nullüks
#1
Tere, 
Täitsa uus siin. Selline tegevus juhtus kätte - ülesanne iseenesest lihtne. Võtta algusaegade null üks molekulideks ja panna uuesti kokku nii et nagu uus saaks. Hetkel siis käib algosadeks lammutamine. 
   
   
   
Tolle alumise pildi kohta paar küsimust:
- kas see põrandavärvi moodi pruun värvus on tavaline krunt või midagi muud - mõnes kohas tunne et pintsliga peale kantud
- pildi üleval poolt on paar polti millele on nagu läbi mingi augu musta spreid peale lastud - kas see on ka miski originaalist või on hilisem tjuuning?
PS - olen vaadanud siinseid projekte ja kasutaja Berg oma on jätnud kustumatu mulje - et kuidas nii hästi saab.
Vasta
#2
See pruun on omalooming. Musta värviga plätserdati nii püstoliga kui ka pintsliga kohti kust võis kere hele värv häirivalt näha jääda. Kas katuseääreliiste ei julge ära võtta? See käib nii:
http://www.snap.ee/user/Urmas68/album/la...6#Foto0112
Vasta
#3
Tänud. Liistu osas oli lihtsalt mõte enne veidi seda poleerida. Kere küljes lihtsam.
Vasta
#4
Autot jääb üha vähemaks ja vähemaks
   
Ja peale pesu 
   
Mõnda VAZ ehituse postitust jälgides olen aru saand et põhi kaeti järgmiselt - krunt - mastiks? - värv. 
Siin aga punane krunt - kohati mingi pigitaoline ollus millel jällegi punane krunt.
Vasta
#5
Ära sa seda kopika kere väga paljaks koori. hiljem võib probleeme tekkida. seal juba poritiibade eraldamisega võib kere läbipaine tekkida Wink
Vasta
#6
hm. kustkohast see kere siis läbi vajub. teab mõned ajutised tugevdused keevitada.
Vasta
#7
Vaata ksf Formika restaureerimisteemades pilte! Seal mitmes kohas näha kere sisse ehitatud ajutisi tugevdusi, mis allesjäänut mõõdus hoiavad. Mida rohkem ja mida ruumilisem, seda parem.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#8
Mõtlen siin , et mis nüüdisaja inimestel hakkas , et kõik kopkast taastama kipuvad ?
Meil omal ajal oli ka siks 033 , õppisin sellega sõitma (peale igasuguseid traktoreid) .
Oli lahe , aga praegu mõelda , et ostaks hobi korras selle , siis ilmselt mitte .
Protsessi üldiselt naudin , eriti pealt vaatamist Big Grin
Vasta
#9
Julgeks väita, et niikaua kui karbid ja poolraamid küljes ning tühjal kerel olematu koormus, ei vaju seal niisama midagi läbi.
Viimaselt postitajalt küsiks, et millised KÕIK? Ei ütleks, et viimasel ajal justnimelt kopika ja justnimelt taastamist liiga palju ette juhtunud oleks. Tõsi, Ladaklubi foorumis paar teemat on, aga neist ühes nähtavat kandekonstruktsioonide asendamist 3-4 mm seinapaksuse nelikantprofiiliga on natuke raske "taastamiseks" nimetada.
Vasta
#10
Kuna päkapikud pole vahepeal viitsinud midagi teha - tuleb siis ikka ise. Sai uksel plekk maha võetud - sisemine osa paistab täitsa kasutatav. 
   
Uksenurk paistab olevat joodetud (samuti tagatiibade nurgad - kohad mis tagumise katusepostiga kokku saavad) - kas see materjal võiks messing olla?
   
Uue pleki pealepanekul - sai tuubist vaadatud - pannakse ka liimi vahele. St võiks seda samuti teha. On seal veel mingeid konkse mida peaks arvesse võtma?
Vasta
#11
(04-01-2018, 13:27 PM)PTC Kirjutas: Kuna päkapikud pole vahepeal viitsinud midagi teha - tuleb siis ikka ise. Sai uksel plekk maha võetud - sisemine osa paistab täitsa kasutatav. 

Uksenurk paistab olevat joodetud (samuti tagatiibade nurgad - kohad mis tagumise katusepostiga kokku saavad) - kas see materjal võiks messing olla?

Uue pleki pealepanekul - sai tuubist vaadatud - pannakse ka liimi vahele. St võiks seda samuti teha. On seal veel mingeid konkse mida peaks arvesse võtma?

Sul on eest ja tagant tiivad maha lõigatud. Mille järgi ukseviiki paika ajad? 
Vaevalt see varuosaplekk liiga kvaliteetne kätte sattus ja hästi istub.
Vasta
#12
(04-01-2018, 20:35 PM)iisak Kirjutas:
(04-01-2018, 13:27 PM)PTC Kirjutas: Kuna päkapikud pole vahepeal viitsinud midagi teha - tuleb siis ikka ise. Sai uksel plekk maha võetud - sisemine osa paistab täitsa kasutatav. 

Uksenurk paistab olevat joodetud (samuti tagatiibade nurgad - kohad mis tagumise katusepostiga kokku saavad) - kas see materjal võiks messing olla?

Uue pleki pealepanekul - sai tuubist vaadatud - pannakse ka liimi vahele. St võiks seda samuti teha. On seal veel mingeid konkse mida peaks arvesse võtma?

Sul on eest ja tagant tiivad maha lõigatud. Mille järgi ukseviiki paika ajad? 
Vaevalt see varuosaplekk liiga kvaliteetne kätte sattus ja hästi istub.

Poritiivad ei ole ühelgi autol kandev osa, et nende eemaldamisega ei vaju läbi midagi, loll jutt. Kui vajub siis ära tuleb kere minema visata ja parem hankida. 
Tugevdusi on vaja lisada kui uksekarbid ja vahelehed maha lõigatakse või suurem osa põrandat.

Aga ukseplekkidega hea märkus, et ennem, oleks ka tiivad vaja vähemasti kruvidega kere külge pookida, et saaksid sättida. Need B-osad on väga suurte kõrvale-kalletega teinekord. Isiklikult olen ühe uksepleki minema visanud, kuna oli suurem kui ukseava ja voldid olid vales kohas.
Vasta
#13
Ma arvan et hr. Iisak pidas silmas seda et enam pole millegi järgi tiibasid paika panna. Pärast võib juhtuda et uksed ei mahu vahele ära või ei klapi külg kuidagi teistmoodi. Ei jookse viigid kokku jne.
Vasta
#14
Tegelikult on mõlemad variandid õiged.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne