automoto.ee foorumid
Tuvastada puukodaratega veljed - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Varia (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Foorum: Identifitseerimine (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=87)
+--- Teema: Tuvastada puukodaratega veljed (/showthread.php?tid=51346)

Lehed: 1 2


Tuvastada puukodaratega veljed - Habu - 28-02-2015

Jälle targemate abi vaja.
Mis masinale täpselt kuulus?
Velje laius ca 10cm ja läbimööt 66,5cm


[Pilt: DSCF2917-vi.jpg]
[Pilt: DSCF2910-vi.jpg]
[Pilt: DSCF2911-vi.jpg]
[Pilt: DSCF2916-vi.jpg]
[Pilt: DSCF2912-vi.jpg]


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - Raudpats - 28-02-2015

Ventiilipost on velje küljes? Tubeless ?


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - Habu - 28-02-2015

Tundub nii.
Üks udune pilt ka ventiili teiselt poolt
[Pilt: DSCF3109-vi.jpg]


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - linnuke - 01-03-2015

Ja meie seltskond nägi Tubelessi 1-st korda 83-dal.Siin aga lausa puitkodaratega...... Rolleyes


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - Talupoeg taluja - 01-03-2015

Naljamehed....
Tegu tavalise ventiilipostiga mis on jäänud lihtsalt auku kinni.


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - Habu - 01-03-2015

Hahaha ega ma ka tea Smile
Kunagi koolis räägiti seda ka et drusba oli maailma esimene metsasaag ja et kolhoosi tehti juba alates kiviajast, rumal laps kohe uskusinSmile


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - kopraonu - 01-03-2015

Tõesti naljamehed, tegu on rantmantel rehvi jaoks mõeldud velgedega. Ilmselt 1920datest,kuid mis auto oma ei julge pakkuda.Kuna sarnase ehitusega velgi oli paljudel kasutuses alustades Fordiga ja lõpetades Chevroletiga.


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - Talupoeg taluja - 01-03-2015

(01-03-2015, 18:15 PM)MAZ Kirjutas:  Tõesti naljamehed, tegu on rantmantel rehvi jaoks mõeldud velgedega. Ilmselt 1920datest,kuid mis auto oma ei julge pakkuda.Kuna sarnase ehitusega velgi oli paljudel kasutuses alustades Fordiga ja lõpetades Chevroletiga.

Pakun,et võib olla ka enne 20-ndaid pärit autolt.


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - Habu - 01-03-2015

Mina näen igatahes selliseid esimest korda.
Läksin kahuri rattaid tooma aga sellised sain.
Ilusad asjad aga samas vaja pole.
Müügiks pole aga kui keegi tunneb et tal on järgmised rattad üle siis võime ratastega vahetust teha.
Mina saan need mis minul puudu ja keegi saab omale asjad mis auto alla passivad.

Vaja oleks kaks 12 kodaraga saksa kahuri puuratast, täpset läbimõõtu hetkel õelda ei oska aga kindlasti mitte üle 80cm.
Neid niikuinii suuremate kaarikute, kahurite ja supiköökide ratastega sassi ajada ei saa, kui ratas ikka rinnuni siis kindlalt vale asi.

[Pilt: leGebIG18_003-vi.jpg]
[Pilt: ig18_03-vi.jpg]
Või siis kaks pak-38 ratast
[Pilt: 5cm_pak38_160_of_203-vi.jpg]
Või siis üks Lefh 18 ratas, korralik ja kummiga
[Pilt: g10g18-vi.jpg]
[Pilt: DSCF1589-vi.jpg?1425224404]
[Pilt: DSCF1588-vi.jpg?1425224406]


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - kopraonu - 01-03-2015

Peaks alustama ehk sellest,mis puust need kodarav võivad tehtud olla?


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - Habu - 01-03-2015

Tõenäoliselt mingi tamm või pöök.
Pigem viimane.


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - zxr - 03-03-2015

Kas  Ford T ei või olla? ?


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - Talupoeg taluja - 03-03-2015

(03-03-2015, 17:42 PM)zxr Kirjutas:  Kas  Ford T ei või olla? ?

Kindlasti mitte.


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - aavu - 03-03-2015

http://ww2history.ru/artvermaht
Немецкая легкая полевая гаубица 10,5 cm leFH 18M(leichte Feldhaubitze
Võibolla see.


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - linnuke - 03-03-2015

(01-03-2015, 18:07 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Naljamehed....
Tegu tavalise ventiilipostiga mis on jäänud lihtsalt auku kinni.

OK Kasutasin ikkagi tsitaati.
Tundub olema ikkagi liiga ilus,et olla mingi lohvist rebitud jäänus.
Lohvidel oli ikka 5-6 sm .diameetriga lapp all,ja seegi nn.sujuvalt.Nii ei rebiks kuidagi ära.


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - Talupoeg taluja - 03-03-2015

(03-03-2015, 21:01 PM)linnuke Kirjutas:  
(01-03-2015, 18:07 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Naljamehed....
Tegu tavalise ventiilipostiga mis on jäänud lihtsalt auku kinni.

OK Kasutan ikkagi tsitaati.
Tundub olema ikkagi liiga ilus,et olla mingi lohvist rebitud jäänus.

No ei väsi kordamast,et tegu on rantmantliga veljega ja selle puhul kasutati ikka õhukummi. Ventiilipost käis siis õhukummi külge mutriga. Mingi ime,et see ventiilipost siis sinna veljeauku kinni jäi. Ja eks see lohv siis pudenes aja jooksul sealt posti ümbert minema....


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - indreksirk - 04-03-2015

Siserehvita ratta õhkupidavaks saamine on tänapäevagi võimaluste juures keeruline. 100 aastat tagasi tehti alles esimesi samme, et üldse õhuga täidetud rehve kasutada. Tehnoloogia ei olnud veel arenenud. Siserehvi ventiil suruti läbi rehvis oleva augu otsapidi rehvi sisse ning tihendati keerates selle mutriga kinni. Selleks, et siserehvi ventiil ei kaoks ratta sisse, vaid oleks ka tühjenenud rehviga kättesaadav, kinnitati ventiil sarnase mutriga ka velje külge. Kuna kummi eluiga ja vastupidavus on raua omast lühem ning katkine rehv oli lihtsam tõmmata puruks, siis jäigi ventiil uhkes üksinduses velje külge. Lisan kaks pilti, mis küll jalgratta siserehvist, kuid põhimõte on sama. 

Vabandan, et teemast mööda. Rataste päritolu kohta ei oska täiendavat midagi arvata. 
[attachment=52604] [attachment=52605]


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - samodelkin - 04-03-2015

(03-03-2015, 18:05 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(03-03-2015, 17:42 PM)zxr Kirjutas:  Kas  Ford T ei või olla? ?

Kindlasti mitte.

Miks mitte?


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - Talupoeg taluja - 04-03-2015

(04-03-2015, 16:11 PM)samodelkin Kirjutas:  
(03-03-2015, 18:05 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(03-03-2015, 17:42 PM)zxr Kirjutas:  Kas  Ford T ei või olla? ?

Kindlasti mitte.

Miks mitte?

No ei ole. On sarnane küll aga samas hoopis teistsugune.


RE: Tuvastada puukodaratega veljed - indreksirk - 04-03-2015

(04-03-2015, 16:25 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(04-03-2015, 16:11 PM)samodelkin Kirjutas:  
(03-03-2015, 18:05 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(03-03-2015, 17:42 PM)zxr Kirjutas:  Kas  Ford T ei või olla? ?

Kindlasti mitte.

Miks mitte?

No ei ole. On sarnane küll aga samas hoopis teistsugune.
Ksf! Talupoeg Taluja on juhtumisi ise valmis ehitanud veoauto Ford TT, mistõttu tema vastuse ümberlükkamiseks on vaja palju rohkemat, kui mingit kaugeltvaates tehtud fotot autost. Eestis olevatest Ford T autodest on kaks tükki Virtuaalses Vanatehnikamuuseumis ja nende rattaid vaadates on selge erinevus näha.