Postitused: 48
Teemad: 11
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Niisiis, nagu subjektis viidatud, on kõik kes arvavad end pannonia hingeelu tundvat oodatud muga ühenduma.
rivo@best.ee või PT
Tänan!
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Loe väheke seda foorumit, neid spetsialiste ei ole eriti palju, seejärel võta ise ühendust, näiteks privaatsõnumiga.
Kuldmune ei tooda kandikul kätte.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 1,064
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
28-11-2009, 22:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2009, 22:00 PM ja muutjaks oli
ahtos.)
Mis Sind vaevab võiksid kirjutada,siis tuleks ka vastuseid.
Postitused: 48
Teemad: 11
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Tore tõdeda, et headest mõtetest puudust ei tule..
Paraku ei anna foorumis otsimine ja postitustest järelduste tegemine objektiivset pilti, kuigi hetkel vist muud üle ei jää.
Aga olgu, mõned märksõnad ka siis:
kolvi puurimine, iz-i või valatud kolvile
muu(32mm) karbussi kasutamine
kolvi treimine
sisse-väljalaske ümber tegemine
jne
Selge on, et ma ei hakka nendest siin korraga rääkima, sestap otsin ka inimest kellel ülalnimetuga kogemusi ja kellega saaks edaspidi foorumiväliselt konsulteerida.
PS. Seda võib käsitleda ka kui tööpakkumist(tööpakkumiste alafoorum?)
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
(02-12-2009, 01:32 AM)Hornet Kirjutas: Tore tõdeda, et headest mõtetest puudust ei tule..
Paraku ei anna foorumis otsimine ja postitustest järelduste tegemine objektiivset pilti, kuigi hetkel vist muud üle ei jää.
Aga olgu, mõned märksõnad ka siis:
kolvi puurimine, iz-i või valatud kolvile
muu(32mm) karbussi kasutamine
kolvi treimine
sisse-väljalaske ümber tegemine
jne
Selge on, et ma ei hakka nendest siin korraga rääkima, sestap otsin ka inimest kellel ülalnimetuga kogemusi ja kellega saaks edaspidi foorumiväliselt konsulteerida.
PS. Seda võib käsitleda ka kui tööpakkumist(tööpakkumiste alafoorum?)
OT
Aga kui see saladus pole, siis mis oleks eesmärgiks või mis sellest välja kukkuma peaks?
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 620
Teemad: 115
Liitus: Mar 2009
Maine:
7
02-12-2009, 02:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2009, 02:47 AM ja muutjaks oli
Armex.)
Midgi ei ole ümber vaja teha,pann sõidab hästi kui süüde korras ja käike ei rapsita,siis peab ka käigukast ka vastu.Kui juppe vaja küsi julgesti.
Postitused: 1,346
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Armex, sul süütepooli ka on vä?
Postitused: 48
Teemad: 11
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
jees, ei tea mis jõud seda kolbi puurima tõukas..
Põhimõtteliselt jah, oli mõte mootor, mis hetkel teab-kuidas kokku pandud, üles ehitada, pidades silmas siis nn "kolvipuudust", käiguvahetuse anomaaliat jne
Karbuss on K62, vakantne?
Aga seeselleks, kõigepealt on vaja proovida kas mootor häält teeb, olemas on siis mootor, süütemäng, magneeto..siin oleks nüüd nõu vaja, kuidas magneeto peale asetub, samuti on seal mingi kiilikoht, mida mul pole..ja mida mul veel vaja ja kuhu midagi ühendada, et asi käivituks?
ja muidugi tänud vastanutele.
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Kuule, tee väheke valgustust, mille poolest erineb Pannonia puhul magneeto süütemängust. Ja mis asi on kiilikoht.
Käivitamiseks läheb veel vaja bensiini A-76. Aga parem oleks, kui see masin sinu käes käima ei läheks. Arvestades siit teemast ammutatud teavet, võib sellele õnnetule juhusele järgneda üks suur pauk ja ma ei tea milliseid spetsialiste siis vaja läheb.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Mainin igaks juhuks ära, et kolvipuuduse käes Pannonia ei kannata. Saadaval kõik mõõdud koos sõrme ja rõngastega. Praegu saadaval ka Kloostrimetsa motopoes.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 36
Teemad: 10
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
04-12-2009, 04:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2009, 04:19 AM ja muutjaks oli
noglik.)
ME KÕIK OLEME VÕHIKUD, AINULT ERINEVATES ASJADES
PS. Paljud inimesed ei tea näiteks, mis on mimikri, ¤kirbukeeraja¤ või seda, et kuuseokkad on tegelikult lehed, ometi ei soovi me nendele inimestele sellepärast, et tema lemmikloom võiks surnud olla, et tema relv kunagi märklauda ei tabaks, või küttepuud ahjus ei põleks...milleks siis soovida inimesele, et tema tehnika käima ei läheks? Härrased, rohkem sallivust, häid soove ja läbi huumori juhendamist, et kolb jääks puurimata, et mutukas ei satuks kiilikohale. Kõikidele rohkem sõnavabadust ja julgeid küsimisi, isegi siis, kui täpseid termineid ei tea. Seega, "tarkadele" veelkord sõnum:
ME KÕIK (KA SINA) OLEME VÕHIKUD, AINULT ERINEVATES ASJADES
Postitused: 48
Teemad: 11
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
noh, mul töövihik jälle täitmata..mõtlesin, et nii on arusaadavam kui lahti seletan, mis olemas on. Vabandan, et erialane kirjandus läbi töötamata on.
Aga olgu, selle teema võib lõppenuks lugeda, enne kui keegi ennast katki vihastab.
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
Tere
Kolvi asendamisega iz-i kolvi vastu on tõesti võimalik natuke jõudu juurde saada, iseasi kui mõttekas see on. Selle jaoks tuleb silinder 4mm suuremaks puurida. Kolvi kõrgus ka üks-ühele ei klapi. Minu arvates on lihtsam uus Pannonia kolb sisse panna kui hakata nikerdama izi omaga seda eriti ilma eelnevate mõõtmisteta. Kahetaktiseid on võimalik muud moodi võimsamaks teha kui see on eesmärk.
Samuti miks K-62?
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 48
Teemad: 11
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
K62 oli juba küljes, ei oma infot miks.
Selge pilt.
Ei aja võimsust taga.
Tänud vastuse eest.