Sild enam vähem all möödud paigas,peale keevitamist veel korra
üle mööta ja esisilla kallale..
Pidureid ei pea uusi hankima eelkäia poolt juba tehtud,peaaegu
uued..Vaadates neid 35aastat vanu pukse on tänapäeva sakslane
puhas saast,nad oleks 10a veel kest.....[
attachment=63935][
attachment=63936][
attachment=63937][
attachment=63938]
Mersu kuldajast pärit tehnika oli ikka klass omaette.
Päris kuri näeb välja juba
(28-06-2017, 23:38 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]Pidureid ei pea uusi hankima eelkäia poolt juba tehtud,peaaegu
uued..
Renoveeritud sadulad olid vist tõesti...
Täna leidsin veel käigukastiasju, nõrguvad õlilagast puhtaks, siis uurin.
Kas need lahedad tagumised valepidi avanevad uksed ikka avanema mahuvad hüpersuper ratastega?
Mul miski geomeetriat vist tudeerinud kuradike õla peal taaskord midagi vigiseb
Täna sai korraks öhk tagasilda sisse puhutud ,pealt seda selgus
et möningaid asju tuleb veel korrigeerida ntx tagaukse inged paremal
pool söidu asendis kahtlaselt rehvi ligidal..Selle poole inged olid vähe
pahasti löigatud ja mina keevitasin nad omakorda sitasti kokku ..
Löikan veel korra lahti ...
Alumisi kummi puhvreid tuleb kah veidi lühemaks teha[
attachment=64170][
attachment=64171][
attachment=64172][
attachment=64173]
Täna sai asja kallal öldud terve päev, selgus et öhkpadja alumisi kinnitusi
tuleb veidi ümber teha muidu murrab patja liialt,seda tehes laheneb ka
probleem liiga väikse padja ja poolassi vahega...
Parema ratta kalde nurka vaja vähe muuta erinevus 4mm,saab öötsa poldi
auke kohendades saab tehtud ja taga akna raami sain kah valmis..
Puhusin patjadesse öhu sisse,sai aluse peale paika möödetud ja nii kinni
punktitud ,nüüd saab vaikset esiotsa poole liikuda aga enne tuleb veel
möned jublakad tellida ,uued liigendid ja muu..
Sellest Granada esisillast jäävad järgi ainult käändteljed
Poolass sai kah pikemaks tehtud ,ma arvan et nii peaks vastu pidama,
muidugi uuema aja asse oleks lihtsam olnud teha kuna need ei ole läbinisti
karastatud vaid ainult kuulipesad...[
attachment=64402][
attachment=64403][
attachment=64404][
attachment=64405][
attachment=64406][
attachment=64407][
attachment=64408]
(27-07-2017, 00:00 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Tagauksest on kahju.
Jah on küll isegi väga.............
(27-07-2017, 00:00 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Tagauksest on kahju.
Maru kahju jh,oles võind oopis teha inged esi ukse külge,et siis kaks ühes
Ostaks vene aegseid musti numbreid lae polsterdamisks ja vana puukuuri
seinast oleks aastatega päikse käes mustaks pölenud laudu kah tarvis
ukse polstrite tarvis aga neid saab siit kah....
(27-07-2017, 00:34 AM)impreza Kirjutas: [ -> ]Ostaks vene aegseid musti numbreid lae polsterdamisks ja vana puukuuri
seinast oleks aastatega päikse käes mustaks pölenud laudu kah tarvis
ukse polstrite tarvis aga neid saab siit kah....
Musti numbreid on pidevalt osta.ee-s saada. Auto/moto kategoorias otsingusse "number" ja hakkab tulema (
link).
Aga edu masinaga, väga hea näeb välja juba selliselgi kujul!
Mosse nina on tavaliselt veidi lühem
Tagaosa pead ka pikendama, siis hakkavad uksed tööle. Ilmselt on see töömahukas seoses kere osaks muutunud sillatalaga
Ma siin muidugi niisama teoretiseerin, et kuda sa kogemata tekkinud jännist välja pääseksid, tarbimisväärtust konkreetsel autol juurde ei saa. Näitusel punkte? Krtsedateab...
Rattajärgi uksele uus kuju anda ja peaks hea olema või mis?