Citroen 2CV
#1

Palju seda marki autosid veel leidub Eestis ?
Tänavapildis seda näha on nüüdseks haruldus, 90-datel oli neid ikka mõni.
Vasta
#2

Täpse arvu saab ARKist, aga sõidukorras pakuks et kuni 10. Mõni aasta tagasi oli kuskil ajalehes või ajakirjas jutt, kuidas fännid kahe sellisega Hollandis kokkutulekul käisid.

Muidu on ta lahe autoke, eriti veel selle poolest, et neid on ikka väga palju toodetud ja heas korras projekti leidmine ei tohiks raske olla.
Vasta
#3

Ühte punast värvi isendit nägin igal hommikul, kui uksest välja astusin (siis Tartus, Pika tänava suurte majade vahel). Viidi ära talvekorterisse paar päeva enne seda, kui esimesed külmad ja lumesajud tulid. Eks kevadel näe jälle.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta
#4

Võrus tean ühte valget,küljes sel veel Eesti euronumbrid (suvest mälestus).
Vasta
#5

Tallinnas aegajalt ühte punast isendit nähtud, viimati juhtus see suvel.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta
#6

Kas mitte Jüri Aarma ühe sellisega kunagi ringi ei sõitnud?
Vasta
#7

Antud isendit toodeti veel hiljaaegu. üle-eelmisel suvel sai ühte 90 aastate \"anniversary edition-it\" katsuda vaadata. Fotokat muidugi kaasas ei olnud, nagu ikka...
Ma ise mitte väike inime, teine ka mitte väike inime, istus kõrvale ja siis sai auto korraga VÄGA täis. Aga norrakas vedas ennast selle imeliikuriga kohale, kogu puhkuse jaoks vajalik kraam kaasas, sh telkimiseks vajalik. Ise oli vägagi rahul, kiitis autot ja selle stabiilset käitumist 75km/h maanteekiiruse juures Wink maanteel sõites pidi rääkima ikka väga valju häälega.


Vasta
#8

al Kirjutas:maanteel sõites pidi rääkima ikka väga valju häälega.

Big GrinMul onu ütles kunagi Luazi kohta ka et: \"kõneleda sõidu aeg ei saa!\"
Vasta
#9

Tere
Pardipoja juures on üks huvitav detail, suunatulede-signaali lüliti, mis pärit juba 1935 aastast alates Traction Avandilt.
Vasta
#10

Kunagi TM\'ist või AL\'ist sai loetud artiklit selle masina kohta, kus oli kirjutatud, et auto kõikse veidram tükk on, kojameeste käitus mehanism, mis käib spidomeetri trossilt. Sellise mehanismi pluss on lihtsus ja põhimõte et kiiremini sõites kogud ka rohkem vihma tuuleklaasile, kuid miinuseks on see et maantekiirusel tibutavaga käivad luuad nii mis irmus ja linnas padukaga pea aegu et seisavad... (see artikkel avaldas mulle toona 13-14 aastasele kutile suurt mõju, ja pärast selle lugemist on väike unistus olnud sellisega linnavahel vurada)
Vasta
#11

Üks selline valge isend tuli Tabasalus eile mulle vastu.
Vasta
#12

Ka mina juhtusin eile sel ajal Tabasalus olema. Ilus ja korralik oli küll teine.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta
#13

pvr Kirjutas:Kunagi TM\'ist või AL\'ist sai loetud artiklit selle masina kohta, kus oli kirjutatud, et auto kõikse veidram tükk on, kojameeste käitus mehanism, mis käib spidomeetri trossilt.

Kojameeste mehaaniline trossajam oli varasematl aegadel siin-seal levinud, a la Alma-Mossel. Alles kusagil 1950ndatel hakkas autotööstuses elektriline ajam lõplikult mehaanilise ja pneumaatilise (vaakum-) ajami ees prevaleerima

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#14

Üks must 2CV asub Tartu lähedal.
Vasta
#15

Trossajamiga kojamehesysteem on ka minu M-403-l ja töesti on nii, et tugeva vihmaga on linnas kojameeste hädise liikumise töttu \"poolkobamisi\" söita.
Vasta
#16

Mul olemas 2 päris põhjalikku Citroen 2CV manuaali.
[Pilt: sidrun.jpg]

www.temeko.ee Raudselt Kindlaim
Metallaiad- ja väravad
Metall- ja tuletõkkeuksed
Metallkonstruktsioonid
Vasta
#17

Täna üks sõitis, tähekombinatsiooniga AAZ.
Vasta
#18

Kaevasin ühe vana teema üles, lootuses siit pisut abi leida. Sõbral on taastamise lõpusirgel '65 2CV, kõik juba peaaegu koos ka, aga kojameeste mootor/vardad kadunud. Kas keegi teab, kust võiks Eestist leida antud süsteemi? Linnapildist pardipojad täiesti kadunud, aga kellegil ehk ikka mõni veel on, loodetavasti ka juppideks Smile

Vihjeid võib anda ka mõne Soome harrastaja kohta, kellel võiks olla nimetet asja.

Tänud!

Lepa
56484394
Vasta
#19

Sai isegi uuritud ja puuritud väheke neid "dössikuid" nonde masinate sünnimaal.
Mõte liikus sinnapoole, et sebin siit (FRA-st) eneselegi miskise kobedas korras isendi tagumiku alla ja kõplan siis kunagi tasapisi tagasi kodu poole...
Aga hinnad - jolki-palki!!!
Kokkuvõttes on siin prantsus nendega nii, et 2CV ei ole masin, mille odavaste kätte saaks. 2CV omamine on privileeg, elustiil.

Tutvumistuuri käigus kondasin paljudel netilehtedel ja leidsin miskise saidi, kus saab tellida absoluutselt kõike. Kasvõi detailidena uue auto.
Hinnad räägivad muidugi enda eest ja pean ütlema, et vot see on juba tõeline klassik.

Riputan siiagi lingi noist kenadest masinatest, mis sõbra käe läbi aasta eest fotokasse ja sealt minu arvutiekraanile jõudsid.
http://www.janka.planet.ee/2CV%20Cub%20A...ay%202009/
Vasta
#20

(05-06-2005, 16:52 PM)Regardman Kirjutas:  Täna üks sõitis, tähekombinatsiooniga AAZ.


Tere.
See hall,mustaga AAZ on jah mul tütarlastel kasutuses igapäeva,suveautona.Vurab tihti mööda Eestit ringi.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne