Postitused: 479
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
Aga kas teate, et need vanad Viimsi, Suurupi tüüpi praamid, selleks et tagurpidi sõita, pidid mootorid teistpidi käima panema. Muudeti süütenurka. Nendel polnud käigukasti , vaid sõukruvi võllid käisid kohe hooratta külge.
Kuidas siia foorumi pilte lisada?
Postitused: 172
Teemad: 4
Liitus: Aug 2004
Maine:
3
Tehumardi jäi peale Regula tulekut seisma nagu praegu liigub Koguva või Hiiumaa.Ja muideks Jorv,Koguva on samasugune nagu Harilaid ja Kõrgelaid.
Kusjuures,tegelikult on sellised praamid mõeldud sõjaväetehnika veoks,sellised veavad Volga jõel tanke jms.Sellistel praamidel puudub ka normaalne süvis:põhi on alt sile,niiet kui suurem lainetus on,on kohe eriline kõikumine.
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
ei hakka tyhja teemat tegema , aga mis imelik veoauto oli see , mis oma ninaga t6ukas merre selle p6leva auto? (Selles vanas eesti filmis , kus mingi praamil p6lemis teema oli
)
Pole midagi targemat teha
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Austro-Fiat.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Ja oskab keegi kommenteerida kuidas selline auto N-Liitu sattus? Sõjatrofee?
Postitused: 206
Teemad: 1
Liitus: Jul 2003
Maine:
0
Sellisest alusest nagu \"Vormsi\" polegi ma kuulnud.
Vormsi sõitis tõesti vaid vprms vahet ja võrreldes nn laidudega ikka juppi maada väiksem ja oli puidust tekiga (vist tuleb nimetatda laeva põrandat) mis oli omapäraselt keskele kummis
Postitused: 343
Teemad: 13
Liitus: Jul 2005
Maine:
2
Kui korrektne olla, siis oli tegemist siiski ÖAF-i, mitte Austro-Fiatiga.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Nonii, nüüd rändab ka "Koguva" rauaks...
Postitused: 135
Teemad: 3
Liitus: Feb 2008
Maine:
1
tsitaat tuulelaevad.ee koduleheküljelt:
Parvlaev Koguva läks vanarauaks
Kolmkümmend aastat Kuivastu–Virtsu liini teenindanud parvlaev Koguva tegi esmaspäeval oma viimase reisi, sest alus lõigatakse Balti laevaremonditehases kai ääres tükkideks ja müüakse vanarauaks.
Saaremaa Laevakompanii tegevdirektori Tõnis Rihvki sõnul on Koguval olnud oluline roll Lääne-Eesti saarte ja mandri vahelise laevaliikluse ajaloos.
30 aasta jooksul on Koguvaga vähemalt korra sõitnud ilmselt pea iga eestlane ning saarlased tõenäoliselt lausa lugematu arv kordi. Kindlasti jääme Saaremaa ja mandri vahel reisijaid truult teeninud laeva mäletama veel kauaks.
1979. aastal Lätis Riga SP-s ehitatud parvlaev teenindas reisijaid ja sõidukeid Kuivastu-Virtsu liinil kolm aastakümmet.
Väinamere parvlaevaliine teenindavad parvlaevad Regula, Viire, Ofelia, Scania, St Ola, Harilaid ja Kõrgelaid. Aasta teisel poolel valmib ka esimene uus parvlaev, mis asub sõitma Hiiumaad ja mandrit ühendaval liinil.