Üksvahe oli mul veel selline aparaat:
See oli tehtud 50-sest krossikast, millele oli peale pandud Minski mootor.
Amordid olid CZ õhk-õli, kusjuures tagaamort asus lamavas asendis paagi all. Sellelt võib näha õhupuhasti lahendust. Karpa otsast läheb kummilohv, mille otsa käib õhufiltri korpus (pildil emmaldatud, aga muidu käis vasakul sadula kõrval). Sellel rattal on näha ka keti pingutamise lahendus - tagakiige telje peal jooksis üks rull ja allpool oli teine, vedruga pingutatav rull. Ketiülekanne oli sel rattal ÕUDSELT aeglane, mõeldud forsseeritud mootori jaoks, mis 12 tuhat pöörest minutis teeb, esimese käiguga sõitis mingi 10 km/h max, neljandaga mõõtsime jalgratta spidoga 67 km/h. Sellega sai Keila krossirajal müratud, hüpped jne. Vedrustus oli tasemel, hüppe tasandas nii ära, et isegi perse ei saanud haiget. Samuti sõitsime kahekesi, minul see kollane ja sõbral minimopp-minsk, põllu peal. Kollasega sai piitsa anda ja 60-ga sõita, polnud nagu mingit probleemi, miniga aga sõber üle 30 sisse ei saanud, nii palju viskas, paar korda käis käna isegi.