automoto.ee foorumid

Täisversioon: M401 Diesel rat rod
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
(07-01-2018, 21:32 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]Kuidas kütte kogust suurendasid?? Kas keerasid lihtsalt kruvist peale?

Kruvi peale keeramine tõi endaga kaasa igasuguseid huvitavaid nüansse - kadunud normaalne tühikäik ja külma mootoriga väga madalad pöörded.
Kaks kruvi on mida sellel KSP-l keerama peab.


http://www.superturbodiesel.com/std/show...hp?tid=189

Kui Photobucket poleks ülbeks läindud, saaksid ka pilti näha.

Kõige õigema tulemuse annab kas Myna Diesel või Dieselmeken. Nagu olen aru saanud, siis tegelikult pole elementide vahetus mingi raketiteadus, aga et regulaator paika saada, see on omaette teema.

Tühikäigule on muidugi rohtu - väline ALDA ehk siis süsteem kui boost üleval on, siis laseb suretushoova lahti, et kogu reguleeritud kütus pumbast kätte saada.

Julge oled, siis võid pöördeid ka tõsta Toungue
Soomes Black Smoke Ltd mehed on turbotanud mersu mootoreid alates kutsikast lõpedades päris mootoritega... tasub vb nende projekte uurida... Big Grin

Mina soovitaks sul nendest hiina turbodest eemale hoida. Ma kunagi oma dodge kastikat (5,9 cummins) natuke tjuunisin. Nagu ikka. Algul lihtsalt suurem kõrvits ja siis jäi see algusfööniks ja lisandus teine veel suurem ja siis jäid need ka väikseks jne.... Big Grin 
Siis sai päris palju USA selle ala foorumis istutud. Ja seal suured poisid tegid loomkatseid hiinakatega. Noh nii enda lõbuks ja üldise harimise nimel. Tulemused olid suht masendavad. Nii saadi küll jah,et võeti hunnik hiinakaid ja pandi siis üks kokku. Aga ka siis suutsid hiinakad mingite probleemidega üllatada. Üks mis mäletan oli näiteks see,et kui kuumaks läks paindus turbo korpus nii ebasobivalt,et tiivikust olid pilpad järgi.  Vaata mõne auto pealt sobilik ja vajadusel rem.komplekt sisse.
Käin mingi päev rekka lammutusest läbi seal neid körvitsaid oli terve riiul täis Big Grin
Vanad veoauto turbod on ajast ja arust, aga kestavad. Samas väga suuri pole mõtet uurida, ala HX50 ja ülespoole. Ise alustaks HX40 vms.

Mitte nii tavaliselt kasutatav turbo...
https://www.youtube.com/watch?v=QwIm93biIQg
Ma kasutasin oma mehaanilise pumbaga cumminsil muutuva geomeetriaga holset fööni. Ehk siis elektroonika asemel sai pandud väike õhusilnder geomeetriat avama ja sulgema. Oh neid aegu.
https://www.youtube.com/watch?v=RACexbazjCA
Seal paistab see pisike silinder torude vahelt.
(07-01-2018, 22:38 PM)canyondrift Kirjutas: [ -> ]Vanad veoauto turbod on ajast ja arust, aga kestavad. Samas väga suuri pole mõtet uurida, ala HX50 ja ülespoole. Ise alustaks HX40 vms.

Mitte nii tavaliselt kasutatav turbo...
https://www.youtube.com/watch?v=QwIm93biIQg

No see HX50 peaks hea küll olema..Ei hakka selle Izuzu turboga jamama,seal veel see vtg kah sees.
Jöle fekaal tunne on kui oled teinud suure töö ja seda teravat elamust ei tule piisavalt,pärast tervet
sistemit uuesti teha ei taha.Pump ja pihustid tulebki saata Svenssonisse ega kövemat tegijat pole
kah vist eriti ja see hind mis netis välja hüütud pole just eriti tappev Wink
Ooda nyt vähe, mismõttes ei saa itleritemaal Smile meh pumpa para(e)ndada? Koduhoovi auto pealegi.
(08-01-2018, 01:18 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Ooda nyt vähe, mismõttes ei saa itleritemaal Smile meh pumpa para(e)ndada? Koduhoovi auto pealegi.

No töesti ei saa itlerid pole sellistest disla projektidest kuulnud kah Sad
Itlerite juures saab ainult niipalju kui kui kruvidest peale keerata ja pihustid
parajaks teha....Inglased kah oma superpumbad Svensonis enamuses  teind...
(08-01-2018, 01:39 AM)impreza Kirjutas: [ -> ]
(08-01-2018, 01:18 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Ooda nyt vähe, mismõttes ei saa itleritemaal Smile meh pumpa para(e)ndada? Koduhoovi auto pealegi.

No töesti ei saa itlerid pole sellistest disla projektidest kuulnud kah Sad
Itlerite juures saab ainult niipalju kui kui kruvidest peale keerata ja pihustid
parajaks teha....Inglased kah oma superpumbad Svensonis enamuses  teind...
Saada punktipealt , mida vajad (mõõdud jne.) Ehk svenssoni poisid aitavad.Küsida tasub alati .See raha ei küsi. SmileSamas küssa ,Kas Sul vajalikud uued jupid ,või mingid asjad vajavad nn.ümbertegemist ,ehk siis mingid saatmise read.
Kütusetaset jälgi läbipaistva vooliku abil.
HX50 jääb sulle vist veoautolt tulnuna tibake suureks. Palju oleneb mis kojaga turbo on. Kui on suur koda,siis pole sul alguses mitte essugi peale paksu musta suitsu. Lõpus ilmselt läheb päris lõbusaks. Enne kui pumba swenssonitele saadad,pead olema oma fööni välja valinud,sest nad tahavad infot. Ja tegelt on väga soovitav nendega ka turbo osas konsulteerida. Ma olen nendega suhelnud kunagi cumminsi rivipumba tjuunimise osas ja saanud ka sõitta nende poolt kokku pandud (turbo/pump/pihustid) komplektiga OM606-ga. See oli nii öelda tänavale tehtud ja põhimõtteliselt suitsuvaba. Sõittes oli aga näol kogu aeg selline imelik irwe Big Grin
(08-01-2018, 09:46 AM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]HX50 jääb sulle vist veoautolt tulnuna tibake suureks. Palju oleneb mis kojaga turbo on. Kui on suur koda,siis pole sul alguses mitte essugi peale paksu musta suitsu. Lõpus ilmselt läheb päris lõbusaks. Enne kui pumba swenssonitele saadad,pead olema oma fööni välja valinud,sest nad tahavad infot. Ja tegelt on väga soovitav nendega ka turbo osas konsulteerida. Ma olen nendega suhelnud kunagi cumminsi rivipumba tjuunimise osas ja saanud ka sõitta nende poolt kokku pandud (turbo/pump/pihustid) komplektiga OM606-ga. See oli nii öelda tänavale tehtud ja põhimõtteliselt suitsuvaba. Sõittes oli aga näol kogu aeg selline imelik irwe Big Grin

Nii peab tegema jah.Ei ole mötet teha omapeaga asja millest tegelikult essugi tea Sad
Selle irweni näol on veel pikk tee.....
Arvesta, et OM617 on 3liitrine kaheklapilise peaga raske mootor. See tähendab, et ülemõõduline föön võib niigi flegmaatilise loomuga pada veel uimasemalt ärkama meelitada. Tõsi, kui kord rõhu üles saad, ega siis veovõllid kaua kesta Toungue
Võin omast kogemusest kinnitada,et tee sinna irweni on pikk ja piinarikas,aga igat sekundit hiljem väärt Cool
Need hetked ja üllatunud/mõistmatud ilmed inimeste nägudelt on hindamatud Big Grin
Dodge eluskaal on ligi 3000kg ja rehvid 35" ning parim milleni jõudsin oli 4wd ja üles boostitud turbotega 5,5sekundit 0-100km/h ja 1,6km distantsil 226km/h (33" rehviga millel sobilik kiirusindeks)
Sorry OT.

Jõudu ehitamisel. See on super projekt.
Armatuuri kellad sain jenkistanist kätte ja näe imet tolli ei tahetudki Wink
Seal karbis ka see kütte taseme andur,saab homme paagi valmis ehk....
Just lõpetan ühte 606 projekti. Pump on siin tehtud, Võsa poolt mainitud Andrei kaudu. Täpsustuseks ütlen, et ta ise ei tee ega näpi neid, vahendab. Auto läheb tänavale, seega on kaalikas tavaline ja kone suitsuvaba. Hiljuti sai üks sakslane valmis ka progetava aju 606'le, seega ei pea isegi pumpa enam mehhaaniliseks tegema. Ma ei viitsi momendil linki otsida, kui kellelgi huvi säilib siis homme otsin. Hind oli odavam kui pumba ümber tegemine.
Mul ka üks OM606 pulkadena ootamas kokkuladumist. Samuti tänavale, seega turboks läheb GT30 ning hetkel samuti olen elektroonilise pumba ja proge aju koosluse suunitlusega (https://controls.is/shop/dsl1). Kuigi kui siit suuremat jõudu välja võtta, siis tuleks siiski plunserid välja vahetada. Originaalidega (6 mm) peaks ligikaudu saama 240-300hp(oleneb seadistusest, dünost ja meeste jutust )
Seda aju saab kasutada ka OM605 peal
(08-01-2018, 21:36 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]Armatuuri kellad sain jenkistanist kätte ja näe imet tolli ei tahetudki Wink
Seal karbis ka see kütte taseme andur,saab homme paagi valmis ehk....

Sai nagu omaette räägitud ,aga laiale publikule ,mis tärmin ,või üritus oleks presentatsiooniks.Kas sel aastal, jne. Rolleyes.Võibolla küssa varajane ,aga lõpp paistab ikka lähedal olema .Arvestades Sinu töötempot. Rolleyes
(09-01-2018, 22:14 PM)linnuke Kirjutas: [ -> ]
(08-01-2018, 21:36 PM)impreza Kirjutas: [ -> ]Armatuuri kellad sain jenkistanist kätte ja näe imet tolli ei tahetudki Wink
Seal karbis ka see kütte taseme andur,saab homme paagi valmis ehk....

Sai nagu omaette räägitud ,aga laiale publikule ,mis tärmin ,või üritus oleks presentatsiooniks.Kas sel aastal, jne. Rolleyes.Võibolla küssa varajane ,aga lõpp paistab ikka lähedal olema .Arvestades Sinu töötempot. Rolleyes

No mingeid konkreetseid termineid ei tahaks siin välja karjuda,kuigi iga päev saab midagi
tehtud ei jää tegemist vajavaid asju vähemaks...Ja nüüd seoses sellega et konest tahaks kah
ikkagi köik vöimaliku kätte saada ei tule see valmis saamise päev mitte ligemale Sad
See aasta tahaks kindlasti mingist üritusest osa vötta.........
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26