ilm tulemas, külma 25-30 kraadi (piirkonnas kuhu mina suundun). Üritan võrri ka tööle saada ja sellega üle pika aja ka sõita. Viimati ebaõnnestus sõitmine tehniliste probleemide tõttu...
Vasta
#36

Käisin, üritasin aga jagu ei saanud, nii võib asja lühidalt kokku võtta.
Kuna kunagi varem paigaldasin natuke teistsuguse karburaatori ja see koguaeg "uputas" otsustasin selle vahetada. Kuna külma oli sel hetkel -20°C siis tuli kiiresti tegutseda, sest näppudel hakkab pikapeale külm. Vahetamiseks kulus 15 min, koos ujuki ja muude karburaatori osade ümbertõstmisega. See tehtud, käisin veel korra saunas soojendamas käsi ja kohe läksin lükkama. Pika lükamise peale lubas kaks korda ja ainult "lubamiseks" see ka jäi. Teisel katsel enam ei "lubanud" ka ning karburaator hakkas uuesti iseenesest "uputama" ning need mõnisada grammi bensiini kippus kiiresti otsa saama.
Sääreväristaja
Vasta
#37

Kle mul endal ka võrr kuid talvel sellega mure pole, natuke lükkan ja läheb käima. Proovi nii, et alguses lükka niisama umbes 10meetrit, pärast uputa natuke ja lükka sama maa ja kui see tehtud, puhasta küünal, siis peaks käima minema.

Fiat 127 0.9l
Vasta
#38

selline nõuanne küll kuskile ei kõlba, kus igal käivitamisel küünalt kästakse puhastada. see näitab ikka, et peremees kehv reguleerija on.
Vasta
#39

mati Kirjutas:Tõesõna suurim probleem talvel käimasaamiseks on mittehaakuv ratas.

Mul on tehtud talveks naelkumm oma võrrile... ja pole seda probleemi ka ilma naelteta ju, lihtsalt lükkad siduriga suurema hoo sisse ja hüppad peale.
Vasta
#40

Talvel ei tohi bensiini panna kastoor õli , kui tahad algul käima panna siis ikka õhuklapp kinni ju, ja kui juba käib natukene ja gaasi juurde andes välja hakkab surema siis ära pane gaasi las käib nende madalate pöörete peal alguses soojaks siis hakkad vaikselt meelitama ja kui juba natukene sõita saab siis klapp lahti ja TULD !
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne