pannonia spetsialiste?
#1

Niisiis, nagu subjektis viidatud, on kõik kes arvavad end pannonia hingeelu tundvat oodatud muga ühenduma.

rivo@best.ee või PT

Tänan!
Vasta
#2

Loe väheke seda foorumit, neid spetsialiste ei ole eriti palju, seejärel võta ise ühendust, näiteks privaatsõnumiga.

Kuldmune ei tooda kandikul kätte.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#3

Mis Sind vaevab võiksid kirjutada,siis tuleks ka vastuseid.
Vasta
#4

Tore tõdeda, et headest mõtetest puudust ei tule..
Paraku ei anna foorumis otsimine ja postitustest järelduste tegemine objektiivset pilti, kuigi hetkel vist muud üle ei jää.

Aga olgu, mõned märksõnad ka siis:
kolvi puurimine, iz-i või valatud kolvile
muu(32mm) karbussi kasutamine
kolvi treimine
sisse-väljalaske ümber tegemine
jne
Selge on, et ma ei hakka nendest siin korraga rääkima, sestap otsin ka inimest kellel ülalnimetuga kogemusi ja kellega saaks edaspidi foorumiväliselt konsulteerida.

PS. Seda võib käsitleda ka kui tööpakkumist(tööpakkumiste alafoorum?)
Vasta
#5

(02-12-2009, 01:32 AM)Hornet Kirjutas:  Tore tõdeda, et headest mõtetest puudust ei tule..
Paraku ei anna foorumis otsimine ja postitustest järelduste tegemine objektiivset pilti, kuigi hetkel vist muud üle ei jää.

Aga olgu, mõned märksõnad ka siis:
kolvi puurimine, iz-i või valatud kolvile
muu(32mm) karbussi kasutamine
kolvi treimine
sisse-väljalaske ümber tegemine
jne
Selge on, et ma ei hakka nendest siin korraga rääkima, sestap otsin ka inimest kellel ülalnimetuga kogemusi ja kellega saaks edaspidi foorumiväliselt konsulteerida.

PS. Seda võib käsitleda ka kui tööpakkumist(tööpakkumiste alafoorum?)

OT
Aga kui see saladus pole, siis mis oleks eesmärgiks või mis sellest välja kukkuma peaks?

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#6

Midgi ei ole ümber vaja teha,pann sõidab hästi kui süüde korras ja käike ei rapsita,siis peab ka käigukast ka vastu.Kui juppe vaja küsi julgesti.
Vasta
#7

Armex, sul süütepooli ka on vä?
Vasta
#8

"Kolvi puurimine" on huvitav idee, kuigi muidugi on silmas peetud silindrit. Kolbide valmistamine ja silindrite puurimine pole üksi Pannonia spetsialistide rida ....Meie siin foorumis oleme just sellised sellid, kellele meeldib mulli ajada ja kangesti postitadaToungue, mitte aga foorumiväliselt Pannonia kolbi puuridaToungue
IÞ-i kolvi kasutamisest Pannonial on juttu ühes venekeelses motikaraamatukeses, kui on huvi selle väikese nupukese kohta, siis...
Silindrite läbiajamise jaremondiga tegeleb meil loetud arv inimesi, kolbide valmistamisega veel vähem.
Pannonia spetsialist on foorumis ja Eestis täiesti olemas, Siimlane, aga veidi teise kallakuga, spetsialiseerunud just originaaliks taastamisega.
Vasta
#9

Mõni rida siis sealt venekeelse raamatukese nupukesest:
Panni silinder tuleb Planeta kolvi järgi jämedaks lasta, 72 mm - eks ole. Kolvi aknad tuleb Panni kolvi järgi sisse lõigata - lähtuda tuleb muidugi kolvisõrmede tsentritest. Kuna Planeta sõrm on 15 mm versus Panni 18 mm, siis kepsusilmale vaja uus puks 15 mm avaga. Ja pärast vaja karbussi siibrinõela tõsta 1 astme võrra, hobuseid tuleb teooria järgi 1,5 - 2 juurde, ja tuldCool
Selle jutu järgi võib arvata, et kolbide kõrgused klapivad ja selles suunas midagi muuta pole vaja.
Ja artiklis selgitati ka, miks seda on vaja teha - mitte selleks,et rohkem benssu läbi põletada ja mõni Hj juurde saada, vaid et nõukogudemaal polnud sel etapil eriti Panni kolbe saada, küll aga varustati nõukogude motoriste mõninga koguse udmurdimaa masinate kolbidega.
Vasta
#10

Sest Panni kolvid topiti Jawa559/250 sisseToungue
Tuli kah paar lisa-hobest silindrisse juurdeSmile
Vasta
#11

jees, ei tea mis jõud seda kolbi puurima tõukas..

Põhimõtteliselt jah, oli mõte mootor, mis hetkel teab-kuidas kokku pandud, üles ehitada, pidades silmas siis nn "kolvipuudust", käiguvahetuse anomaaliat jne
Karbuss on K62, vakantne?

Aga seeselleks, kõigepealt on vaja proovida kas mootor häält teeb, olemas on siis mootor, süütemäng, magneeto..siin oleks nüüd nõu vaja, kuidas magneeto peale asetub, samuti on seal mingi kiilikoht, mida mul pole..ja mida mul veel vaja ja kuhu midagi ühendada, et asi käivituks?

ja muidugi tänud vastanutele.
Vasta
#12

Kuule, tee väheke valgustust, mille poolest erineb Pannonia puhul magneeto süütemängust. Ja mis asi on kiilikoht.
Käivitamiseks läheb veel vaja bensiini A-76. Aga parem oleks, kui see masin sinu käes käima ei läheks. Arvestades siit teemast ammutatud teavet, võib sellele õnnetule juhusele järgneda üks suur pauk ja ma ei tea milliseid spetsialiste siis vaja läheb.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#13

Tere

Mainin igaks juhuks ära, et kolvipuuduse käes Pannonia ei kannata. Saadaval kõik mõõdud koos sõrme ja rõngastega. Praegu saadaval ka Kloostrimetsa motopoes.

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#14

ME KÕIK OLEME VÕHIKUD, AINULT ERINEVATES ASJADES

PS. Paljud inimesed ei tea näiteks, mis on mimikri, ¤kirbukeeraja¤ või seda, et kuuseokkad on tegelikult lehed, ometi ei soovi me nendele inimestele sellepärast, et tema lemmikloom võiks surnud olla, et tema relv kunagi märklauda ei tabaks, või küttepuud ahjus ei põleks...milleks siis soovida inimesele, et tema tehnika käima ei läheks? Härrased, rohkem sallivust, häid soove ja läbi huumori juhendamist, et kolb jääks puurimata, et mutukas ei satuks kiilikohale. Kõikidele rohkem sõnavabadust ja julgeid küsimisi, isegi siis, kui täpseid termineid ei tea. Seega, "tarkadele" veelkord sõnum:

ME KÕIK (KA SINA) OLEME VÕHIKUD, AINULT ERINEVATES ASJADES
Vasta
#15

noh, mul töövihik jälle täitmata..mõtlesin, et nii on arusaadavam kui lahti seletan, mis olemas on. Vabandan, et erialane kirjandus läbi töötamata on.

Aga olgu, selle teema võib lõppenuks lugeda, enne kui keegi ennast katki vihastab.
Vasta
#16

Jah, ära põe, las mets kohiseb, Pannoniad sõidavad edasi !Smile
Vasta
#17

Tere

Kolvi asendamisega iz-i kolvi vastu on tõesti võimalik natuke jõudu juurde saada, iseasi kui mõttekas see on. Selle jaoks tuleb silinder 4mm suuremaks puurida. Kolvi kõrgus ka üks-ühele ei klapi. Minu arvates on lihtsam uus Pannonia kolb sisse panna kui hakata nikerdama izi omaga seda eriti ilma eelnevate mõõtmisteta. Kahetaktiseid on võimalik muud moodi võimsamaks teha kui see on eesmärk.

Samuti miks K-62?

Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Vasta
#18

K62 oli juba küljes, ei oma infot miks.
Selge pilt.
Ei aja võimsust taga.
Tänud vastuse eest.
Vasta
#19

(04-12-2009, 19:33 PM)Hornet Kirjutas:  K62 oli juba küljes, ei oma infot miks.
Selge pilt.
Ei aja võimsust taga.
Tänud vastuse eest.

Kui sul vaja vaadata, mis täpselt kuskil käib, siis mul on üks T-5 komplektis ja üks mootor sellele eraldi. Kui satud Saue kanti, astu läbi, Siimlane on ka siin naaber, äkki on temalgi aega... midagi sulle näpuga näidata, kui vaja. Ma arvan küll, et lükkame selle ratta käima. Rolleyes
Vasta
#20

(03-12-2009, 09:40 AM)kass Kirjutas:  Mõni rida siis sealt venekeelse raamatukese nupukesest:
Panni silinder tuleb Planeta kolvi järgi jämedaks lasta, 72 mm - eks ole. Kolvi aknad tuleb Panni kolvi järgi sisse lõigata - lähtuda tuleb muidugi kolvisõrmede tsentritest. Kuna Planeta sõrm on 15 mm versus Panni 18 mm, siis kepsusilmale vaja uus puks 15 mm avaga. Ja pärast vaja karbussi siibrinõela tõsta 1 astme võrra, hobuseid tuleb teooria järgi 1,5 - 2 juurde, ja tuldCool
Selle jutu järgi võib arvata, et kolbide kõrgused klapivad ja selles suunas midagi muuta pole vaja.
Ja artiklis selgitati ka, miks seda on vaja teha - mitte selleks,et rohkem benssu läbi põletada ja mõni Hj juurde saada, vaid et nõukogudemaal polnud sel etapil eriti Panni kolbe saada, küll aga varustati nõukogude motoriste mõninga koguse udmurdimaa masinate kolbidega.

(04-12-2009, 13:13 PM)siimlane Kirjutas:  Tere

Kolvi asendamisega iz-i kolvi vastu on tõesti võimalik natuke jõudu juurde saada, iseasi kui mõttekas see on. Selle jaoks tuleb silinder 4mm suuremaks puurida. Kolvi kõrgus ka üks-ühele ei klapi. Minu arvates on lihtsam uus Pannonia kolb sisse panna kui hakata nikerdama izi omaga seda eriti ilma eelnevate mõõtmisteta. Kahetaktiseid on võimalik muud moodi võimsamaks teha kui see on eesmärk.

Samuti miks K-62?

Täna juhtusin seoses tööga ühe vanasse "asunikutallu". Kohe torkas esimese asjana silma kola all vedelev veneaegse musta numbrimärgiga Panoonia ja selle 2 külgkorvi. Peremees siis lahkelt meenutas, kuidas veneaeg sai sellega sõidetud ja kuidas remonditud jms.
Ütleski, et originaalkolviga vastutuult ei jõudnud üle 60-ne minna. Tegi ümber IZ-i kolvile, peale seda oli jõudu rohkem.
Lisaks pani alla IZ-i rehvid, sest väidetavalt kannatas purunenud IZ-i rehviga veel mitukümment km sõita ehk koju sõita, aga panni enda rehv olevat nii pehme, et tühjana pole võimalik sõita. Isegi üks IZ oli sara teises nurgas, oli selle muretsenud rehvide pärast, oli vahetanud MTZ-i kahe ratta vastu. Vahepeal 90-ndate alguses olevat panni mootor ajutiselt käinud ka isetehtud aiatraktori peal, hiljem sai sinna ZID mootori.
Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne