Izh 56 -
torms - 03-01-2009
Vanaisa käest saadud siis izh 56, seisnud kõva 10 aastat kuuris ja nüüd minu käe läbi saab seda natuke nokitsetud, algul oli ta selline:
siis sai veel natuke nokitsetud:
ajutiselt natuke värvi peale:
ja nüüd sai asi natuke tõsisemalt kätte võetud, pildilt on puudu veel esihark ja kiik ja jalg.
RE: Izh 56 -
torms - 04-01-2009
hetke seis siis selline järgmine nädal saab juba kõvasti juurde ehitada
RE: Izh 56 -
kopraonu - 04-01-2009
Kas plaan on originaal teha või lihtsalt korrastada?
RE: Izh 56 -
torms - 04-01-2009
no juba värvitooni järgi näha et lihtsalt korrastamine
RE: Izh 56 -
kopraonu - 05-01-2009
läks meelest küsida, et mis aastast masin on vaadates esimesi pilte pakuks 1961/62.a!
RE: Izh 56 -
torms - 05-01-2009
1961 on jah, vene dokid on olemas ja isegi originaal raamat on alles,korv seisab ka kuuri all aga seda vist nii pea ette ei võta
RE: Izh 56 -
mrt36 - 05-01-2009
Tubli!
Ise sain ka vanaisa käest samamoodi Iþ-56e ja alguses veidi söitsin. Siis vötsin lahti, liivapritsi ja siis jäi seisma. Aga nüüd on asi ka nii kaugel, et rattad alla ja tiirule
Edu!
RE: Izh 56 -
torms - 16-01-2009
RE: Izh 56 -
torms - 18-01-2009
RE: Izh 56 -
torms - 29-01-2009
selline ta siis umbes jääb, sädet ei ole ja süütelukku ja spidokas külge, esimene iste ka vahetada, gaasitross ja piduritross sai ostetud täna aga lühikeseks jäid
RE: Izh 56 -
torms - 13-04-2009
kellegil täpset õpetust või pilte vms on kuidas süüdet õigeks saada, nimelt vänta andes tegi ainult meeletu paugu
RE: Izh 56 -
veix__ - 13-04-2009
Päris vinge vana pill.
Täpset juhendit ei tea, aga eks asi käib põhimõtteliselt nii, nagu ikka kontaktidega süüte puhul. Kõigepealt kontaktivahe paika, mul hetkel raamatut ei ole, aga u. 0,35-0,4 mm tavaliselt peaks olema (sel hetkel kui kontaktid avatud on). Nüüd küünal maha ja aeglaselt vänvõlli õiges suunas keerates (ehk on geneka pool otsas mingi polt, mida saad võtmega keerata või siis paned tagumine ratas õhus seisma ja viimane käik sisse ning keerad tagumisest rattast) üritad leida selle hetke kui kontaktid hakkavad lahti minema. Küünlaaugust mingi pulgaga mõõdad, see hetk peaks olema u. 3,5 mm enne kolvi jõudmist ülemisse surnud seisu. Kontaktide avanemise hetke peaks saama reguleerida kontaktide plaadi pööramisega (pole IÞ-56-l näinud seda asja, aga põhimõtteliselt nii). Kontaktide avanemise hetke pole väga lihtne silmaga märgata, aga enam-vähem saab. Täpsema tulemuse saab kui teha mingi väikese pirniga vooluring läbi kontaktide, et kui kontaktid koos on, siis pirn põleb ja kui lahti lähevad, siis kustub.
Kontaktide vahet saad mõõta lehtkaliibriga (kui ei ole olemas, siis saab tööriistapoest osta). Küünla elektroodide vahet saab ka sellega mõõta, ma täpselt selle IÞ-i kohta ei tea, aga ehk väga mööda ei pane kui ütlen, et üldiselt kusagil 0,6 mm peaks olema
RE: Izh 56 -
torms - 14-04-2009
tundub päris keeruline, aga eks ma ürita kuidagi hakkama saada
RE: Izh 56 -
indrek - 14-04-2009
Rasket pole midagi, kuid täpset kätt on vaja.
Palu "Piibel", lk. 418-420: puust ja punaselt.
RE: Izh 56 -
valdo - 14-04-2009
(14-04-2009, 12:04 PM)indrek Kirjutas: Rasket pole midagi, kuid täpset kätt on vaja.
Palu "Piibel", lk. 418-420: puust ja punaselt.
Õnneks on see asi, mida saab proovida uuesti ja uuesti ja uuesti... Kruvikeermed nii kiiresti ära ei kulu
Vrd seda nt täpset kätt nõudvate värvikaunistuste (triibud, mustrid) pealemaalimistööga, kus eksida ei tohi...
RE: Izh 56 -
torms - 14-04-2009
mul on mõtekas silindri pea maha võtta kuna küünal on suht küljepeal, ma ei usu et sealt mingit varrast sisse ajab
RE: Izh 56 -
indrek - 14-04-2009
(14-04-2009, 13:48 PM)torms Kirjutas: mul on mõtekas silindri pea maha võtta kuna küünal on suht küljepeal, ma ei usu et sealt mingit varrast sisse ajab
Pole vaja.
Originaalis on muidugi ette nähtud spetsiaalne gradueeritud abinõu, mis küünla asemele keeratakse, kuid praktika näitab, et sobiva pulga (kus soovitavalt juba märked/jooned peal on) küünlaavast kaldu sissepanemine toimib samuti hästi.
Pealegi, eks Sa isegi ilmselt jõuad varsti tõdemuseni, et iga süütenurga kontrolli jaoks ei viitsi keegi silindrikaant lahti kruvida
RE: Izh 56 -
torms - 08-05-2009
masinat käivitades selgus et ei lae akut, mina ei oska kuskilt viga ka otsida
RE: Izh 56 -
torms - 08-05-2009
http://img156.imageshack.us/img156/4553/dsc0955.jpg
nr 1 läheb- Я (pinge regulaatorile)
nr2 läheb- Ш
nr 3 läheb- M
nr 4 läheb- süütepoole miinus otsale.
Peaks ju õige olema
Voolujuhe läheb pingeregulaatori Б-le
RE: Izh 56 -
Avo - 08-05-2009
Esmapilgul tunduvad ühendused olevat õiged. Kui ratas pikka aega seisnud, siis võimalik, et generaatori ikkest on hajunud ülesergutumiseks vajalik jääkmagnet. Tegutse järgmiselt:
1. pane peale korralikult täislaetud aku
2. võta pealt ära relee-regulaatori kaas.
3. vajuta sõrmega ca. 3...5 sekundiks kokku tagasivoolurelee kontakt (see relee, millel on normaalselt avatud kontakt ja asub klemmi Б juures).
4. käivita
Suure tõenäosusega peaks hakkama laadima. Kui ei hakka, kontrolli harjade ja ankru kollektori seiukorda (üks sagedasemaid rikkeid).