Huvitav fakt GAZ-24st
#1

Lugesin eile kodus ajakirja \"Avtomobilnõi transport\" 1968.aasta numbreid ja loomulikult on seal juttu Gaz-24st, mille tootmiseks parajasti ettevalmistusi tehti.

Aga...ühes artiklis kirjutatakse seal järgmist: Sõiduautot GAZ-21 hakkab asendama suurendatud mugavusega mudel GAZ-24, millel on 3-liitrine V6 koos automaat ja manuaalkastiga.

Ja mõned read eemal: Gorki autotehas on ehitamas perekonda V6 mootoreid, mille silindrite vahe on 60-kraadi ja töömahuga 2,47, 2,99 ja 3,53 liitrit ning võimsusega 105-150 hobujõudu. Need mootorid peavad omama ressurssi 200-250 tuhat kilomeetrit.

Ning veel: juba konkreetses uudises GAZ-24 kohta öeldakse: ..et praegusel ajal kasutatakse masinal GAZ-21 mootori edasiarendatud varianti, viidates seega võimalusele teiste mootorite kasutamiseks tulevikus. Kuidas asi tegelikult välja kukkus, teavad enam-vähem kõik asjaosalised.

Huvitavatest numbrites veel niipalju, et GAZ-24 proovipartii pandi tehases kokku 1967.aasta lõpus ning 1968 algasid ettevalmistused seeriatootmiseks. Mina olen ise Eestis näinud 1968.aasta Volga tehaseinstruktsiooni, seega pidi seeriatootmine algama juba 1968.

Asp
raamatukoi

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Huvitav fakt GAZ-24st - Autor: Aspelund - 22-12-2004, 10:00 AM
RE: Huvitav fakt GAZ-24st - Autor: Aspelund - 16-10-2006, 15:14 PM
RE: Huvitav fakt GAZ-24st - Autor: denis23 - 16-10-2006, 19:00 PM
RE: Huvitav fakt GAZ-24st - Autor: klaabu - 17-10-2006, 15:42 PM
RE: Huvitav fakt GAZ-24st - Autor: miilits - 02-11-2008, 19:47 PM
RE: Huvitav fakt GAZ-24st - Autor: miilits - 09-12-2008, 08:22 AM
RE: Huvitav fakt GAZ-24st - Autor: Laurimetall - 24-02-2010, 22:57 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne