25-04-2012, 16:49 PM
Teretus!
Heal lapsel mitu nime - kes kutsub seda laibakaks, kes konnaks, kes kutsikaks.
Kuna ilmselt tuleb mul veel mõningaid küsimusi (nagu vaba teema all veopea ja vintsi küsimus), siis koondan need küsimused kõik ühte kohta.
Kuna tegevus toimub kõikide muude tööde vahel, siis erilisi ajapiiranguid endale ei sea. Valmis peaks saama vast paari nädala jooksul.
Alustuseks sai otsitud metalli - lõviosa sai toodud vanarauast, mida mõõtu sealt ei leidnud, see sai juurde ostetud Kane metallist.
Üsna esmane pilt siin:
Nagu teravamad silmad ka näevad, siis on valmis tehtud pealesõidu rambid. Eksole, alustame ikka kõige lihtsamatest.
Raam tuleb, ehk siis sild ja tiisel tuleb 100x100 nelikanttorust. Paksus sellel 3mm. Ilmselt lisan igaksjuhuks ka vinklist tugevdused rataste juurde. Väljapoole saab neid lisada alla ja külgedele, kuid üles poole mitte - jääb segama.
Rummudeks lähevad Audi tagumised rummud - hea ehitusega, ning väga kerge küljest võtta ja laagrit vahetada, kui peaks vajadus tekkima.
Ülejäänud osa tuleb 20x50, 40x40 ja 50x50 nelikanttorust - sõltuvalt misasi ja kuhu.
Keerav raami osa, mille külge veetav auto kinnitub, on lõviosas 40x40x3 nelikandist.
Hetkel paistab kõik ilus, lihtne ja kena, kuid mul veel lahendamata vintsi, veopea ja tegelikult ka keeramise osa, õigemini selle kinnitamine raamile.
Esialgu on mõttes kasutada survelaagrit. Põhimõtteliselt on muidugi võimalik panna ka nö lihtsalt üks jäme polt kõigest läbi, kuid pole kindel, kui kestev antud lahendus on.
Vintsi ja haakeseadme osas konsulteerin ka 4x4 foorumi liikmetega - eks nemad kasutavad neid rohkem, kui tavalised kodanikud...
Ettepanekud, soovitused on teretulnud.
Asi hetkel siis nii kaugel: pealesõidurambid on valmis, ning keerav raamiosa on valmis (v.a osa, mis keeramisel oluline on.
Heal lapsel mitu nime - kes kutsub seda laibakaks, kes konnaks, kes kutsikaks.
Kuna ilmselt tuleb mul veel mõningaid küsimusi (nagu vaba teema all veopea ja vintsi küsimus), siis koondan need küsimused kõik ühte kohta.
Kuna tegevus toimub kõikide muude tööde vahel, siis erilisi ajapiiranguid endale ei sea. Valmis peaks saama vast paari nädala jooksul.
Alustuseks sai otsitud metalli - lõviosa sai toodud vanarauast, mida mõõtu sealt ei leidnud, see sai juurde ostetud Kane metallist.
Üsna esmane pilt siin:
Nagu teravamad silmad ka näevad, siis on valmis tehtud pealesõidu rambid. Eksole, alustame ikka kõige lihtsamatest.
Raam tuleb, ehk siis sild ja tiisel tuleb 100x100 nelikanttorust. Paksus sellel 3mm. Ilmselt lisan igaksjuhuks ka vinklist tugevdused rataste juurde. Väljapoole saab neid lisada alla ja külgedele, kuid üles poole mitte - jääb segama.
Rummudeks lähevad Audi tagumised rummud - hea ehitusega, ning väga kerge küljest võtta ja laagrit vahetada, kui peaks vajadus tekkima.
Ülejäänud osa tuleb 20x50, 40x40 ja 50x50 nelikanttorust - sõltuvalt misasi ja kuhu.
Keerav raami osa, mille külge veetav auto kinnitub, on lõviosas 40x40x3 nelikandist.
Hetkel paistab kõik ilus, lihtne ja kena, kuid mul veel lahendamata vintsi, veopea ja tegelikult ka keeramise osa, õigemini selle kinnitamine raamile.
Esialgu on mõttes kasutada survelaagrit. Põhimõtteliselt on muidugi võimalik panna ka nö lihtsalt üks jäme polt kõigest läbi, kuid pole kindel, kui kestev antud lahendus on.
Vintsi ja haakeseadme osas konsulteerin ka 4x4 foorumi liikmetega - eks nemad kasutavad neid rohkem, kui tavalised kodanikud...
Ettepanekud, soovitused on teretulnud.
Asi hetkel siis nii kaugel: pealesõidurambid on valmis, ning keerav raamiosa on valmis (v.a osa, mis keeramisel oluline on.