Mazda 626
#1

mis arvataxe Sellisest Autost nazu Mazda 626 2,0 Gli 88.a sport kupee.. Sellel on Elektrisysteemis väiksed vigurid.. kas tasux endale sellist muretseda.. pilti kahjux ei ole..
Vasta
#2

Elektrisysteem keeruline sellel autol. Viga vahepeal v6imatu leida. Eriti vanal autol, kus k6ik oksydeerunud ja m2da.
Mazda 626 si myygil palju, valikut on - katsu m6ni korralik otsida.

sry klaveril pole t2pit2hti
Vasta
#3

Mis seal siis elektril teistmoodi? Jaapani elektronid jooksevad külg ees?
Japsi elektrit on lihtne remontida, otsi lihtsalt üles kohad, mida on eelnevalt remonditud või ratsitud ja otsi sealt vigu. Kui on kahest poolest kokku pandud auto, siis on muidugi raske juhtum.
Kontaktidega kipub igal vanemal autol jama olema, 626 nõrk koht on amordipüstak, sinna tekkivad aja jooksul tuulutus augud ja lähedusse jääb kohe taha minevate juhtmete pistik.
Pistikud ühekaupa lahti, kontakti puhastajat (ka va WD-d vahele), paar korda kinni lahti ja ok.


Vasta
#4

al Kirjutas:626 nõrk koht on amordipüstak, sinna tekkivad aja jooksul tuulutus augud ja lähedusse jääb kohe taha minevate juhtmete pistik.
...ja mõnel tuleb lausa vedru salongi. Kui (mazdaomanikust) sõbrast õieti aru sain, oli temal tagumistega jama. Tal polnud muidugi kupee ning oli \'86 aasta kandist - aga uurida maksab seda ikka!

iseküsimus on muidugi, kas näiteks 66kW \"sportkupee\" ka mingit muud rõõmu peale silmailu pakubRolleyes

t,
arvab et pauer on võtmeküsimus ning et väljanägemine ja kaasreisijate mugavus on \"lisad\"Smile
Vasta
#5

tavaliselt on esimene tunnus pakiruumi märg põhi.
Õigel ajal lapp peale, natuke mastikseid ja sõidab jälle. Muidu hea masin, kui õieti mäletan, siis kuni 93-94 a, mudelini oli karburaatormootor, suht lihtne ja lollikindel. 2,0 mootor jookseb muideks lahedalt 200 välja. Kui sillad korras, siis käitub sellisel kiirusel veel talutavalt. ma kunagi proovisin (häbenen siiani).

a, 2x626 olnud


Vasta
#6

kusjuures pull on see, et roostetamine ei paista sellell autol üldse välja.
Täiesti rappel autol on tiivaääred korras ja karbid samuti (roostetavad läbi tagaamortide juurest rattakoopad ja nii ongi nagu eelkõnejela mainis, et vedrud on varsti pagassis.
ostes tuleb raudselt ära kangutada pakiruumi polstrid ning vaadata mis seal all toimub samuti logarite olemasolul piiluda nende alla.
Roostetab see auto veel esistange alt ja bensiinipaagi luugi ümbert.
Muidu on väga mugav auto. Istmed on ühed mugavamad mis olla saavad ja neid annab igas suunas reguleerida(sellist asja ei leia mõnest tutikast autost ka).
Mootorid on tublid, tuleks eelistada 2.0 see on levinuim(jupid saada) ja paras seda kere vedama Kütet võtab maanteel 6.0 sajale kui timmitud on (karbussiga on lihtsam ja töökindlam, kannatab aga kütusekulu ja võimsus)
Pritsemootor võimsam ja ökonoomsem
Jaapani elektronid teistpidi ei jookse aga elektriga käivaid seadmeid on lihtsalt tunduvalt rohkem ja vea otsimine keerulisem
Vasta
#7

Omal on olnud 3 couped. Üks 2,2i a 88 ja kaks 2,0i 66kw mõlemad 89a omad. Coupe on hea auto hätta temaga ei jää. Maastikul ja lumes roomab korralike kummidega nagu loom ja maanteelgi teistele jalgu ei jää. Juhi koht on suht mugav , liiguta rooli ülesse ja alla vastavalt oma tahtele ja muidugi mugav iste , säti kuidas tahad. Istme juures pead vaatama ,et ta oleks terve kuna kipub ära väsima tänu oma kruttimis võimalustele. Häiris maki asetus (liiga all). Auto juhitavus tänu võimule on hea aga talvel ja kruusal tasuks persega ettevaatlik olla kipub alt ära minema. Tuledest kipuvad lähi omad nõrgad olema aga kaug tuled on väga head. Kõige magusamad kohad kuhu rooste kipub ronima on tagumised tiiva servad ja pagassi külgmised põsed(ühes käib tung). Kui omale autot otsisin võis enamusel sealt asfalti näha. Soojendus on hea ja talvel on autos soe aga niiske ilmaga kipuvad külgmised aknad uduseks jääma. Niiskete ilmadega ära imesta kui tagumine pagassi luuk on märg (kondents). Bena kulu on samuti normaalne. Mootoriga minu autodel mingeid probleeme ei olnud . Üks auto seisis talvel üle nädala õues suure külmaga lume all kui ise Soomes olin. Sealt tulles mõtlesin ,et kuda krt ma ta nüüd käima saan aga kaevasin lume alt ta välja keerasin võtit ja tööle ta hakkaski. Ühe sõnaga mazda coupe on hea auto. Ja kuradi hea näeb korraliku veljega välja kah .
Vasta
#8

al Kirjutas:Mis seal siis elektril teistmoodi? Jaapani elektronid jooksevad külg ees?
Japsi elektrit on lihtne remontida, otsi lihtsalt üles kohad, mida on eelnevalt remonditud või ratsitud ja otsi sealt vigu. Kui on kahest poolest kokku pandud auto, siis on muidugi raske juhtum.
Kontaktidega kipub igal vanemal autol jama olema, 626 nõrk koht on amordipüstak, sinna tekkivad aja jooksul tuulutus augud ja lähedusse jääb kohe taha minevate juhtmete pistik.
Pistikud ühekaupa lahti, kontakti puhastajat (ka va WD-d vahele), paar korda kinni lahti ja ok.
\'
Elektrisysteemis selline jama,et ukselukud jamavad korra töötavad korra ei tööta, aknad on Elektrilised ja ka natuke jamavad,alla läheb aga yles saamiseks on vaja nazt ust seespoolt taguda. Tulede kohapealt,et ees yks ei põle ja kaitsmeplokk ka naz must( kõrbend) muidu välimus on autol hea,ja liiigub ka suhteliselt hästi.Põhja vaatasin,ja see on ka ära tehtud ja korralik, Ilus valuvelg teeb selle veel ilusamax.....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne