Postitused: 147
Teemad: 7
Liitus: Feb 2011
Maine:
1
[quote='ryblik1' pid='259299' dateline='1297542530']
OOOOO elagu klassikud!!!
Olen kaugelt möödasõitmas näinud ja ilmeksimatult tundsin ära su auto.
Oleme ka varem opelclubi privas suhelnud.
Auto on kaunis. Kuigi ma ise just originaale ei fänna.
NB! Tartus on selline firma nagu Cristol jänese 26a vist. nr peaks neil olema selline: 5020462
Sellest firmast ma selle 500-600€ hinnapakkumise saingi. Kui vahepeal ühtegi paremat pakkumist ei tule, siis reedel vuran istmetega kohale ja ehk õnnestub kohapeal ka kindel hind paika panna.
Postitused: 147
Teemad: 7
Liitus: Feb 2011
Maine:
1
Reedel viisin siis istmed Tartusse parandusse. Töö tegijaks sai valitud OÜ Christon, uurisin tiba ka teisi kohti, aga seal olid vaieldamatult kõige asjalikumad tegelased ja ka lubatud hinnavahemik oli kõige mõistlikum. Valmis lubati saada järgmiseks nädalaks. Elame näeme.
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
Mitu tugrikut ka küsiti? Kena töö igatahes. Rahulolu peakski olema kui neid vaadata.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Postitused: 147
Teemad: 7
Liitus: Feb 2011
Maine:
1
Peale viimast postitust on küll juba hulka vett merre voolanud, aga ju siis ei ole midagi sellist toimunud, millest ilmtingimata oleks vaja olnud teada anda. Aga nüüd kui õhtud on juba pimedad, on üks häda küll välja tulnud. Häda nimelt selles, et kui täistuled ette lükata, siis üks tuli ei lähe põlema, kui tule tagant korra pistikut näppida siis läheb põlema ja peale seda võib neid täistulesid nii palju plõksutada kui tahes, alati asi toimib. Toimib täpselt nii kaua kuni süüde välja keerata, peale uut käivitust algab kogu jama otsast peale. Kuna pimedas sõitmist on olnud väga vähe, siis ei ole probleemiga ka viitsinud veel väga tegeleda. Selline käitumine paneb lihtsalt veidi imestama. Kui täistuled põlevad ja siis seda pistikut ja juhtmeid näppides ei ole tuli kordagi kustunud ega vilkunud, nii et juhtmete ja pistiku viga see ei paista olevat. Aga samas mitte ühtegi muud mõtet kah pähe ei tule Enne pistikut on keegi kunagi ühte juhet parandanud ja on seda teinud tiba peenema juhtmega kui peaks ja see juhtme jupike ja ühendus koht lähevad tule põledes veidi soojaks. Kas see võibki kogu kurjajuur olla?
Postitused: 75
Teemad: 31
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
See peenem juhe ei ole ka samast materjalist arvatavasti, ma ei tea küll kuidas ühendus on tehtud, aga niisama kokku keeratud või kruviklemmi alla ühendatud juhtmed kipuvad ajapikku korrudeeruma. Arvatavasti juhtmeid liigutades keevitub mingi osa ühendusest kokku ja jääb püsima. soojaks minemine on märk sellest et ühendus on kehv (muidugi ka peenemast juhtmest, aga siis peaks terve juhe soojaks minema). Võib olla muidugi ka massi viga kui se tulekorpuselt otse kerest võetud (ajapikku tolm ja sodi vahele läinud ja liigutades jälle saab ühenduse, kuid kui vooluringi enam taga pole siis kaob jälle korralik ühendus kerega ära). Sama võib põhjustada ka tolmune, väsinud ja korrudeerunud kontaktidega pistik. Vaheta see peenem juhtmejupp õige ristlõike ja samast materjalist juhtme vastu, tee korralikud ühendused ja kasuta sellels õigeid vahendeid, puhasta pistikuklemmid ja pinguta neid vajadusel koomale. Arvan et sellest täitsa peaks piisama. põhjus ikka esitule ja pistiku juures, kui sealt torkides tööle hakkab.
rockandroll
Postitused: 147
Teemad: 7
Liitus: Feb 2011
Maine:
1
Vahepeal on üks "Manta hooaeg" jälle märkamatult läbi saanud. Läbisõitu kogunes peaaegu 5000 km ja kogu rahalise kulu mooduskaski bensiin ja uus siduritross. Õnneks otsustas tross koostöö lõpetada koduhoovist välja sõites, nii et seegi apsakas ei tekitanud suuri probleeme. Päris õiget trossi mul ei õnnestunudki poodidest leida ja seetõttu pidin panema Ascona trossi. Uueks hooajaks tahaks ikkagi õige trossi kuskilt leida. Veel tahaks kevadeks kuskilt leida uued ja jäigemad esiamordid ning vedrud. Praegustega on nina paganama pehme ja vedel.
Postitused: 147
Teemad: 7
Liitus: Feb 2011
Maine:
1
Kuna vahepeal on märkamatult juba veebruar kätte jõudnud, siis taipasin järsku, et kevad polegi enam nii üüratult kaugel ja mina ei ole Manta heaks veel midagi teinud. Võtsin siis vana siduritrossi ja ühe esiamordi näppu ja läksin Viljandi Abovo poodi asja uurima. Peale pikka toksimist arvutis sain ma sellise vastuse mida ma kartsingi- ei trossi ega amorte pole enam saadaval. No trossiga pole seis väga hull, sobib see kah mis praegu küljes on. Amortidega on aga lood veidi kehvemad, muidu on head amordid, aga lihtsalt oma otstarvet ei täida.
Postitused: 73
Teemad: 17
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
trossi kohapealt proovi rekordi oma, pikkus peaks olema 1030mm ja otsas on konks mis pedaali läheb, teises otsas keermestatud ots. Selle ajastu opelitel on suht palju asju vahetatavad. Amortide kohapealt ürita otsida mõõdu järgi sest nii vanu autosid kataloogid ei näita ,mis ei tähenda ,et juppe pole saada. sama ajastu rekord C läksid minu teada taha vist volvo amazoni amordid.