24-06-2005, 16:33 PM
niisiis. paar suve tagasi sai üks võrr endale sebitud ja suvel natuke ringigi sõidetud. talvel läks asi kuuri ja kuni selle nädala alguseni sealt välja ei pääsenud.
viimasest sõidust mäletasin, et lisaks võrri sääsepininale oli kuulda ka kerget kõlksu iga pöördega, mingi jama.
tõstsin mootori maha ja avasin, et puurida end tema sisemaailma. ja mis ma näen. silindri kaan on ok. täiesti puhas ja ilus. küünal samuti. kolb pealt tahmakorraga kaetud, nii nagu see normaalne ongi. kolb ise külgedelt sooniline, kolm rõngast, kõigil rõngasoontel lukud puudu (on see normaalne???), kolvi sõrm tuli vedruseibi eemaldamisel vabalt välja...
silinder samuti sooniline, ülevoolu kanalite augud terved, järelikult polnud rõngad servadesse sõitnud, rõngad ise on ka muidu terved. sõrm ja puks kulunud.
seega plaanis vahetada kolb, rõngad, puks, sõrm, silinder lasta puurida.
kahjuks läks enne lahtivõtmist meelest kontrollida sädeme olemasolu, aga viimati sõites liikus masine pöörete ülesssaamisle edasi küll.
saada tahaks võrri millega saaks rahulikult igapäeva liikumised liigutud ja mille mootor kestaks kauem kui mõni kuu...
lugesin vanemaid topikuid ja palju oli kuulda ülekuumenemise probleemist. kuidas sellest lahti saada? sundjahutus? või piisab süüte sättimisest ja rikkamast segust.
viimasest sõidust mäletasin, et lisaks võrri sääsepininale oli kuulda ka kerget kõlksu iga pöördega, mingi jama.
tõstsin mootori maha ja avasin, et puurida end tema sisemaailma. ja mis ma näen. silindri kaan on ok. täiesti puhas ja ilus. küünal samuti. kolb pealt tahmakorraga kaetud, nii nagu see normaalne ongi. kolb ise külgedelt sooniline, kolm rõngast, kõigil rõngasoontel lukud puudu (on see normaalne???), kolvi sõrm tuli vedruseibi eemaldamisel vabalt välja...
silinder samuti sooniline, ülevoolu kanalite augud terved, järelikult polnud rõngad servadesse sõitnud, rõngad ise on ka muidu terved. sõrm ja puks kulunud.
seega plaanis vahetada kolb, rõngad, puks, sõrm, silinder lasta puurida.
kahjuks läks enne lahtivõtmist meelest kontrollida sädeme olemasolu, aga viimati sõites liikus masine pöörete ülesssaamisle edasi küll.
saada tahaks võrri millega saaks rahulikult igapäeva liikumised liigutud ja mille mootor kestaks kauem kui mõni kuu...
lugesin vanemaid topikuid ja palju oli kuulda ülekuumenemise probleemist. kuidas sellest lahti saada? sundjahutus? või piisab süüte sättimisest ja rikkamast segust.