08-01-2020, 14:28 PM
Keegi Dakari rallit põhjalikumalt jälgib? Ise üritan veoautode klassil kätt pulsil hoida.
Olulised muutused sel aastal:
1 hübriid veokas Hollandi võistkonnast (507). Elektri ja diiselmootoriga varustatud Reanult kaalub 8,5 tonni
1 võistkonna (517) juht on invaliid, mitmendat korda Dakaril osalenud Andorralane. Iveco on tehtud käsijuhtimisele ümber, sest juht ise kasutab igapäevaseks liikumiseks ratastooli
Sel aastal ei osale Likino Autobussitehase võistkond. Tšehh Macik (504) sõidab sel aastal Ivecoga. Irvhammstele - ei varasemalt ei osalenud ta lõõtsabussiga.
Olulised muutused sel aastal:
- Peale 10 aastat Lõuna-Ameerika mandril rallitades on sel aastal turvalisuse kaalutustel sõit Lähis-itta viidud ja sedagi ainult ühes riigis: Saudi Araabias
- Sõitjatele antakse legend 15 minutit enne starti, varasemalt on antud eelmise päeva õhtul. Esimestel finišeeriatelt võetakse legend ära korraldajate poolt et vältida informatsiooni leket
1 hübriid veokas Hollandi võistkonnast (507). Elektri ja diiselmootoriga varustatud Reanult kaalub 8,5 tonni
1 võistkonna (517) juht on invaliid, mitmendat korda Dakaril osalenud Andorralane. Iveco on tehtud käsijuhtimisele ümber, sest juht ise kasutab igapäevaseks liikumiseks ratastooli
Sel aastal ei osale Likino Autobussitehase võistkond. Tšehh Macik (504) sõidab sel aastal Ivecoga. Irvhammstele - ei varasemalt ei osalenud ta lõõtsabussiga.