BMW 525tds läheb kuumaks
#1

probleem siis järgmine et bmw 525tds -96a, 105 kW läheb kuumaks. Sai tal plokikaas kõveraks lastud. Siis lihviti ära (0,55mm lasti maha) ja nüüd läheb ikka kuumaks. Vahetati ära ka termostaat ja veepump. Keedab jahutuse kõik ülevoolu kaudu välja. MIS VÄRK ON????? oskab keegi nõu anda, oletada või oma kogemustest rääkida.
Kõik info teretulnud.

hansson@hot.ee

55 15 177
Vasta
#2

Tunnen kaasa (ise läbi elanud Mitsu 1,8td keemisjamad)! Pakun välja, et mõrad plokikaanes (nähtamatu salapragu).
Vasta
#3

siis peab jah nähtamatu olema, sest enne ja pärast lihvimist sai küll hoolikalt vaadatud et ega mõrasid ei ole. A kas see ei või mõjutada et nii palju maha sai võetud??? Ma ise diislit nii hästi ei tunne kui aus olla. Mida hakkab diisel tegema kui palju maha võtt? Detoneerima???? Loogiliselt võttes on diisel nii täpne asi sest kütus plahvatab ju rõhu peale mitte nagu bensukal sädemega. See peab ju toimuma ülemises surnud seisus kus rõhk kõige suurem ja kui palju maha võtta siis detoneerib.
A see ei seleta miks ta kuumaks läheb. Ma saan aru et bensukas läheb kuumaks kui oled mootorit näppinud ja süüde on varajaseks jäänud a diislil ei ole ju sellist asja nagu süüde.
Või pean ma lihtsalt ennast harima veel.

Ühesõnaga andke nõu.

hansson@hot.ee

55 15 177
Vasta
#4

Plokikaanes võivad vabalt olla mikropraod, mida silmaga ei näe, need võivad olla ka varjatud kohtades, st.kusagil kanalite vahel ja neid ei olegi võimalik välisel vaatlusel avastada,praod võivad olla ka plokis (siiski üsna vähetõenäoline), Teoreetiliselt on ka võimalik ,et mingi silindri jahutuskanal on plokis umbes ja sealt hakkabki kogu jama pihta, selline juhus oli mul kunagi ühe Opeli mootoriga, kus tarkurid olid plokikaanetihendi hermeetikuga asendanud ja seetõttu kõik kanalid umbe ajanud.
Vasta
#5

obrok Kirjutas:A kas see ei või mõjutada et nii palju maha sai võetud??? Ma ise diislit nii hästi ei tunne kui aus olla. Mida hakkab diisel tegema kui palju maha võtt? Detoneerima????

Ei juhtu midagi sellist.

obrok Kirjutas:Loogiliselt võttes on diisel nii täpne asi sest kütus plahvatab ju rõhu peale mitte nagu bensukal sädemega. See peab ju toimuma ülemises surnud seisus kus rõhk kõige suurem ja kui palju maha võtta siis detoneerib.
A see ei seleta miks ta kuumaks läheb. Ma saan aru et bensukas läheb kuumaks kui oled mootorit näppinud ja süüde on varajaseks jäänud a diislil ei ole ju sellist asja nagu süüde.

Ei toimu see ülemises surnud seisus, vaid veidi varem. Nimetatakse seda eelsüütenurgaks. Diislil töötamise ajal süütenurka keerates ühes äärmuses käib kõva plaginaga ning teises mahedalt nagu bentsukas.

Kahjuks pole mul otseseid kogemusi selle konkreetse mudeliga.
Kas su autol on termostaat üleval? Kui nii, siis kuskilt mõrast tulev õhk koguneb sinna ja termostaat jääb õhu kätte ning ei avane ja mootor lähebki kohe keema. Võid termostaate ja veepumpumpasid vahetama jäädagi.
Kas paisupaagi ülemisse ossa tuleb eraldi peenike voolik?
Kui nii, siis sealt peab töötamise ajal tulema veejuga. Kui tuleb plurtsatades mullikesi vahele on selge, et veesärki tuleb kuskilt õhku.
Kuidas ventilaatori tiivik tööle hakkab? Kas termosiduriga või on elektriline?
Olen kuulnud, et termosidurid bemaritel ütlevad üles ja sel juhul linnasõidul läheb liiga kuumaks.
Vasta
#6

sass Kirjutas:Plokikaanes võivad vabalt olla mikropraod, mida silmaga ei näe, need võivad olla ka varjatud kohtades, st.kusagil kanalite vahel ja neid ei olegi võimalik välisel vaatlusel avastada

Kunagi nägin kuidas ühel peaaegu uuel metsaväljavedajal kah vahetati plokikaan keemisjamade pärast. Välisel vaatlusel polnud ühtegi pragu näha.

Paljudel diislitel on kahe klapi vahel mõra aga need tavaliselt ei lase läbi.
Vasta
#7

mina uuriks ka ventilaatori sidurit, eriti kui kohapeal või linnasõidul kuumaks läheb.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne