....zaz.... kokkujooksnud
#1

lihtsalt töötas maja ees ja siis lasin tuurid yles ja suretasin välja võtmest pärast oli vaja käima saada aga ei läinud .. kui hullult võib kokkujooksnud olla ja rihm oli ka maas... Rolleyes
Vasta
#2

vwbuser Kirjutas:suretasin välja võtmest pärast oli vaja käima saada aga ei läinud

Kui mootor lihtsalt käis ja jäi normaalselt seisma siis ma kahtlen et asi kokku jooksis. Kas võtmest käivitades lihtsalt ei käivitunud või ei jõudnud ringi ka käia?
Vasta
#3

Sa vändaga proovisid, kas ringi käib? Ei tahaks nagu uskuda et ta niimoodi kokku jooksis, mu enda sapikas läks ikka kõva raginaga.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta
#4

nagu oleks kuskilt juba lugenud seda lugu?
sry aga ...bs.


Vasta
#5

proovisin vändaga kyll aga ei liikunud mitte . kas kui jõudu rakendada siis peaks korda saama näiteks mõne autoga tõmmata ja siis liikuma hakkama (jäik sisse lykkata) ma sapakat veel ei jaga eriti.
ja mis mõttes raginaga hakkas tööle .. ja ta ei jaksa ringi käia ka mudugi kun mootor ei käi ringi..
Vasta
#6

Ma mõtlesin sellega, et minu oma jooksis raginaga kokku. Selline asi tavaliselt märkamatult ei juhtu.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta
#7

no jah. onu teab ka autosi päris hästi ja arvas et kottis ...
Vasta
#8

Rihm oli ka maas..... Kas on mõeldud geneka rihma. Kui nii, siis võis ju üle kuumeneda. Ja õhkjahutusega mootor kuumeneb ju kõvasti üle. Seal pole tosooli, mis aurama hakkab ja märku annab sulle.
Ilmselt siis midagi kokku sulanud, kui mootor ringi ei käi.
Tuleks prooida võtmega vändakäbi otsast edasi tagasi nõksutada.
Vasta
#9

zaz-il on nukkvõlli otsas tekstoliidist hammasratas mis võlli ringi ajab. Võimalik et sellel hammakal on mõne hamba ära murdnud. Kui nüüd nukkvõll seisma jääb mõnel sellisel hetkel kus klapp täiesti all on, väntvõlli aga edasi veetakse kuni klapp kolviga kokku saab ongi mootor nii kinni kui olla saab. kui nüüd veel teise autoga vedama hakata tõmbad klapid kõveraks ja pooltelje nuudid pooleks.
Proovi mootorit geneka rihma rattast tagurpidi ringi ajada. kui õnnestub siis võibki umbes sellist viga kahtlustada.
www.hot.ee/viruvalge/zaz1.jpg
www.hot.ee/viruvalge/zaz2.jpg
karpa maha, genekas maha, väntvõlli ots ka paljaks ja siis peakski juba kaane maha saama mille all nukkvõlli ajam asub. hammasratastel on kõigil märgid peal et mis millega hambuma a peab (0 löödud ühe hamba juurde) nukkvõlli sees on tasakaalustusvõll. see oleks soovitav paika jätta ja selle otsast ainult hammasratas tõmmitsaga maha tõmmata kui just mootorit maha võtma ei taha hakata.(teisel pildil ülemine võll) Edu ja loodame et saad zaz-i varsti liikuma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne