Tuvastada puukodaratega veljed
#1

Jälle targemate abi vaja.
Mis masinale täpselt kuulus?
Velje laius ca 10cm ja läbimööt 66,5cm


[Pilt: DSCF2917-vi.jpg]
[Pilt: DSCF2910-vi.jpg]
[Pilt: DSCF2911-vi.jpg]
[Pilt: DSCF2916-vi.jpg]
[Pilt: DSCF2912-vi.jpg]
Vasta
#2

Ventiilipost on velje küljes? Tubeless ?
Vasta
#3

Tundub nii.
Üks udune pilt ka ventiili teiselt poolt
[Pilt: DSCF3109-vi.jpg]
Vasta
#4

Ja meie seltskond nägi Tubelessi 1-st korda 83-dal.Siin aga lausa puitkodaratega...... Rolleyes
Vasta
#5

Naljamehed....
Tegu tavalise ventiilipostiga mis on jäänud lihtsalt auku kinni.
Vasta
#6

Hahaha ega ma ka tea Smile
Kunagi koolis räägiti seda ka et drusba oli maailma esimene metsasaag ja et kolhoosi tehti juba alates kiviajast, rumal laps kohe uskusinSmile
Vasta
#7

Tõesti naljamehed, tegu on rantmantel rehvi jaoks mõeldud velgedega. Ilmselt 1920datest,kuid mis auto oma ei julge pakkuda.Kuna sarnase ehitusega velgi oli paljudel kasutuses alustades Fordiga ja lõpetades Chevroletiga.


Vasta
#8

(01-03-2015, 18:15 PM)MAZ Kirjutas:  Tõesti naljamehed, tegu on rantmantel rehvi jaoks mõeldud velgedega. Ilmselt 1920datest,kuid mis auto oma ei julge pakkuda.Kuna sarnase ehitusega velgi oli paljudel kasutuses alustades Fordiga ja lõpetades Chevroletiga.

Pakun,et võib olla ka enne 20-ndaid pärit autolt.
Vasta
#9

Mina näen igatahes selliseid esimest korda.
Läksin kahuri rattaid tooma aga sellised sain.
Ilusad asjad aga samas vaja pole.
Müügiks pole aga kui keegi tunneb et tal on järgmised rattad üle siis võime ratastega vahetust teha.
Mina saan need mis minul puudu ja keegi saab omale asjad mis auto alla passivad.

Vaja oleks kaks 12 kodaraga saksa kahuri puuratast, täpset läbimõõtu hetkel õelda ei oska aga kindlasti mitte üle 80cm.
Neid niikuinii suuremate kaarikute, kahurite ja supiköökide ratastega sassi ajada ei saa, kui ratas ikka rinnuni siis kindlalt vale asi.

[Pilt: leGebIG18_003-vi.jpg]
[Pilt: ig18_03-vi.jpg]
Või siis kaks pak-38 ratast
[Pilt: 5cm_pak38_160_of_203-vi.jpg]
Või siis üks Lefh 18 ratas, korralik ja kummiga
[Pilt: g10g18-vi.jpg]
[Pilt: DSCF1589-vi.jpg?1425224404]
[Pilt: DSCF1588-vi.jpg?1425224406]
Vasta
#10

Peaks alustama ehk sellest,mis puust need kodarav võivad tehtud olla?


Vasta
#11

Tõenäoliselt mingi tamm või pöök.
Pigem viimane.
Vasta
#12

Kas  Ford T ei või olla? ?

O: Norton model 18 1938 vl. porilauad,pakkuda vöib ka muid pre-war inglise tsiklite juppe
Vasta
#13

(03-03-2015, 17:42 PM)zxr Kirjutas:  Kas  Ford T ei või olla? ?

Kindlasti mitte.
Vasta
#14

http://ww2history.ru/artvermaht
Немецкая легкая полевая гаубица 10,5 cm leFH 18M(leichte Feldhaubitze
Võibolla see.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#15

(01-03-2015, 18:07 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Naljamehed....
Tegu tavalise ventiilipostiga mis on jäänud lihtsalt auku kinni.

OK Kasutasin ikkagi tsitaati.
Tundub olema ikkagi liiga ilus,et olla mingi lohvist rebitud jäänus.
Lohvidel oli ikka 5-6 sm .diameetriga lapp all,ja seegi nn.sujuvalt.Nii ei rebiks kuidagi ära.
Vasta
#16

(03-03-2015, 21:01 PM)linnuke Kirjutas:  
(01-03-2015, 18:07 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Naljamehed....
Tegu tavalise ventiilipostiga mis on jäänud lihtsalt auku kinni.

OK Kasutan ikkagi tsitaati.
Tundub olema ikkagi liiga ilus,et olla mingi lohvist rebitud jäänus.

No ei väsi kordamast,et tegu on rantmantliga veljega ja selle puhul kasutati ikka õhukummi. Ventiilipost käis siis õhukummi külge mutriga. Mingi ime,et see ventiilipost siis sinna veljeauku kinni jäi. Ja eks see lohv siis pudenes aja jooksul sealt posti ümbert minema....
Vasta
#17

Siserehvita ratta õhkupidavaks saamine on tänapäevagi võimaluste juures keeruline. 100 aastat tagasi tehti alles esimesi samme, et üldse õhuga täidetud rehve kasutada. Tehnoloogia ei olnud veel arenenud. Siserehvi ventiil suruti läbi rehvis oleva augu otsapidi rehvi sisse ning tihendati keerates selle mutriga kinni. Selleks, et siserehvi ventiil ei kaoks ratta sisse, vaid oleks ka tühjenenud rehviga kättesaadav, kinnitati ventiil sarnase mutriga ka velje külge. Kuna kummi eluiga ja vastupidavus on raua omast lühem ning katkine rehv oli lihtsam tõmmata puruks, siis jäigi ventiil uhkes üksinduses velje külge. Lisan kaks pilti, mis küll jalgratta siserehvist, kuid põhimõte on sama. 

Vabandan, et teemast mööda. Rataste päritolu kohta ei oska täiendavat midagi arvata. 
         
Vasta
#18

(03-03-2015, 18:05 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(03-03-2015, 17:42 PM)zxr Kirjutas:  Kas  Ford T ei või olla? ?

Kindlasti mitte.

Miks mitte?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#19

(04-03-2015, 16:11 PM)samodelkin Kirjutas:  
(03-03-2015, 18:05 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(03-03-2015, 17:42 PM)zxr Kirjutas:  Kas  Ford T ei või olla? ?

Kindlasti mitte.

Miks mitte?

No ei ole. On sarnane küll aga samas hoopis teistsugune.
Vasta
#20

(04-03-2015, 16:25 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(04-03-2015, 16:11 PM)samodelkin Kirjutas:  
(03-03-2015, 18:05 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(03-03-2015, 17:42 PM)zxr Kirjutas:  Kas  Ford T ei või olla? ?

Kindlasti mitte.

Miks mitte?

No ei ole. On sarnane küll aga samas hoopis teistsugune.
Ksf! Talupoeg Taluja on juhtumisi ise valmis ehitanud veoauto Ford TT, mistõttu tema vastuse ümberlükkamiseks on vaja palju rohkemat, kui mingit kaugeltvaates tehtud fotot autost. Eestis olevatest Ford T autodest on kaks tükki Virtuaalses Vanatehnikamuuseumis ja nende rattaid vaadates on selge erinevus näha. 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne