(19-11-2018, 11:24 AM)hulgus Kirjutas: FL6 on üks teravamaid liikujaid vanemast ajast. stabiilne 90 ei tohiks probleem olla.
..........................................................................................................................
Sai ka üks FL6 koju toodud, kõige kangema 184kw mootoriga variant siis. See liigub küll nii magusalt edasi nagu sõiduauto, igasugu tõusudel ja viaduktidel jätkub rammu veel kiirendamisekski. Väga mõnusalt veab juba veidi üle 1000 pöörde, üle 2000 pole lasnudki.
Eks vana masin tahab aga igalt poolt enda käe järgi üle käimist. Eelmiste omanike poolt lõhutud või parandamata pisiasju ikka jagub.
Mõned küsimused oleks ka targematele:
*Kuidas sellel rooli saaks õigeks? Hetkel istub otse sõites risti ees. Klassikaliselt "sõiduauto süsteemiga" rool küll ära ei käi. Kui kabiin üles tõsta, siis vaatasin et saaks roolivõimu juurest nuudist ringi tõsta, aga kas lihtsamalt ei saa?
*Püsikalt PTO pöördeid pannes viskab tihti natukese aja pärast pöörded uuesti maha või ei hakka süsteem üldse toimima. Mis sellega ette võtta, kas võivad olla lihtsalt lülituse kontaktid mustad?
*Juhi poolt liiguvad mõlema poole küljeaknad vaid alla, kui el.akna mootorisse minevad 2 juhet ringi tõsta, siis saab üles tagasi lasta. Kõrvalistuja poolne töötab ilusti. Juhtmepalmik seal ukse sees ikka päris jäme ning ühevärvilisi juhtmeid palju. Kuhu need lõpuks välja jõuavad? Ma ei tea isegi kus kaitsmekarp asub.
Ebatasasel teel sõites on esisilla kandis kabiini all hirmsasti krääksumist ja krägisemist kuulda, kohe selline tunne et midagi on lahti või kohe ära kukkumas. Samas alla vaadates on detaile vähe ja kõik paistab ilusti kinni olevat. Kas stabikaga midagi või kabiini kinnitused või kabiinisilinder?
Teemas eespool kirjutatud eelsüüte rakendumisest "süüte ja starteri vahepealses asendis" kuulsin ka esimest korda, ning mingi kamm on olnud ka süütelukust starteri andmisega, sest viimane on pandud samuti eraldi nupu alla. Teemaalgataja vist ei saanudki veale jaole?