Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
liivaprits eeldab vägasuure jõudlusega kompressori olemasolu!
Postitused: 805
Teemad: 47
Liitus: Jan 2003
Maine:
1
Vaidleks veidi vastu.Kui vaja siis näide.Liivaprits voolikuga.
voolik 1,1m,5mmotsik, 6bar/max.Õhutarve 100liitrit/min.
Liivaprits alapaagiga.
Metallpaak 1l, 5mm otsik. Õhutarve 100l/min.
Hind esimesel 265-eek ja teisel 245-eek.Tagavaraotsikud 65-eek
pakk(3tk pakis). Kaubamärgiks on Einhell.See veab küll mõne näo pikaks aga mõningaid tooteid kannatab sealt täitsa kasutada.
Postitused: 249
Teemad: 29
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Peterburi tee Maksimarketiga ühes majas on tööriista pood, küsi sealt, sest neil oli päris hea valik suruõhutööriistu.
kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist
urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Postitused: 249
Teemad: 29
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Selle poe täpset nime ei tea ja kontaktnumbrit ka mitte, kuid mul on naaberfirma kes müüb tööriistu ja homme võin järgi uurida kas neil on laos sellist pritsi.
http://www.ee.toolstore.com/katalogdata/...FB9742.JPG
Art nr 9742 -0103
Orig nr A/209
Maks rõhk baar 10
Töörõhk bar 6-8
Õhukulu* l/min 500
Õhukulu l/s 8.3
Ühenduskeere G ® ¼
Vooliku pikkus m 1.2
DüüsiØ mm 6
Kaal kg 1.3
Hind kuskil 600.-EEk, täpselt hetkel ei tea
kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist
urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Postitused: 249
Teemad: 29
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Lunas täiesti olemas hind 496.-EEK+ km
Tallinnas Peterburi tee 34
Põhiliselt teenindavad lepingulisi kliente, kuid müüvad ka sularaha eest.
Kui abi vaja siis olen samal territooriumil
Urmas
56 495 125
www.ramirent.ee
kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist
urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
On kyll juba vana teema aga mina tegin endale ise liivapritsi.Kasutasin yhte vana kummipumpamise otsikut, paarkymend cm toru ja yhte dyysi.Kui huvi on v6in ka pildi panna, valmistamiseks l2ks aega 1,5t ja raha kulus 0 krooni.Asi isegi t88tas ja mina sain oma asjad aetud ilusti.
Postitused: 87
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
usun, et ma pole ainuke, keda su kodukootud liivaprits huvitab.
Nii et pilti võib ikka näidata.
Postitused: 28
Teemad: 4
Liitus: Apr 2005
Maine:
0
Vabandust, et teemast väljun ja parandage, kui ma eksin, aga - ühes Tehnikamaalimas oli juttu ühest soomlase poolt taastatud vanemast Fordist ja muu hulgas ka keretöödest. Seal leidis nimelt liivapritsi asemel kasutamist survepesur (vähemasti mainiti kõrge surve all oleva veega kere saastast puhastamist). Nn survepesuriga eemaldati nii vana värv kui ka rooste. Millised olid eelised - liivaprits õgib edukalt ka metalli, kui rooste eemaldatud ja seepärast võib hoogu minnes mõni ootamatu auk juurde tekkida. Veega seda ohtu ei teki. Lisaks, nagu mainis Valdo, poeb liiv igasugustesse pragudesse ja teda sealt kätte saada, pea võimatu. Vesi aga kuivab lihtsalt ära. Isiklikult mul kogemusi pole, ei liivapritsi ega survestatud veega, ainult trelli otsas oleva traatharjaga. Traatharja variant tundub mulle natuke lahjaks jäävat, ja seda just õnaruste ja pragude pärast, kuhu selle traatharjaga ligi ei pääse. Loo moraal aga - kui rooste eemaldamiseks piisaks vaid harilikust survepesurist (100 bar), siis mõtleksin küll tõsiselt selle soetamisele. Aga ehk on keegi reaalselt proovinud ja oskab vastu vaielda.
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Kas mitte korraliku \"tolmuimejaga\" ei saa seda liiva igaltpoolt kätte, võid ju külge mõne peenema toru või vooligu panna ja saad karpidesse ka sisse toppida!?