Teema on suletud

ma kardan. tõeliselt kardan. liiklusmõrtsukaid

Kui see artikkel ja kommentaarid läbi lugeda, eriti kõige viimane mis on vastus või kokkuvõte kommenteerijatele siis ei ole sugugi alust seda tegelast niimoodi sõimata.

weldman Kirjutas:Kui see artikkel ja kommentaarid läbi lugeda, eriti kõige viimane mis on vastus või kokkuvõte kommenteerijatele siis ei ole sugugi alust seda tegelast niimoodi sõimata.

Ole kena, loe oma postitus läbi ja tõlgi see meile lihtsurelikele kah ära.

Foorumikasutaja weldman pidas ilmselt silmas sellel leheküljel asuvat Ants Vihmandi selgitavat kommentaari, mis on kirja pandud kell 18:18.

Sel mehel pole kunagi mõistus kodus olnud.

Dad.

Ants Vihmandi tegevus kuulub ühte valda Sven (Kivi)Sildniku tegevusele. Kui kõik pealiskaudsed (tavapärased) vahendid koos oma toimimatusega on ära proovitud, siis tuleb asja teadvustamiseks seier teise otsa lüüa. Mitte kedagi ei koti igapäevased liiklussurmad, sõltumata nende põhjustest. See on lihtsalt igapäevane TEAVE. Ok. eriti ekstreemsetel juhtudel hüsteeritsetakse veidi ja see on ka kõik. Hüsteeritsemiseks nimetan seda seetõttu, et see on vaid mööduv emotsioon, mitte tegutsev jõud.
Vastutustundetute/egoistlike isikute hulk ühiskonnas püsib tõenäoliselt suht konstantne, lihtsalt nüüd on neil rohkem liikureid, mida kasutada ja millega tappa. Ok, viimane 15 aastat on veidi rohkem propageerinud egoistlikku mõttemalli...

Tom Kirjutas:Ole kena, loe oma postitus läbi ja tõlgi see meile lihtsurelikele kah ära.
Lugesin, on tõesti ebatäpselt kirja pandud, vabandan. Silmas pidasin  selle Vihmandi selgitavat kommentaari mis antud ajahetkel oli viimane. Foorumikasutaja Sm. Volgahuviline luges ilmselt artikli ja kommentaarid lõpuni ja selgitas asja täpsemalt. Aitäh.

robi Kirjutas:Eesitga analoogselt oli probleem korruptsiooniga liikluspolitseis ka gruusias, ja kas ukrainas ka.
Sealmaal toimiti aga nii, et kogu kampaania lasti lahti, siis tõsteti palku ja hakatu läbi komisjoni ja konkursi uuesti liikluspolitseinike värbama. Palk üle keskmise, ja vähimagi rikkumise korral tööst ilma ja kinni ka veel. On põhjust töökohast kinni hoida ja mitte lollitada. Liikluspolitsei oli seis kardinaalselt muutunud, kas ka liikluses näitab aeg.
Tegelikkuses see "uutmine" mingit silmnähtavat olukorra paranemist ei toonud: ma ei tea kuidas on liiklusmiilitsate/politseinike korruptsiooniga, aga liikluspilt on mõlemis riigis taas täiesti hullumeelne. Suurematest inimkaotustest päästab sealseid liiklejaid ainult põhjamaalasest tunduvalt parem reaktsioonikiirus.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.

Kas ehk oli antud artikli mõte juhtida tähelepanu asjaolule ,et me kõik võimegi käituda nii. Sest tõesti võib politseid kohata vaid kükital söömas või siis korra aastas kuskil teeääres kiirust mõõtmas nii,et meid on juba 5 kilomeetrit eemalt vilgutamisega hoiatatud. las tõstavad nüüd käed üles kõik kes stabiilselt kiirustületavad(valdav enamus meist) ja mõtleme kui palju oleme selle eest vahelejäänud.
minu enda näide: sõitnud 9 aastat igapäevaselt ja minu ainus karistus on siiamaani ilma kindlustuseta sõit(unustasin kontrollida). Samas ma ei liigitaks enda sõidustiili küll liiklushuligaanlikuks, kuid kiirust ületan siiski stabiilselt.Ei hakka siin kiitlema enda keskmiste kiirustega,kuid need on aegajalt siiski lähenenud kahekordsele lubatule.
Ja endale andsin täiesti tõsimeelse lubaduse,et lõpetan kihtamise kui esimese kiirusületamise trahv saan.

Ah, ärge muretsege! Laulva revolutsiooni lapsed pole veel kõik lube saanudki. Surmade arv tõuseb kindlalt paari aasta jooksul.

Käisin oma autoga Leedus, kuni Poola piirini ja tagasi.
See mis teedel toimub on lausa hirmutav. Pidevad olid olukorrad, kus pidin teepeenrale ennast suruma kuna vastassuunas möödasõidu teinud auto tekitas avariiolukorra. Leedus oli lausa see, kui Opel Vektra mitte ei jõudnud mahtuma oma reale, vaid alustas möödasõuidu vahetult minu nina ees, ma isegi ei jõudnud reageerida, autot läksid üksteist mööda nii et mu jeep loksus tuulekeerises. Kiiruse vahe oli ca 240 km tunnis, ja kuidas ta vahele mahtus on minu jaoks siiamani saladuseks.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.

denis23 Kirjutas:Käisin oma autoga Leedus, kuni Poola piirini ja tagasi.
See mis teedel toimub on lausa hirmutav. Pidevad olid olukorrad, kus pidin teepeenrale ennast suruma kuna vastassuunas möödasõidu teinud auto tekitas avariiolukorra.

Järelikult oled vähe maailma näinud ... oleksid üle Poola piiri läinud, siis oleksid vist infarkti saanud Wink
Mina ja need kellega me ringi liigume, kutsume seda "Poolastiiliks" ehk "paneb Poolat", nimelt on Poolas tee servad ka asfalteeritud ja möödasõiduks tekitatakse kaherajalisele teele kolm rada, see on väga hea variant tõsta keskmist kiirust ja samas hoida tohutult aeglaseid sõidukeid teedel. Ainult et harjuda tahab see sõidustiil ja peale harjumist ei saa aru, miks siin aeglased autod keset teed sõidavad Wink

Dad.

JA-JA!!!

See oligi Kaunase kandis, kus olid asfalteeritud teepeenrad. Aga minul ei olnud aega ennast seal ajada, sest et Vectra kaldus vastassuunavööndisse järsult ning vahetult minu auto nina ees. Maksimum aega mis oli, üks sekund. Selle jooksul jõudsin võtta paarkend sm. paremale ja vajutada signaali. Autod läksid üks teisest mööda mõni sm kaugusel, isegi peegel varises keerises.
Kusjuures kui minul maasturi sees oli vähemalt illusoorne sanss ellu jaada, siis inimesi täis Vectrast oleks saanud raudselt vennashaud...

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.

P.S. Muud hullud möödasõidud toimusid ikka tavalistel teedel.

Eriline pauk on Pärnu mnt. laup. hommik ning pühap. õhtu, millal rahvas liigub Pärnust Tallinna ja tagasi.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.

denis23 Kirjutas:P.S. Muud hullud möödasõidud toimusid ikka tavalistel teedel.

Eriline pauk on Pärnu mnt. laup. hommik ning pühap. õhtu, millal rahvas liigub Pärnust Tallinna ja tagasi.
Säärasel juhul soovitan kas mõnes bussis või veokas tulla pühapäeva õhtul mööda Tartu mnt-d. Miks sellistes sõidukites? Saab parema ülevaate.
Hoida tuleks "aeglase", s.t kuni 90km/h kulgeva sõidukiga umbes paarisajameetrist vahet ning jälgida, mis toimub. Ma võin oma eilse kogemuse põhjal teha ennustuse:
1) kui tee on sirge ja vastutulevaid sõidukeid ei ole, siis sust voorib mööda järjest 5-6 autot. Huvitaval kombel võid sa täheldada seda, et kõigil on tagumine parempoolne suunatulepirn läbi põlenud Smile
2) Kui teel tuleb mingi arvestatav kurv, siis autode möödavoorimine jätkub, aga märksa hiilivamalt. Suunatulelülitit pole mõtet kulutada.
3) Kui tee on sirge ja keegi paistab vastu tulevat, siis, maksku, mis maksab, enne vastutulijat tuleb eessõitvast autost mööda saada.
4) Kui vastutulev auto on möödunud ning tee jälle tühi, siis on väga vahva tagant vaadata, kuidas eessõitvad autod nagu käsu peale kahte lehte lähevad: esimene auto (s.t 90km/h liikuv tropp pudelikaelas), kolmas auto ja Sina jääte paremasse ritta; teine ja neljas auto alustavad möödasõitu. Teine auto sõidab mööda, sest mingi kuradi idioot on oma saraga tulnud aeglussõitu tegema ja neljas ei saa aru, et miks tema ees sõitev auto on sinna munema jäänud, ning rõõmustab, et saab kahest autost (s.t kolmandast ja esimesest) korraga mööda sõita (kaks peanahka ühe hoobiga, ajavõit missugune!). Paremasse ritta jäänud kolmas auto vannub tulist kurja, sest ei saa mööda sõita, sest tagant hakkas mingi tüüp mööda sõitma, ja plaanib temast kättemaksuks võimalikult kähku mööda saada.

Paraku selline mulje jäi ehk lühidalt kokku võttes: see, mis seal toimub, on hullumeelne.

Kirjutama ajendas selle jutu finaal.Tegevus koht Viljandi -Tartu mnt. ,vahemaa Leie- Valga ring Tartus.Leiest -Jõesuuni uus asfalt ,lubatud 90 ,kuid sõitsin 95 ja minust sõitsid KÕIK mööda .Enne silda 50 m alustas möödasõitu vahtralehega pikap opel,kes lõpetas manöövri peale silda.  Väike-Rakke ja Sangla soo vahel pinnatud ja kiirusepiirang 30,kolonnist andsid mööda bmw,ford ja sebe liinibuss. Puhja alevi piiril,täiesti pimedas kohas möödus vahtralehega peugott blondiga roolis ja mitte 70ga ei tulnd ta tagant.Ulila soo lõpus tõusupeal täiesti pimedas möödus lätlaste transit.Enne Haaget möödus lastis ja käruga palgiveoauto , minu kiirus ligi100.Haagel 70 märgi all tuiskas mööda järjekordne blondiin vahtraleht.See sama blondiin pööras uuesti minu ette Jardini teeotsast ja sõitis normaalselt kuni Lõunakeskuse juures oleva Valga ringini.Ootas "ringile pääsu" ja siis pööras VASAKULE!!!!!!!!!!!!
Pole ise ka liikluses mingi paipoiss ,aga selle lühikese ajaga ,nii väiksel teel selliseid sigadusi ja lollusi näha on liig!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....

Tulin just nädala keskel Saksamaalt läbi Poola, Leedu ja Läti. Effektseid hetki küll oli, kuid nii hullu ei täheldanud, nagu siin kirjeldati. Aga võibolla lihtsalt ei pannud siis tähele praegu, eks järgmistel kordadel ehk on hullem.

Aga....imho see laia teepeenra olemasolu on väga hea ja mugav. Ikla piiripunktist (või noh, natuke peale seda hakkab) Riiani on ka samasugune tee ja on ikka mugav sõita küll - peeglist näed, kui tagant keegi tuleb, tõmbad rahulikult paremale korralikule teepeenrale ja taganttulija saab ilusti mööda. Kahju, et siinmaal sellist võimalust pole. Kui tahad lasta kedagi tagant mööda, siis peab koguaeg jebima seal asfaldi lõpu ja peenra piiripeal, et auto käest ära ei läheks ja teine mööda saaks.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee

chopper Kirjutas:Tulin just nädala keskel Saksamaalt läbi Poola, Leedu ja Läti.

Kas Heinaste-Riia teel on kapremont lõppenud ja foorid kadunud (sorry, et OT-küsimus)?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

ei ole, ikka pead seisma, aga midagi hullu pole

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.

41Degree jutule lisaks omalt poolt, et täpselt samu situatsioone ja vaatepilte võib ka Tartu-Tallinn maanteel kohata.

OT: Kui ma vahel olen bussiga Tallinna ja/või tagasi sõitnud ja istekoht on juhtunud kas suhteliselt eespool või teisel korrusel esimeses reas olema, siis nendest "nõelujatest" saab läbi suure esiklaasi päris hea ülevaate.
Täit mõistust omaval inimesel oleks sellise tegevuse (meeleheitlik püüd lubatud kiirusega sõitjast mööda saada ja võita sellega ajas tühised mõned minutid) mõttekuse tõttu pea küsimärki muidugi täis, aga ega need, kes too moment kamikadzede moel enda ja teiste elusid ohtu seavad, ei oska/taha/viitsi mõelda sellise asja peale.

Kahjuks enda tutvusringkonnas on ka mõningaid indiviide, kelledele pakub "patoloogilist mõnu" vajutada maanteel niipalju, kui vähegi antud ajahetkel võimalik.

Täna Tallinna poole suundudes Tartust autoga (olude sunnil...) sai kogetud/nähtud 2te sündmust.

Esimene siis. Üks väljamaa numbritega Passat ronis alustades möödasõitu veel küljealla, üritades veel meist, kui möödasõitjaist veel omakorda mööduda. Närvide mäng oli äge ja õnneks see vend ei jäänd ka märkamata sini-valgel erataksol. Veidi aja pärast oli sama auto juba teeääres koos korrakaitsjatega.

Teine. Sooritati järjekordselt möödasõitu mingi BMW poolt. Küttis 70 alas miskise 100ga ja vastu tuli GAZ, kuna BMW ei jõudnud õigesse ritta vahele sõita, siis tekkis järsku keset teed 3 rada ja GAZ oli pmst sunnitud kraavi sõitma, et "äge" bemmivend veel kuidagi läbi saaks. Kahjuks jäi number täheldamata BMWl ja rohkem ei oska midagi kosta...
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne