Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
Ei ole cabrio klaas. Pigem MB 170V
Dad.
Postitused: 254
Teemad: 23
Liitus: Dec 2002
Maine:
1
170 cabrio esiklaasi alumimine osa oli teravate nurkadega .Mulle tundub see esiklaasiraam suhteliselt lai ja madal ,mis vihjaks mingile suuremale või sprtllikumale mudelile
Postitused: 424
Teemad: 62
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
02-09-2014, 13:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2014, 13:08 PM ja muutjaks oli
Illimar.)
Eksperdid on käinud, näinud ja rääkinud, et see kindlalt kabrio oma pole (kabri oma pidi "kandilisem" olema). Kas ta nüüd just 170V kõvakatusega sedaanile kuulub pole veel 100% kindel.
Postitused: 424
Teemad: 62
Liitus: Nov 2004
Maine:
2
Raske on mõõte anda kui ise asud klaasist üle 100 km kaugusel...
Sellegipoolest sain täna sellised mõõtmed: laius ~1160 mm, kõrgus ~290 mm.
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
02-09-2014, 19:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-09-2014, 19:46 PM ja muutjaks oli
Veteran.)
MB-230 A cabrio esiklaasi raami möödud on laius 1180 ja kõrgus 350. seda siis ilma tihendita..Hinged kinnituvad kolme poldiga.
MB-170 esiklaasi mõõdud võib lp Talupojalt saada.Laius peaks oma 50-100 mm kitsam olema...
Tervitab Veteran.
Postitused: 448
Teemad: 99
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Ei hakka uut teemat tegema. Oskab keegi öelda, kustkohast saaks osta U-profiil tihendit, millega antud MB 170V klaas metallraami sees istub. Klaasi paksus 6mm, seina kõrgus 17mm. Tänud!!!
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Võimalik leida kasvõi EL-st. Olen kasutanud sellist trikki, et klaas tihendita raami. seejärel distantstikukeste vms.õigele kohale ning vahed musta mastiksiga täita. Hiljem väljapressinud servad noaga sirgeks .
Tervitab Veteran.