automoto.ee foorumid
nullüks - Printerisõbralik versioon

+- automoto.ee foorumid (https://forum.automoto.ee)
+-- Foorum: Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=108)
+--- Foorum: Vanatehnika Projektipäevikud (https://forum.automoto.ee/forumdisplay.php?fid=31)
+--- Teema: nullüks (/showthread.php?tid=59353)



nullüks - PTC - 04-12-2017

Tere, 
Täitsa uus siin. Selline tegevus juhtus kätte - ülesanne iseenesest lihtne. Võtta algusaegade null üks molekulideks ja panna uuesti kokku nii et nagu uus saaks. Hetkel siis käib algosadeks lammutamine. 
[attachment=66803]
[attachment=66801]
[attachment=66802]
Tolle alumise pildi kohta paar küsimust:
- kas see põrandavärvi moodi pruun värvus on tavaline krunt või midagi muud - mõnes kohas tunne et pintsliga peale kantud
- pildi üleval poolt on paar polti millele on nagu läbi mingi augu musta spreid peale lastud - kas see on ka miski originaalist või on hilisem tjuuning?
PS - olen vaadanud siinseid projekte ja kasutaja Berg oma on jätnud kustumatu mulje - et kuidas nii hästi saab.


RE: nullüks - ZIL 131 - 09-12-2017

See pruun on omalooming. Musta värviga plätserdati nii püstoliga kui ka pintsliga kohti kust võis kere hele värv häirivalt näha jääda. Kas katuseääreliiste ei julge ära võtta? See käib nii:
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/lad_5_kaiguline_k__kast?oid=3509596#Foto0112


RE: nullüks - PTC - 10-12-2017

Tänud. Liistu osas oli lihtsalt mõte enne veidi seda poleerida. Kere küljes lihtsam.


RE: nullüks - PTC - 12-12-2017

Autot jääb üha vähemaks ja vähemaks
[attachment=67011]
Ja peale pesu 
[attachment=67012]
Mõnda VAZ ehituse postitust jälgides olen aru saand et põhi kaeti järgmiselt - krunt - mastiks? - värv. 
Siin aga punane krunt - kohati mingi pigitaoline ollus millel jällegi punane krunt.


RE: nullüks - urmet48 - 12-12-2017

Ära sa seda kopika kere väga paljaks koori. hiljem võib probleeme tekkida. seal juba poritiibade eraldamisega võib kere läbipaine tekkida Wink


RE: nullüks - PTC - 12-12-2017

hm. kustkohast see kere siis läbi vajub. teab mõned ajutised tugevdused keevitada.


RE: nullüks - Marko - 12-12-2017

Vaata ksf Formika restaureerimisteemades pilte! Seal mitmes kohas näha kere sisse ehitatud ajutisi tugevdusi, mis allesjäänut mõõdus hoiavad. Mida rohkem ja mida ruumilisem, seda parem.


RE: nullüks - ryan - 13-12-2017

Mõtlen siin , et mis nüüdisaja inimestel hakkas , et kõik kopkast taastama kipuvad ?
Meil omal ajal oli ka siks 033 , õppisin sellega sõitma (peale igasuguseid traktoreid) .
Oli lahe , aga praegu mõelda , et ostaks hobi korras selle , siis ilmselt mitte .
Protsessi üldiselt naudin , eriti pealt vaatamist Big Grin


RE: nullüks - stretch - 13-12-2017

Julgeks väita, et niikaua kui karbid ja poolraamid küljes ning tühjal kerel olematu koormus, ei vaju seal niisama midagi läbi.
Viimaselt postitajalt küsiks, et millised KÕIK? Ei ütleks, et viimasel ajal justnimelt kopika ja justnimelt taastamist liiga palju ette juhtunud oleks. Tõsi, Ladaklubi foorumis paar teemat on, aga neist ühes nähtavat kandekonstruktsioonide asendamist 3-4 mm seinapaksuse nelikantprofiiliga on natuke raske "taastamiseks" nimetada.


RE: nullüks - PTC - 04-01-2018

Kuna päkapikud pole vahepeal viitsinud midagi teha - tuleb siis ikka ise. Sai uksel plekk maha võetud - sisemine osa paistab täitsa kasutatav. 
[attachment=67445]
Uksenurk paistab olevat joodetud (samuti tagatiibade nurgad - kohad mis tagumise katusepostiga kokku saavad) - kas see materjal võiks messing olla?
[attachment=67446]
Uue pleki pealepanekul - sai tuubist vaadatud - pannakse ka liimi vahele. St võiks seda samuti teha. On seal veel mingeid konkse mida peaks arvesse võtma?


RE: nullüks - iisak - 04-01-2018

(04-01-2018, 12:27 PM)PTC Kirjutas:  Kuna päkapikud pole vahepeal viitsinud midagi teha - tuleb siis ikka ise. Sai uksel plekk maha võetud - sisemine osa paistab täitsa kasutatav. 

Uksenurk paistab olevat joodetud (samuti tagatiibade nurgad - kohad mis tagumise katusepostiga kokku saavad) - kas see materjal võiks messing olla?

Uue pleki pealepanekul - sai tuubist vaadatud - pannakse ka liimi vahele. St võiks seda samuti teha. On seal veel mingeid konkse mida peaks arvesse võtma?

Sul on eest ja tagant tiivad maha lõigatud. Mille järgi ukseviiki paika ajad? 
Vaevalt see varuosaplekk liiga kvaliteetne kätte sattus ja hästi istub.


RE: nullüks - nymmik - 05-01-2018

(04-01-2018, 19:35 PM)iisak Kirjutas:  
(04-01-2018, 12:27 PM)PTC Kirjutas:  Kuna päkapikud pole vahepeal viitsinud midagi teha - tuleb siis ikka ise. Sai uksel plekk maha võetud - sisemine osa paistab täitsa kasutatav. 

Uksenurk paistab olevat joodetud (samuti tagatiibade nurgad - kohad mis tagumise katusepostiga kokku saavad) - kas see materjal võiks messing olla?

Uue pleki pealepanekul - sai tuubist vaadatud - pannakse ka liimi vahele. St võiks seda samuti teha. On seal veel mingeid konkse mida peaks arvesse võtma?

Sul on eest ja tagant tiivad maha lõigatud. Mille järgi ukseviiki paika ajad? 
Vaevalt see varuosaplekk liiga kvaliteetne kätte sattus ja hästi istub.

Poritiivad ei ole ühelgi autol kandev osa, et nende eemaldamisega ei vaju läbi midagi, loll jutt. Kui vajub siis ära tuleb kere minema visata ja parem hankida. 
Tugevdusi on vaja lisada kui uksekarbid ja vahelehed maha lõigatakse või suurem osa põrandat.

Aga ukseplekkidega hea märkus, et ennem, oleks ka tiivad vaja vähemasti kruvidega kere külge pookida, et saaksid sättida. Need B-osad on väga suurte kõrvale-kalletega teinekord. Isiklikult olen ühe uksepleki minema visanud, kuna oli suurem kui ukseava ja voldid olid vales kohas.


RE: nullüks - Taaviw126 - 05-01-2018

Ma arvan et hr. Iisak pidas silmas seda et enam pole millegi järgi tiibasid paika panna. Pärast võib juhtuda et uksed ei mahu vahele ära või ei klapi külg kuidagi teistmoodi. Ei jookse viigid kokku jne.


RE: nullüks - iisak - 05-01-2018

Tegelikult on mõlemad variandid õiged.