Teema on suletud

Ikarus, osa 3

Aasta oli kas 1982 või 83. Tut5tav bussijuht kes sõitis Tallinnas 5 liinil võttis mind vahel kabiini. Mäletan , et sel ajal sõitis ta mingi aeg 260 -nega, millel oli automaat käiguvahetus. Bussis oli tunda käiguvahetusega seoses vahel kerge jõnks. Too olevat olnud bussipargi ainus selline isend tol ajal. Kas sellistest hiljem veel infi on olnud?

Regardman Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Kollane Ikarus 260.37, mis 2001-l aastal sõitis Lehtse liini on alles, sai täna pilti võetud.
http://www.automoto.ee/albums/ikarus/Pilt_044.jpg
http://www.automoto.ee/albums/ikarus/Pilt_047.jpg
Vot täpselt selline Ikarus põles ära Ida-Virumaal varem mainitud põlengus. Meenus, sest pilte vaadates on näha et viimane istmerida on seljaga sõidusuunas, ja just selle pärast meenub et mina sisenesin sinna bussi nädal peale põlengut tagumisest uksest, kuna esiotsa katuseosa oli põrandani alla vajunud(garaazi katuse varing).

atman Kirjutas:Aasta oli kas 1982 või 83. Tut5tav bussijuht kes sõitis Tallinnas 5 liinil võttis mind vahel kabiini. Mäletan , et sel ajal sõitis ta mingi aeg 260 -nega, millel oli automaat käiguvahetus. Bussis oli tunda käiguvahetusega seoses vahel kerge jõnks. Too olevat olnud bussipargi ainus selline isend tol ajal. Kas sellistest hiljem veel infi on olnud?
TAKil oli 3 automaatkastiga 620 ,2713-2715.Mu klassivend sõitis 83 aastal 2715 peal.Need olevat olnud LIAZ i kastid,mis aga eriti kaua wasu ei pidanud.Lõpuks wahetati nood tawaliste kastide wastu välja .Koned olid automaatbussidel võrreldes teistega võimsamad ja seetõttu polnud täislastis Nõmme mäest ülessaamine probleem.Väliselt eristas neid tawabussidest vaid salongi õhuakende kuju ja suurus.

PETSS Kirjutas:
atman Kirjutas:Aasta oli kas 1982 või 83. Tut5tav bussijuht kes sõitis Tallinnas 5 liinil võttis mind vahel kabiini. Mäletan , et sel ajal sõitis ta mingi aeg 260 -nega, millel oli automaat käiguvahetus. Bussis oli tunda käiguvahetusega seoses vahel kerge jõnks. Too olevat olnud bussipargi ainus selline isend tol ajal. Kas sellistest hiljem veel infi on olnud?
TAKil oli 3 automaatkastiga 620 ,2713-2715.Mu klassivend sõitis 83 aastal 2715 peal.Need olevat olnud LIAZ i kastid,mis aga eriti kaua wasu ei pidanud.Lõpuks wahetati nood tawaliste kastide wastu välja .Koned olid automaatbussidel võrreldes teistega võimsamad ja seetõttu polnud täislastis Nõmme mäest ülessaamine probleem.Väliselt eristas neid tawabussidest vaid salongi õhuakende kuju ja suurus.
See 5. liini aparaat oli 2217. Tuli 1981. aastal ja oli juba suurte õhuakendega. Mäletan, et jää peal puksis koledasti

Need 3 automaatkastidega Ikarust,mis Õismäe wahel sõitsid olid väikeste kahe poolsete õhuakendega.

PETSS Kirjutas:TAKil oli 3 automaatkastiga ... Väliselt eristas neid tawabussidest vaid salongi õhuakende kuju ja suurus.
Pärnus oli 80-ndate alguses paar automaadiga 260, neil olid küll kaheosalised väikesed õhuaknad. Juhikabiinis oli käigukangi koha peal must plekist kobakas, millel pisike kangike (tänapäeva joystick) otsas.

Praegu Pärnus :
http://pilt.ee/photo/31397/10396323/
http://pilt.ee/photo/31397/10400018/
Vl. aasta 1979, külgedel Pärnu MEK-i embleemid.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!

Päästke see buss. IKARUS 255 vl 1979.

SimmuJee Kirjutas:Praegu Pärnus :
http://pilt.ee/photo/31397/10396323/
http://pilt.ee/photo/31397/10400018/
Vl. aasta 1979, külgedel Pärnu MEK-i embleemid.
Huvitav,kas see isend ka müüa on? On teine päris roostes ja kui uskuda nr. märgil tehnilise ülemaatuse kleepsu,on see Ikarus seisnud tänaseks 6 aastat.
Tiriks selle ise endale koju,kui vaid oleks koht,kus hoida ja remontida ning loomulikult raha! Palju küsivad? 15 000? 20 000? 30 000EEK?
Hea mõte see Järva-Jaani viia.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...

Seda Pärnu MEK Vl 1979, nägin 2 aastat tagasi Tallinnas ringi sõitmas.

Tolle 255 hinna võiks välja uurida küll aga enne peaks kuidagi päästma Sürgawere oma.

PETSS Kirjutas:Tolle 255 hinna võiks välja uurida küll aga enne peaks kuidagi päästma Sürgawere oma.
Võtsid sõnad suust.

Päev enne jaanipäeva pildistasin SL õhtulehest ära kaks pilti, millel on kujutatud lõõtsaga linnaliini Ikarust Kiievis, ees veel neli tuld. Ikarus
Ikarus2

TAKil olemas ka veel üks IKARUS tehno abi.Toda pole wist enam kauaks.Kui annaks TAKiga kokku leppida ,et too isend täies kompleksuses annetataks warjupaigale.TAK saaks palju plusse(see küll teemst mööda aga sama võiks teha ka trollipark kui järjekordseTR14 maha kannab).See puhtalt PETSSi uitmõte või mida arwavad asjast lugupeetud foorumlased?

PETSS Kirjutas:TAKil olemas ka veel üks IKARUS tehno abi.Toda pole wist enam kauaks.Kui annaks TAKiga kokku leppida ,et too isend täies kompleksuses annetataks warjupaigale.TAK saaks palju plusse(see küll teemst mööda aga sama võiks teha ka trollipark kui järjekordseTR14 maha kannab).See puhtalt PETSSi uitmõte või mida arwavad asjast lugupeetud foorumlased?
Üks on selline: Ikarus tehnoabi
Ja teine on selline: Ikarus tehnoabi

tallinas as MRP on siia maani üks ikarus 525 minu arsut sõidab tavaliselt 13 lahe masin

Tehnoabid on 921TAK ja 943TAK.

MRP liinidel on Ikarus 415.10d 3tk, kõik sõidavad.

PETSS Kirjutas:TAKil olemas ka veel üks IKARUS tehno abi.Toda pole wist enam kauaks.Kui annaks TAKiga kokku leppida ,et too isend täies kompleksuses annetataks warjupaigale.TAK saaks palju plusse(see küll teemst mööda aga sama võiks teha ka trollipark kui järjekordseTR14 maha kannab).See puhtalt PETSSi uitmõte või mida arwavad asjast lugupeetud foorumlased?

Nõus!

Ja selle Pärnu 255-ne vastu tunnen ka mina huvi!

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...

Minu meelest pole need MRP Ikarused täpselt ühesugused.TAKi Ikarus seisis täna mahakandmisplatsil ja osales keewituse näol abiks lõõtsaga Volvo mahakandmisel.Number oli 943 TAK.Ma ei tea palju need vennad mulle tõtt kõnelesid aga ma sain nagu aru,et alles on waid üks tehnoabi Ikarus.Kui too buss kunagi oma lõppu hakkab leidma näeks mina küll heameelega teda Järwa-Jaanis seismas.Tuvel oleks tollega hea ju masinaid kokku vedada.Või mis?

Täna tuli Tartu-Võru maanteel Saverna kandis vastu Ikarus 250 numbriga 675 ARU. Ytra järgi valmistusaastaks 1990.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne