14-02-2014, 22:55 PM
(14-02-2014, 15:09 PM)klaave Kirjutas: Testriga igatahes andurist läbi signaali ei tule.
Milline mõõtemeetod? Kas ja millised juhtmed anduri küljes?
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
(14-02-2014, 15:09 PM)klaave Kirjutas: Testriga igatahes andurist läbi signaali ei tule.
(15-02-2014, 22:48 PM)reljo86 Kirjutas: Märk anduril on vist nagu mingi tšehhi tootja oma. Vaevalt see vene näidikuga kokku sobib (olid seal vist vene tähed kella tagaküljel?). Mtz-il proovinud ka erinevaid vene andureid ja ainult originaal näitas õiget asja. Ma ei ole kah ühtegi tabelit leidnud, kust vaadata mis millega sobib.Kell on kindlasti MTZ-le sobiv, ja andur võib olla originaal mootori küljest s.t. tsehhi oma.
(16-02-2014, 15:43 PM)pannkook Kirjutas: see on selle pärast, et sa üritad rõhku näidata termomeetrigaTegelikult see ikkagi nii ei ole- tagant kolmandal pildil vist on juttu andurist ja vooliku ühendusest kellale -kell ise on armatuuris juba (see kõige parempoolne ja kõrgemal asetsev) ühendatud voolikuga, andur aga ühendatud täpselt roolisamba taha jääva lambikesega. Töötamine kontrollitud.
(17-06-2014, 21:28 PM)mairokas Kirjutas: Kas kellelgi rihmaseibe ja seda võlli, kuhu rihmaseibid kinnituvad on üle?