Kui on vaja nurga all tõmmata lastakse tross läbi sellise viguri.
Kui see vigur on poolist kitsam näiteks 1/3 ja selle viguri ja trossi pooli vahe on näiteks 2 meetrit, siis pinges tross jookseb poolile korrapäraselt keerd keeru kõrvale eeldusel, et esimene kiht trossi on korrektselt.
Ohutustehnika ses mõttes, et inimene ei peaks vintsi juhtides viibima trossiga samal joonel, mis pole tervislik kui tross katkeb või lahti pääseb.
Samuti peaks vintsil olema pidur, kuna isegi tiguajamiga vints jookseb tagasi suurema koormuse all ja ainult hüdromootor vintsi paigal hoidma jätta võib lõppeda näiteks vooliku purunemisel teisiti kui algul pidi.
Paljusid tõmbe ja tõsteseadmeid ei tohi ise ehitada ja kraanad ja tõstukid ning talid peavad olema katsetatud teatud aja tagant.
Soomes näiteks tuleb katsastaja kohale, hall aetakse rahvast tühjaks, mees vaatab trossi ja konksu üle ning siis on igas nurgas põranda sees konks, kuhu pannakse tali konks ja tõstetakse niipalju kui jõudu on talil ja veendutakse, et see alla ei tilgu ja pidur toimib.
Võtab see üritus aega alla poole tunni ja arve algab 5 ja on kolmekohaline arv.
Tegelikult siin võiks mõni pädevam kommenteerida, et kas meie maal on ka mingid nõuded autol paiknevatele vintsidele mingist tõmbejõust alates?