Postitused: 2,578
Teemad: 261
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Ühe projektiga seoses oleks vaja väiksemat sorti hüdropumpa. Kuna rahalised vahendid ei võimalda sinna mingit kallist asja panna, liikus mõte roolivõimendi pumba poole. Kas keegi teab, mitu atmosfääri need rõhku pumpavad? Kui hetkel mitte mingit pumpa olemas ei ole , siis mis auto pumpa tasuks lammutusest otsida? Kas on kõik enamvähem ühesugused või mõni tekitab oluliselt suuremat rõhku kui teised? Kas vastupidavuse osas on suuri erinevusi?
Tänan, kui keegi mõnele küsimusele vastab.
Postitused: 2,578
Teemad: 261
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Vaja on üks haagise kast kallutama panna. Väiksemat sorti kast on.Omatehtud traktor ilma hüdrosüsteemita. Tekkis mõte roolipumbast hüdrosüsteem ehitada. Naabrimehel on mingi kiviaegse Opel Rekordi pump täitsa olemas. Tahaks enne natuke teadmisi koguda , kui asja kallale asun.
Postitused: 1,181
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Vene foorumite tegelased väidavad, et omaehitatud traktoritele võib südamerahus roolivõimendi pumpasid hüdrosüsteemi toitmiseks kasutada. Ju nad teavad, mida räägivad. Endalgi mõlgub üks pisike projektike sellise pumbaga meeles. Kõhklusi pumba suutlikuses ei ole, ajapuudus on.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 10,619
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
127
RV pumbad, mis minu silma alla on sattunud, evivad töörõhku 100 bar kanti.Tootlikkus on neil nigel ja õlireservuaar väike. Kuigi seda viimast saab paagi asendamise/lisapaagiga kenasti ravida...
Samas on osadel Mercedestel kasutusel pumbad, mis ongi ette nähtud voolikuga toitmiseks eraldiasetsevast paagist. Tihti on need kahesektsioonilised - seega saab tootlikkust hõlpsasti kahekordistada.