Teema on suletud

ma kardan. tõeliselt kardan. liiklusmõrtsukaid

Mina igatahes ootan põnevusega, millal ka P-Politsei pref. "kuuma liini" avab - paneks arvatavasti telefonis kiirvaliku alla...

(Arvuti)vanaraualadu -> www.hot.ee/hqs

Kui kellelgi aega ja tahtmist.Las sõidab minuga suures autos päeva kaasa ja las vaatab neid ülbeid vaheletrügimisi.Kui kellelgi kaamera kaasas oleks ,et neid asju jäädvustada.Luban,et need salvestused jõuavad ka teleekraanile.Palju see muidugi liikluskultuuri paranemisele kaasa aitab see iseküsmus.

hqs Kirjutas:Mina igatahes ootan põnevusega, millal ka P-Politsei pref. "kuuma liini" avab - paneks arvatavasti telefonis kiirvaliku alla...
Küll saaks uusi töökohti luua. Telefon oleks arvatavasti päev läbi punane ja telefonitüdrukuid oleks vaja vähemalt kümneringis.

oxygen Kirjutas:
hqs Kirjutas:Mina igatahes ootan põnevusega, millal ka P-Politsei pref. "kuuma liini" avab - paneks arvatavasti telefonis kiirvaliku alla...
Küll saaks uusi töökohti luua. Telefon oleks arvatavasti päev läbi punane ja telefonitüdrukuid oleks vaja vähemalt kümneringis.

Nu Neid ei saa ju tekitada. Mõtle nüüd peaga. 10 kena näitsikut ja hunnik karvaseid politsenike kõrvalruumis. Kes siis enam tööd teeb. (kuigi jah ma ei ole viimase aasta jooksul Tartus liikluspolitseid tööl näinud- arvatavasti puhkavad nad paar aastat) Seega jah see noorte näitsikute bande tööle hakkaks, siis ei oleks enam lootust ühtegi politseiniku ( valimata osakonnast) tööl näha- nad lihtsalt kabistaks sean noori naisi. - pole ma veel korraliku politseid kohanud Eesti ajal- ehk on lootust kunagi...

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.

No paneme siis selle sõna "telefonitüdrukud" jutumärkidesse ja võtame selle töö pääle sellised 40-50 aastased Maalid. Asi toimiks võibolla paremini. Ega tegelikult mulle kui helistajale ka asi eriti usutav ei tunduks, kui soovides teatada tõsisest probleemist vastab telefonile meelas naishääl.
Praegu sai just pealt nähtud üht kummalist seika Laagna teelt uue Prisma parklast. Liikluspolitsei tegeles seal parasjagu ühe "liiklusõnnetuse" fikseerimisega, kus parkimisplatsilt välja sõites olid kokku saanud Mazda ja Opel. Esimesel oli ukse pealt liist lahti ja teisel tagumise stange nurgal kriim. Samal ajal kui kodanikud seal ülimalt tõsiste nägudega paberit määrisid, sõitis mööda kanalit üks jalgevaherakett piiiiiiiiiuuuuuuuu linna poole ja seda kohe kindlasti mitte 70km/h piires. Ja siis tekkis mul küsimus, et miks ei oleks võinud need kaks osapoolt seal parklas lihtsalt minna oma lahinguhaavadega kohe kindlustuse poole? Kahju oli minimaalne ja süüdlase oleks võinud iga suvaline tainas fikseerida. Või on rohkem variante juhtumil, kus parkimisplatslt välja tagurdaja sõidab teisele küljelt sisse? Patrullekipaažil oleks olnud vaja hoopis mujal tööd teha.

oxygen Kirjutas:Ja siis tekkis mul küsimus, et miks ei oleks võinud need kaks osapoolt seal parklas lihtsalt minna oma lahinguhaavadega kohe kindlustuse poole? Kahju oli minimaalne ja süüdlase oleks võinud iga suvaline tainas fikseerida. Või on rohkem variante juhtumil, kus parkimisplatslt välja tagurdaja sõidab teisele küljelt sisse?

No järelikult see tagurdaja siis ei suutnud ikkagi oma süüd asjas tunnistada. Aga noh, "auhinnaks" saab ta nüüd endale lisaks tõusvale kindlustuskoefitsendile ka trahvi LÕ põhjustamise eest kaela.

Renault Laguna GT '06
Renault Twingo GT '08

X päeval töölt koju sõites, võttis politsei mulle sappa ja saatis mind koduni, minu "küla" vahel kohtab neid harva, vähe sellest, kui kodu juures peatusin, siis seda tegid ka nemad, parkisin auto ja küsisin, et kas olen millegi vastu patustanud, kuid nemad teatasid, et võib olla, et ei olegi patustajaks ja nende eesmärgiks oli tulla minu relva hoidmist kontrollima ning seda tegid nad kolmekesi, vot siis ma mõtlesin küll, et ebaratsionaalsemat tööjou kasutamist annab ikka välja mõelda. Ka miilitsa ajal käisid osade tööülesannete täitmised puumide kaupa, kuid sellist ma küll ei mäleta.

Vastukaaluks eelkõnelejatele, kes politsei suhtes ülikriitilised on, ütleks, et vähemalt Tallinna liikluspolitsei jättis küll täna vägagi positiivse mulje. Mitmes kohas nägin neid kiirust mõõtmas, mitmes kohas nägin neid kedagi "peedistamas". Rõõm oli näha, kuidas üks ridade vahel tõmmelnud Audi Tammsaare teel pikema jututa maha korjati ja ära karistati.
Ja kohad, kus ma neid mõõtmas nägin, olid suhteliselt õiged, mitte lihtsalt "kullaaugud".

Ma ei tea, kas ma olen erandlik, aga kui ma kohas, kus ise tihtilugu kiirust ületan, näen kiirust mõõtvat patrulli, siis võtab jahedaks küll ja paneb oma kiiruse peale rohkem mõtlema. Viimasel ajal on mitu sellist juhust olnud, seetõttu olen täitsa selle poolt, et politseinikud vahelduseks ka "põõsasse" kiirust mõõtma on pugenud.

hea meel on tõdeda, et ka endal mõni tuttav on nüüd "täie rauaga" ära saanud Toungue seda küll väljaspool pealinna

tegelt siis täiesti õige asja eest - 90 alas ei ole viisakas 110-120'ga liigelda - parem juba kord selline litakas ära saada, järgmine kord võtab siis vast mõtlema, enne, kui jalg liigselt gaasi vajutab

(Arvuti)vanaraualadu -> www.hot.ee/hqs

Ja on põhjust ka karta,kui nii edasi läheb nagu siinsel videol näha,mille tegin ise täna Pääskülas Pärnu mnt ülesõidul kl 16.21 spetsaalselt selle jaoks,et näha,kui palju hoolitakse ülesõidureeglitest http://www.youtube.com/watch?v=Qi3k-Izq98c Video panin käima kohe kui tuled plinkima läksid. Ja mitu autot eiras fooritulesid? 3. Ei,isegi neljas sai veel langeva tõkkepuu alt läbi! Kuhu me küll jõudnud oleme!

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...

See eelnev ju nii tawaline vaatepilt ega muidu need tõkkepuid nii tihti lapita.Ristmikel ja ülekäigukohtadel asi weel hullem.

EdR Kirjutas:Ja on põhjust ka karta,kui nii edasi läheb nagu siinsel videol näha,mille tegin ise täna Pääskülas Pärnu mnt ülesõidul kl 16.21 spetsaalselt selle jaoks,et näha,kui palju hoolitakse ülesõidureeglitest http://www.youtube.com/watch?v=Qi3k-Izq98c Video panin käima kohe kui tuled plinkima läksid. Ja mitu autot eiras fooritulesid? 3. Ei,isegi neljas sai veel langeva tõkkepuu alt läbi! Kuhu me küll jõudnud oleme!

Häh, videolt vaadates,  paar tükki oleks veel vabalt jõudnud....
Egas see puu tõkesta veel miskit, rong ikka..... Aga see alles tüki aja pärast....

loll on loll olla.

Minu meelest on karistused rikkumiste eest juba piisavalt rängad, vene/nõukogude karistus meetodid jäägu ikka sinna poole piiri. Mida rangem karistus on seda suurem on ka altkäemaksu pakkumise variant. Mulle tuleb selle vangistusega seoses silme ette miski ladina ameerika korrumpeerunud politsei - kas 2 päeva vangis või toetate 10 dollariga. See Jose on kindlasti ästi uhke oma karmi politsei üle kui tal 10 taala pole.
Alkoholi joobes juhtimine suurendab liiklusõnnetuse tekkimise võimalust samuti nagu ka kiiruse ületamine. Pole mõtet neist ainult ühele klammerduda. Hullumeelsed möödasõidud ja oma õiguse tagaajamine veel hullemad.
Oleks vaja rohkem politseid maanteedele ja ka ilma erimärgistusega autosid. Kolonnis sõidu eest võiks ka karistada aga vbolla 3 ndat 4 ndat autot.

Karistatakse ka kolonni keskel sõitjaid. Sugulane võeti kiiruse ületamise pärast maha Tallinn-Tartu maanteel ja ta oli kolonnis viies või kuues auto.

Swennson võtab rajalt maha rekkaid ka juba kolonnis keskmisi autosid.Waremalt ikka esimesi ja wiimaseid.See minu arwamus aga peale seda kui likwideerti  Liikulspolitsei ongi see süüdimatuse sündroom  Eestis aina süvnenud.Ja ,et mingi enam vähem  kord saaks taastatud võtab weel aastaid aega.Minu kogemus ,Saksa pollariga ei tasu üldse waielda(võib küll aga tagajärjed mitte kõige paremad) Poola omaga saab alati kokkulepele Kodumaal vennad viimasel ajal suht mõistlikuks muutunud(wiisakad ja alati kuulawad ka minu seletuse ära).Ja edasine oleneb kõik neist.Ja weel igapäevase liiklejana  Eesti teedel vahetevahel tahtmine nende waheletrügijate ja ettekeerajatega midagi karmi korda saata.Ja nagu alati kui politsed vaja siis neid pole(helistamisest juba loobunud).Ega ma ka mingi ingel liikluses pole aga see mida wiimasel ajal kogetud hakkab taluvuse piire ületama.Wähemalt minu jaoks.

Ka minu meelest oleks vaja rohkem politseid välja... Karistused on esialgu ja valdavalt (!) piisavad, kuid sellele peab lisanduma karistuse vältimatus (nagu minu jaoks väga austusväärne politseiametnik Vane ütles). Selle lihtsustamiseks tuleks aga sisse seada omaniku/vastutava kasutaja vastutus. Ehk, puhtalt numbri järgi kirjutataks kviitung välja ja saadetaks koos fotoga koju. Vastavate piltide ja videote tegemisega oleks nõus isegi politseid aitama, peaasi, et aga saaks kõikvõimalikele heleroosadele ja ma-ei-tea-mida-tähendab-suur-A-keset-rida-tegelastele "näkku panna".

Ma isiklikult ei riku üldjuhul eeskirju, aga igasugu isetegevuslik järelevalve häirib rohkem kui liiklushuligaanid. Isetegevuslasi häirib liiga palju just see "näkku panemise" soov, kadedus ja pime viha, nad ei ole erapooletud.

Kui sealt raudteeülesõidukohast oleks Ikarus buss üle lipsanud, siis poleks see video kindlasti siin üleval Smile

Jesper Kirjutas:Ma isiklikult ei riku üldjuhul eeskirju, aga igasugu isetegevuslik järelevalve häirib rohkem kui liiklushuligaanid.

Kuidas sellest nüüd aru saada?!? Et kodanikud nagu 'EdR' (näiteks filmimas raudtee ülesõidu-kohta, nagu antud juhul), häirivad sind rohkem, kui liiklushuligaanid (see on siis potentsiaalsed tapjad)?!? Äkki selgitad?

Tom Kirjutas:
Jesper Kirjutas:Ma isiklikult ei riku üldjuhul eeskirju, aga igasugu isetegevuslik järelevalve häirib rohkem kui liiklushuligaanid.

Kuidas sellest nüüd aru saada?!? Et kodanikud nagu 'EdR' (näiteks filmimas raudtee ülesõidu-kohta, nagu antud juhul), häirivad sind rohkem, kui liiklushuligaanid (see on siis potentsiaalsed tapjad)?!? Äkki selgitad?


Pigem PETSSi lausele, kus ütles, et tekib tahtmine ette keerata. Ega seegi hea variant pole, sest lolli on loll, ning teda ei huvita kas keeratakse ette või mitte .

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.

Eesti liikluse kohta veel selline hull situatsioon eelmise nädala keskelt Tartust, Riia-Kalevi ristmikult: Lapsed jooksid punase tule ajal üle ülekäiguraja, vanem mees pidurdas hoo maha, kuid suretas sellega vist auto välja, igal juhul seisis ca 2-3 sekundit, selle peale kargas tagumisest autost kõrvalistuja välja ja tormas esimese auto poole. Sellel ajal esimene auto oli kohalt liikunud ja keset ristmikku jäi tagumine auto ning pani kogu ristmikku seisma nii et mina kolmanda autona enam vasakpööret teha ei saanud. Selline tunne oli, et see tüüp, kes välja kargas, oleks esimese auto juhile kallale läinud. Võib-olla läks ka, sest autod liikusid ühes suunas edasi.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne