Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Valesti pole eriti midagi, lihtsalt ratas ise on Jawa 634.7 ja paberid on vanema variandi omad.
Postitused: 49
Teemad: 38
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Jap. Tundub , et eelkõnelejatel on õigus. Paistab, et dokumendid on vanema isendi omad aga välimus kahest kokku kombineeritud. Evolutsiooni järgi ilmus 634.7 alles 1981.a.
Postitused: 49
Teemad: 38
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Nüüd kus pilt selgem, uuriks kas kellelgi pole Jawa 634.7 jaoks esiharki töökorras amortide ja porilauaga???
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Milleks esiharki? 634-7 lihtsalt need alumised kõrvad puudu,aga ehk on see hoopis see ühe kellaga aparaat?Hetkel on küll kaks kella aga nõuka aeg neid tuuniti.Või annan sulle sellise porika mis sinna praegu täpselt külge läheb.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Omal ajal oli mul vastupidine mure, vanema 634 harke ja nende alumisi osasid vedeles maailm, uuemaid mitte.
Sisuliselt pole sul harki vaja vaid alumisi otsi. Aga enne kui sa hakkad endale midagi kokku ostma. Saa aru,et masin ongi olnud Jawa 634.7,millel on vanema mudeli mõtteline osa vaid. Seda lähtuvald sellest infost,mis sa oled siin lugejatele välja andnud.
Raami number,birka annavad juba selguse. Seni kuni neid pole kontrollitud ja tuvastatud,mis on ümber ehitatud,kui üldse. Ma nende juppidega ei kiirustaks kuhugi.
Postitused: 49
Teemad: 38
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Nagu ma aru saan siis 634.7 amordid on täpselt samasugused kui mudel vanemal 634. Lihtsalt ühel on pealmine vedru kaetud plekiga ,634.7-l kummiga. Selleks on 634.7 plekist kausid kuhu kumm kinnitub. Kuidas neid kausse õieti nimetatakse, et saaks tellida. Või on kellelgi pakkuda ?
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Raam on vanem ehk siis 1978.a nagu paberites kirjas aga mootor on kindlasti uuem 198x midagi.Olen jätkuvalt arvamuse,et mitmest masinast kokku ehitatud,kellegi garaažis.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Väänamist tehti mitte ainult NL ajal vaid ka hiljem Vabariigia aegu,kuna kergitatud tagaosa oli äge. See raam kannatab raudtoruga tagasipainutamist. võib leeklambiga soojendada torusid aga tagasi keeramiseks on natuke jõudu vaja.